Taidan olla ikuisesti lihava ja ikuinen laihduttaja.
En onnistu ikinä, kun päätän miljoonanen kerran muuttaa elämäntapaani, se ekstää viikon kunnes repsahdan. Varmaan ei menisi kuin 6kk että saisin 20kg pois pudotettua liikunnalla ja ruokavaliolla,niin lyhyt heti elämästä vähän taistella itseään vastaan,himoja vastaan, mutta ei, en onnistu ikinä, aina sorrun pullaa,karkkia yms yms syömään. Olen käynyt ravitsemusterapiat,terapiat ja syönyt jopa lääkettä ahmimiskohtauksiin, mutta eipä auta..Ylipainoa n.30kg ja nuori olen. 23v ja laihduttanut 7luokalta asti,joskus onnistunut,mutta onnistumisista alkaa olla aikaa useita vuosia.
Kommentit (6)
Vieläkin sama tilanne :( mutta ylipainoa jo 43kg
Ap
Ihmettelen ihmisiä jotka lihovat noin paljon, missä itsekuri?
Se hetki kun katsot itseäsi peilistä kestää paljon pitempään kuin se suklaan mutustelunautinto.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ihmisiä jotka lihovat noin paljon, missä itsekuri?
Se hetki kun katsot itseäsi peilistä kestää paljon pitempään kuin se suklaan mutustelunautinto.
Kukaan ei ole peilin edessä 24/7.
Helposti lihoo huomaamatta, ei se lihominen sekunnissa tapahdu. Kaiken lisäksi lihavat pitää joustavia vaatteita, joten vaatteeiden pieneksi jäämistä ei huomaa.
Miettikääpä kuinka helppoa elämä olisi jos eläisimme vielä 1960-lukua, jolloin lihavuusgeeniä ei ollut vielä olemassa. Voisimme syödä niin paljon kuin sielu sietää, eikä koskaan tarvitsisi pelätä lihovansa.
et ole kuule ainut!
paitsi että mä lihoin vasta 24 vuotiaana.
mun pitäisis olla aina onneton,niin olisin laiha. inhottaa olla tälläi punkero ja terveyskin menee.
mutta mitä enemmän mä ajattelen laihtumista,sen enemmän lihon!