6 vuotta työttömänä ja yksin. Mikäs enää avuksi?
6 vuotta työttömänä ja yksin. Mikäs enää avuksi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs minä tiedän,miksi olet täysin yksin. Ei sukua? Et ole tutustunut naapureihin? Et ole soittanut tutuille? Kenen vika se on? Istut ja odotat puheluita?
Syynä ex-kaverit, ex-puoliso ja työpaikkakiusaaminen
Lopeta mököttäminen ja vastaa mun 15 viestii niin kohta sulla on seuraa
Mitä haluaisit tehdä? Itsekin työtön vuosia ja yksinäinen. Pikkuhiljaa rakennan elämääni eteenpäin. Takapakkeja tulee useita, mutta kellä ei? Ei kannata antaa menneisyyden estää jotain hyvää mitä voi tulevaisuudessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Minne jätit kaverit?
Kaverit jätti yhden uppoavaan laivaan
Vielä on kesää jäljellä, vielä voit löytää ystävän, vielä tilaisuuden saat, joten mikset lähtisi juhannustansseihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs minä tiedän,miksi olet täysin yksin. Ei sukua? Et ole tutustunut naapureihin? Et ole soittanut tutuille? Kenen vika se on? Istut ja odotat puheluita?
Syynä ex-kaverit, ex-puoliso ja työpaikkakiusaaminen
Kaikissa muissa vikaa,ei sinussa? Luulis sitten tajuavan, et yksin on kivempaa. En mä ainakaan tollasten jälkeen kaipais ketään. Entä sisarukset, naapurit, sukulaiset muuten? Ei ketään? Etkö naapureihin ole tutustunut?