Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisarus menee naimisiin kesällä. Samana päivänä on harrastuksemme vuoden päätapahtuma.

Vierailija
29.05.2012 |

Mitä tekisit vastaavassa tilanteessa? Jättäisitkö häät väliin? Molemmat eivät mitenkään ole mahdutettavissa samalle päivälle.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häät yhtä (tai kahta) vierasta kaipaa! Hiukan säästöäkin hääparille. Eikä ilmeisesti nämä sisarukset ole hirveän läheisiä?

Samalla lailla voi olla jo matka buukattuna tms. Ei edes sukulaisten häät aina sovi saumaan.

Vierailija
22/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI he eivät olleet teidän häissänne? Siis kostatko koska olivat sairaana, toisissa häissä, kutsuitteko edes..? Mutta oikeastaan toi on mun mielestä sun miehen päätös, jos hän haluaa häihin, menkää, muuten loukkaat luultavasti myös häntä. Ellei, niin ei sun sinne yksin tartte lähteä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittasko sua etteivät he olleet teidän häissänne? Voihan se olla, että ovat valinneet just sen päivän jotta saisivat juhlia ilman teitä.

Miksette te ihmiset osaa puhua keskenänne. Turhaan sä täällä valitat kun voisitte puhua sen miehesi sisaruksen kanssa suoraan.

Mitä tekisit vastaavassa tilanteessa? Jättäisitkö häät väliin? Molemmat eivät mitenkään ole mahdutettavissa samalle päivälle.

Vierailija
24/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittasko sua etteivät he olleet teidän häissänne? Voihan se olla, että ovat valinneet just sen päivän jotta saisivat juhlia ilman teitä.

Miksette te ihmiset osaa puhua keskenänne. Turhaan sä täällä valitat kun voisitte puhua sen miehesi sisaruksen kanssa suoraan.

Ei haitannut yhtään. En tiedä, miksi eivät olleet. Ilmeisesti heillä oli muuta menoa, järjestimme häät aika lyhyellä varoitusajalla. Mutta vaikka aikaa olisi ollut paljonkin, en todellakaan olisi ottanut nokkiini. Ihmisillä nyt on muitakin menoja.

Ehkä ovat valinneet päivän siksi, en kuitenkaan usko.

Vierailija
25/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin yksiselitteistä, että jos jollakin on häät, on sinne pakko mennä. Jos mun miehellä olisi valittavana, että meneekö Jukolan viestiin, vai häihin, niin kyllä se Jukolan valitsisi.

Jos vuoden valmistautuu kauden päätapahtumaa varten ja samalle päivälle sattuisi ei niin läheisen (olkoon miten vain miehen sisarus)ihmisen häät niin kyllä tuo harrastustapahtuma veisi voiton ehdottomasti. Ei tarvitsisi edes kahdesti miettiä!

Ilmeisesti av mammat ei ole koskaan tosissaan treenanneet pitkiä aikoja tiettyä yhtä asiaa varten, kun heti automaattiseti tuomitaan AP ja hänen mietteensä. Ap sentään harkitsee asiaa.

Vierailija
26/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoitusajalla järkkäsitte, silloin "moka" teidän:) En kyllä minäkään usko että ovat päivän tahallaan samaksi valinneet, varmaan aika harva sisarustensa harrastusjuttuja päivälleen muistaa edes:D Mutta siis se sun mies jonka siskosta kyse... Mitä mieltä se on? Kun sillä kai enempi väliä ku meidän av:laisten tuntemuksilla;)

Vierailija
27/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeastaan toi on mun mielestä sun miehen päätös, jos hän haluaa häihin, menkää, muuten loukkaat luultavasti myös häntä. Ellei, niin ei sun sinne yksin tartte lähteä:D

että minä voin mennä, minulta se on pienempi uhraus. Toki haluaisin olla mieheni kanssa. Mutta hänen on vaikeampi jättää väliin, ja ymmärrän sen täysin.

Itse en samassa tilanteessa loukkaantuisi, ja aion kyllä puhua tästä asianosaisten kanssa. Kunhan nyt kysyin mielipiteitä. Osa oli samoilla linjoilla, osa ei.

Sitä vaan mietin, että meneekö muka oikeasti kenenkään parin häät pilalle jos joku vieras ei ole paikalla, kuten joku kirjoittikin? Eikö sinä päivänä ole muutakin mietittävää?

Vierailija
28/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap kyselee täällä, kun tuntuu tietävän satavarmasti mitä haluaa tehdä? Onko naiset niin itsetunnottomia luusereita, että pitää tankata muilta vahvistusta silloinkin, kun on jo päättänyt mitä haluaa. Mies tekisi mitä haluaisi eikä kerjäisi muilta "lupaa" tehdä niin kuin haluaa. Hanki ap itsetunto äläkä täällä kerjää vahvistusta asialle missä jo tiedät, mitä haluat tehdä

Vierailija
29/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksen päätötapahtuma ja miehen sisaruksen häät?

äsken, että tapahtumaan on valmistauduttu vuosi ja se on aina samaan aikaan. Meillä on ihan ok välit, mutta käytännössä he ovat vieraita ihmisiä minulle.

He eivät myöskään olleet meidän häissämme.

No mun mielestä tää taas ratkaisee kaiken, menette sinne harrastustapahtumaan ilmaan muuta. OT: inhoan sohvaperuna av-mammoja, jotka eivät tajua, että joillakin voi olla sellaisia harrastuksia, joihin valmistaudutaan jopa koko vuosi... ei sellaista nyt ihan hevillä jätetä väliin.

Se että inhoaa sekopäitä harrastuksiinsa fanaattisesti suhtautuvia itsekkäitä ihmisiä, ei tarkoita että olisi sohvaperuna...

Vierailija
30/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap:na menisin mieheni kanssa sinne vuoden päätapahtumaan.

Vierailija
31/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoitusajalla järkkäsitte, silloin "moka" teidän:) En kyllä minäkään usko että ovat päivän tahallaan samaksi valinneet, varmaan aika harva sisarustensa harrastusjuttuja päivälleen muistaa edes:D Mutta siis se sun mies jonka siskosta kyse... Mitä mieltä se on? Kun sillä kai enempi väliä ku meidän av:laisten tuntemuksilla;)

jossa myös kilpailin. Kyllä olisin jättänyt tapahtuman johon ennenkin olisin osallistunut sisarusten häiden takia väliin, sen verran rakkaita ovat

Vierailija
32/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarus ei ole läheinen (miehellekään) niin harrastus voittaa, mutta jos on läheinen niin harrastustapahtuma jäisi ehdottomasti väliin. Näin mulla..

Vierailija
33/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on siis merkittävä juttu (kuten siltä näyttää) ja siihen on paljosti valmistauduttu.

Miehen sisar kyllä pääsee naimisiin ilman sinuakin, ei sota yhtä naista kaipaa.

Ja sitä paitsi, jos ne kerran eivät olleet teidän häissä ja sinä tunnet ne vielä "vieraiksi ihmisiksi" niin eihän tuossa ole mitään epäselvää.

Vierailija
34/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoitusajalla järkkäsitte, silloin "moka" teidän:) En kyllä minäkään usko että ovat päivän tahallaan samaksi valinneet, varmaan aika harva sisarustensa harrastusjuttuja päivälleen muistaa edes:D

lyhyt varoitusaika, mutta he eivät onnitelleet meitä edes kortilla saati tulleet juhlistamaan kanssamme illalliselle myöhemmin :D (En ole tästä katkera, kunhan kerron nyt, että ymmärrätte, kuinka he ovat suhtautuneet meidän naimisiinmenoomme, antaa perspektiiviä tähän muutenkin.)

He tiesivät tuon päivän, toinen heistä on osallistunut siihen joskus itsekin. Mutta on selvää, että he eivät voineet päättää päivää meidän menojemme perusteella. Kesäisin on niin paljon kaikkea, että päivä on vaikea sopia, lisäksi tilojen varaukset yms. vaikuttavat.

Vierailija
35/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap kyselee täällä, kun tuntuu tietävän satavarmasti mitä haluaa tehdä? Onko naiset niin itsetunnottomia luusereita, että pitää tankata muilta vahvistusta silloinkin, kun on jo päättänyt mitä haluaa. Mies tekisi mitä haluaisi eikä kerjäisi muilta "lupaa" tehdä niin kuin haluaa. Hanki ap itsetunto äläkä täällä kerjää vahvistusta asialle missä jo tiedät, mitä haluat tehdä

päätetty. Se tulisi selväksi jos lukisit ketjun.

Kysyn mielipiteitä. Tämä on keskustelupalsta.

Vierailija
36/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa myös kilpailin. Kyllä olisin jättänyt tapahtuman johon ennenkin olisin osallistunut sisarusten häiden takia väliin, sen verran rakkaita ovat

Niin siis että mies voi toki yksin mennä ja sitte ap keskustelee hänen kanssaan meneekö mukaan vai ei. Hääpari tuskin ap:n poisjäämisestä loukkaantuu.

Vierailija
37/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok:t. Tapahtumaan on treenattu koko vuosi. Ja olemme osallistuneet siihen joka vuosi jo yli viiden vuoden ajan.

Vierailija
38/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa, joku mamma menossa HCM.lle :D

on ihan ok:t. Tapahtumaan on treenattu koko vuosi. Ja olemme osallistuneet siihen joka vuosi jo yli viiden vuoden ajan.

liippasi. Eri tapahtuma kuitenkin kyseessä.

Vierailija
39/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kesän aikana. Minä en taas ymmärrä ihmisiä, joille ei päähän mahdu muuta kuin se urheilu. Varsinkin kun ei ole mitään oikeaa kilpatasoa.

Suomesta ei löydy niin montaa kovatasoista triathlonistia, että yhden kisan väliin jättäminen meinaisi mitään.

harrastuksen päätötapahtuma ja miehen sisaruksen häät?

äsken, että tapahtumaan on valmistauduttu vuosi ja se on aina samaan aikaan. Meillä on ihan ok välit, mutta käytännössä he ovat vieraita ihmisiä minulle.

He eivät myöskään olleet meidän häissämme.

No mun mielestä tää taas ratkaisee kaiken, menette sinne harrastustapahtumaan ilmaan muuta. OT: inhoan sohvaperuna av-mammoja, jotka eivät tajua, että joillakin voi olla sellaisia harrastuksia, joihin valmistaudutaan jopa koko vuosi... ei sellaista nyt ihan hevillä jätetä väliin.

Vierailija
40/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi valinnut hääpäiväkseen juuri sen ainoan päivän vuodesta, jolloin minulla olisi se harrastusjuttu.

Minulla on vain yksi harrastus, joka on minulle se henkireikä arjesta. Harrastus tuo muutaman päivän, jolloin todella haluan olla siellä, missä tapahtuu. Silloin kyllä varmaankin jättäisin myös ne häät väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan