Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen, äiti juo punaviiniä

Vierailija
28.05.2012 |

kotonaan muutenkin kuin ruoan yhteydessä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itteni aika tavalliseksi ja normaaliksi mieltäisin.

Vierailija
2/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin se olisi jotenkin sallitumpaa jos ruoan yhteydessä juo?

Ihan vaikka terassilla istuessa voin juoda sitä viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiantuntijatehtävissä työskentelevä kahden lapsen äiti pääkaupunkiseudulta. Harrastan monenlaista liikuntaa. Horoskooppimerkkini on neitsyt. Juon ehkä lasillisen viiniä parin viikon välein viikonloppuna leffaa tms. katsellessa. Minulla ei ole yhtään huono omatunto tästä.

Vierailija
4/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsellä ei ole mitään tarvetta juoda punaista eikä valkoita tai muutakaan alkoholipitoista...

Vierailija
5/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon pääasiassa punkkua ruoan kanssa, lasin viiniä (joko punaista tai valkoista) joka ilta päivällisellä.

Mutta saatanpa minä joskus juhliakin ja juoda vaikka koko pullon, eikä siinä mitään kauheaa minusta ole.

Vierailija
6/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvä virkamies. harrastan paljon liikuntaa ja tykkään kovasti ruoasta ja juomista.

Vierailija
7/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon pääasiassa punkkua ruoan kanssa, lasin viiniä (joko punaista tai valkoista) joka ilta päivällisellä.

Mutta saatanpa minä joskus juhliakin ja juoda vaikka koko pullon, eikä siinä mitään kauheaa minusta ole.

Akateeminen, hyvin pärjäävä 37 v. nainen. Ihan tavallinen ihminen. Tuo enempi juominen tapahtuu pari kertaa vuodessa juhlissa, ei viikoittain. Välillä kunnon humalakin tekee hyvää.

Vierailija
8/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrata toisiinsa? Aidit ja ei-aidit juo viinia, syo pullaa, ajaa autolla ja tekee kaikkea muutakin elamaan liittyvaa jos nain haluavat.

Halusitko kenties kysya etta millainen aiti makaa sammuneena tai hoitaa lasta kaatokannissa? Sehan on ihan eri juttu, eika silla ole punaviinin kanssa mitaan tekemista.

Vierailija
9/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kotona ns. kalsarikännejä?

Vierailija
10/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sopivaa ruokaa?

Vierailija
11/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kotona ns. kalsarikännejä?

mielletään humalanhakuisuudeksi niin ilmeisesti.

Ei ole tapana juoda kalsareita. Jos juon enemmän, lähden baariin.

Vierailija
12/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia juodaan alkoholin vaikutuksen vuoksi. Aivan erilainen malli lapsille. Niin ja ennen kuin alat visertämään mitään, ei pullo kaupalla ruuan kanssa tietenkään ole hyvä.

Vierailija
13/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia juodaan alkoholin vaikutuksen vuoksi. Aivan erilainen malli lapsille. Niin ja ennen kuin alat visertämään mitään, ei pullo kaupalla ruuan kanssa tietenkään ole hyvä.

Mä en punaviiniä juo alkoholin takia vaan maun. Tiedostan kyllä, että siinä on alkoholia joten siksi en juokaan sitä kuin pari lasillista.

Vierailija
14/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei alkoholiakin voisi juoda ihan muuten vain. Ilman humalahakuisuutta tai ruokajuomana.

Vierailija
15/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tissuttele tiuhaan, vaan juon ihan humaltuakseni. Ok, mun humalani ei ole mikään kaatokänni koskaan, mutta humallun kyllä, koska juon 1-2 pullollista illan mittaan. Kuuden tunnin ajalle sen kun laskee, niin olen siten 1-2 promillen humalassa nukkumaan käydessäni. Lapset ovat jo isoja, joten ei tämä heitä haittaa. Minä saan pääni mukavasti nollattua, vaativan työn vastapainoksi. Juu, arkisin en dokaa, mutta joskus viikonloppuisin.

Akateeminen uranainen, 45 v.

Vierailija
16/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei alkoholiakin voisi juoda ihan muuten vain. Ilman humalahakuisuutta tai ruokajuomana.

ilman toivomusta alkoholin vaikutukseta (minulla ainakin jo se 1 tuntuu päässä)?

Vierailija
17/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman toivomusta alkoholin vaikutukseta (minulla ainakin jo se 1 tuntuu päässä)? niin ja mähän sanoin jo että ruuan kanssa OK.

Vierailija
18/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon usein sen yhden lasillisen punaviiniä illalla, kun lapset ovat menneet nukkumaan.

viikonloppuisin joskus jopa kaksi!

sen yhden lasillisen juon myös lasten nähden. lapset tietävät, että se on aikuisten juomaa.

Vierailija
19/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se ole ihan sama juoko vaikka saunan jälkeen leffaa kattoessa pari lasillista viiniä tai pari siideriä tai pari olutta.. jotkut vaikka ihan kuohuviiniä tai tekevät hyvän mansikkamargaritan. Rentoutuakseen hyvänmakuisen juoman ja ehkä jonkun naposteltavan parissa kun lapset on saatu nukkumaan. Ei tuollaisesta määrästä tule humalaan. Eri asia on jos lärvit vetää lasten ollessa kotona, sitä en ymmärrä... eli pointtini tässä oli että miksi ap on juuri kiinnostunut punaviinin juojista.. entäs ne muut alkoholijuomat, eikö kyse ole siitä miten paljon juo kuin että mitä juo :)

Vierailija
20/39 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon edullisemmin alkoholittomana?

Ruokakaupoissakin on varmaan alkoholitonta viiniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi