Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paranormaalit ilmiöt, millaisia kokemuksia?

Vierailija
21.05.2014 |

Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia tai oletko kuullut luotettavalta taholta paranormaaleista kokemuksista? Millä tavoin ilmiöt ovat näyttäytyneet? Missä tilanteessa? Oletko ollut yksin?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla näin kerran valkoisen hahmon leijuvan yhden haudan yläpuolella. Juyoksin kyllä lujaa pois kun yksin olin.

Vierailija
2/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:33"]Ystäväni asuu 1700-luvulla rakennetussa talossa, jossa ovia avautuu ja sulkeutuu itsestään, tavaroita katoaa mystisesti ja löytyy taas yllättävistä paikoista. Perheen lapset ovat myös jutelleet jollekin tädille, jota vanhemmat eivät näe.

Pelkäävät ja ovat yrittäneet myydä taloa jo vuosia, mutta ostajaa ei ole löytynyt. Aiemmalla omistajalla ollut myös vastaavia kokemuksia naapurin mukaan.

[/quote]

asuvat ulkomailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut paljonkin. Olen ollut kiinnostunutkin näistä asioista, ja yhdessä vaiheessa olin varsinainen magneetti. Alkoi kuitenkin turhauttamaan, kun en kuitenkaan voinut mitenkään auttaa ketään tai mitään tai saada vastauksia perimmäisiin kysymyksiin. Ikäviäkin juttuja tapahtui välillä. Mä en pelkää, mutta koska tapahtumat alkoivat vaikuttaa jo muihinkin perheenjäseniin, opettelin suojaamaan itseni. Ja olihan jotkut kokemukset aika äärimmäisen epämiellyttäviä, joskin mukaan mahtui muutakin.

Yleensä en näistä puhu. Tiedän, että maailma on laajempi kuin ikinä pystymme ihmisaivoinemme kuvittelemaan, mutta useimmat eivät sitä näe tai koe itse. Nämä ovat yleensä ihmisille pelkkää hullun horinaa. :D

Vierailija
4/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä usko paranormaaleihin ilmiöihin, ja uskon että tällekkin on joku selitys, kuten esimerkiksi olen saattanut kävellä unissani, mutta ainakin tämä tuntui todella omituiselle ja pelotti tapahtuessaan aika paljon.

Asun yhdessä poikaystäväni kanssa. Noin kuukausi sitten hän lähti toiselle paikkakunnalle kesäksi töihin. Eräänä yönä, ehkä kolmantena yksin nukuttuna yönä näin unta, että poikaystäväni oli kotona ja jutteli kanssani sängyssä. Uni tuntui todella todelta, mutta herättyäni kunnolla päätin sen olevan unta ja lähdin vessaan. Vessassa pöntön kansi oli ylhäällä, kuten poikaystävälläni on se tapana jättää. Suihkuverho oli siirretty sivuun, kuten poikaystäväni aina tekee, itse jätän sen roikkumaan leveästi. Pidämme pyyhkeitämme naulakossa päällekkäin, olin käynyt illalla suihkussa, joten pyyhkeni olisi pitänyt olla naulakossa päällimmäisenä. Ei vaan ollut. Kummatkin pyyhkeet olivat yhtä kuivia, kokeilin myöhemmin tutkiessani asiaa. Soitin keskellä yötä poikaystävälleni ettei hän vain olisi käynyt täällä vessassa ja suihkussa yöllä mutta eipä ollut. 

Vierailija
5/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko skitsofreeniset kokemukset? :) t. yks teini jolla epäillään k.o tautia

Vierailija
6/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yöllä unta (ajattelen järjellisesti nähneeni unta), että minua ympäröi selittämättömän kirkas valo. Aloin nousta ylöspäin kohti taivasta ja mustaa aukkoa ja vähän ajan kuluttua olin paikassa, jossa minua ympäröivät pitkät ihmisen kaltaiset hahmot. He koskettivat minua ja heidän ruumiinlämpönsä oli polttavan kuuma. Olin kuin halvattu, enkä pystynyt liikkumaan tai puhumaan. Sitten vaivuin puolittaiseen tiedottomuuden tilaan, mutta ymmäsin, että oliot tutkivat minua jotenkin. Pystyivät jollakin tavalla tutkimaan sisäelimiänikin leikkaamatta ihoani suuremmin auki. Kaikki oli kuitenkin epäselvää ja olin ikäänkuin nukutuksessa.

Aamulla huomasin, että kehossani oli siellä täällä pieniä haavoja ja pistonjälkiä. Jälkiä oli myös selässä lapaluideni välissä, johon en itse yllä. Kokemuksen jälkeen olen alkanut pelätä yksin nukkumista. Olen kertonut asiasta vain muutamalle ihmiselle ja ajattelen, että tarinaani ei uskota.

Vierailija
7/131 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on käynyt paranormaaleja asioita!
Kun olin joku 4-7v näin paljon paranormaaleja asioita esim. Kerran yöllä (veljelläni ja mulla oli sama huone missä me nukuttiin ja isäkin nukku siellä meijjänkaa ja äiti omassaan) näin pahaa unta heräsin ja nousin ylös ja katoin ovea ( se oli laitettu kiinni ) mutta se oli auki ja näin MÄ NÄIN että siinä oven suussa oli joku hahmo, pelästyin niin paljon että herätin isän ja isäni ei huomannut mitään :C mä oon ihmetelly tätä jo kauan!! Sitten kerran oltii mun veljenkaa mun kamulla ( ku äiti oli yötöissä nii mentii sinne yöks) sit meil on aina sellain "salakerho" mis me niiku etitää "paranormaaleja" asioita :DD Sit kerran (ku ne asuu maalla siel missää ei oo naapureita ei missään) Niiden äiti ja isä oli lähteny kauppaan, niiden talon vieressä on sellain alinantupa ja se alina on kuollut jossain 2003-2005 vuonna! Tai joskus aijjeminkin, mentii sit tutkii sitä alinantupaa (se oli sellain vanha rikkinäinen talo) sit mä seisoin siin ikkunan alla ja sielt katolt tippu ruostunu tai verinen puukko?? :o Sit katoin siihe ikkunaa nii siin oli ns käden jäljet :oo sit menin äkkii juoksee kamun ja veljen luo kertoo!

Sit se mun sama kamu kerto mulle tän (sen mun kamun toine kaveri todisti et se o totta ku ne näki sen!!) Nii niide kuolun vieres on vanha museo mis käy kaikkee paranormaalista! Ne oli kerra kuvaamas siel pimeessä sit ne tuns et niide käsie välist pomppii joku et sillee se pomppii :/Sit se mun kamu näytti kirkos sen yhen kuvan ku se otti ittestää kuvan siel nii sen takana oli joku ns "henki/haamu/olento" :OOO Tällast mulla :3
ps: sori kirjotusvirheet!!!

Vierailija
8/131 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:21"]Itsestään liikkuva esine ja kokemus hengen läsnäolosta.
[/quote]

Sama.

Vierailija
9/131 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämmönen paranormaali asia jonka koin 7-8vuotiaana. Nyt olen 17 ja täytän viiden päivän päästä 18vuotta, mutta mua vieläkin pelottaa tää asia. No mut nyt siihen paranormaaliin.... Mä ja mun veli oltiin mummolassa yötä. Se meidän mummola on aika iso kivitalo, joka on rakennettu joskus toisen maailmansodan alussa. Sit se on toiminut sota aikana sotasairaalana ja siellä on ollut ruumishuone, joka on muurattu umpeen. Mutta eihän toki siellä ole enää ruumiita. Mutta siis kun mä olin menossa nukkumaan ja mun veli, mummo ja pappa nukuttiin kaikki eri huoneissa. Niin mä olin vaan hereillä ja keikki muut nukku. Mun huone oli sen ruumishuoneen yläpuolella ja kun olin menos sänkyyn niin sieltä mun alapuolelta kuulu askelten ääntä! Mä säikähin ihan hitosti ja syöksyin äkkiä sänkyyn ja pysyin paikoillaan. Sit siinä sängyn yläpuolella on ikkuna ja se oli tietysti jäänyt auki!! Niin sit kuulin kun joku ois sanonut että ( whats your name) niin enhän mä nyt tiennyt mitä se tarkottaa, niin mä vaan sanoin että (mee pois). Sitten tuli aamu ja menin kysyy veljeltä et mitä se tarkotta ja sainhan mä aike kivan vastauksen. Sit mun veli kysy et miks mä halusin tietää ja en oo kellekkään muulle kertonut siitä. Nyt sitten suunnilleen kaks kuukautta sitten veljeni kuoli auto onnettomuudessa.... Nyt sitten ei ole ketään kuka tietää siitä tai ketään kenelle jutella siitä.... Eikä mulla ole enää veljeä...

Vierailija
10/131 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En oo koskaan uskonut mihinkään mörköihin, mutta viimeyönä heräsin tunteeseen ihan kuin joku puristaisi mua nilkasta. Säikähdin tottakai ja nostin päätä, ketään ei näkynyt paitsi mies joka nukkui ihan rauhallisena vieressä. Jatkoin sitten unia ajatellen että näin vain unta. 
Liekkö näiden juttujen lukemisella ennen nukkumaanmenoa oli jotain vaikutusta asiaan :D 

Vierailija
11/131 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin vasta ostamani cc-voiteen ja etsiskelin sitä välillä pitkin päivää joka paikasta johon olisin sen voinut kuljettaa vahingossa, siis edellisenä päivänä viimeksi olin hypistellyt sitä tuubia kylppärissä. Harmitti ja suoraan sanottuna illalla jo *tutti että olenko heittänyt sen vahingossa menemään. Asun yksin, joten oma siis vikani.

Noh, sitten menin nukkumaan ja asia oli jo poissa mielestä, käännyin selälleni ja oikaisin kädet viereen niin jotain oli suoraan käteni alla, lakanan alla... SE OLI SE CC-VOIDETUUBI!

Kodissani jylläävät yliluonnolliset voimat. Varmaan jonkun kosmetologin haamu.

Vierailija
12/131 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:24"]

Tässä tämmönen paranormaali asia jonka koin 7-8vuotiaana. Nyt olen 17 ja täytän viiden päivän päästä 18vuotta, mutta mua vieläkin pelottaa tää asia. No mut nyt siihen paranormaaliin.... Mä ja mun veli oltiin mummolassa yötä. Se meidän mummola on aika iso kivitalo, joka on rakennettu joskus toisen maailmansodan alussa. Sit se on toiminut sota aikana sotasairaalana ja siellä on ollut ruumishuone, joka on muurattu umpeen. Mutta eihän toki siellä ole enää ruumiita. Mutta siis kun mä olin menossa nukkumaan ja mun veli, mummo ja pappa nukuttiin kaikki eri huoneissa. Niin mä olin vaan hereillä ja keikki muut nukku. Mun huone oli sen ruumishuoneen yläpuolella ja kun olin menos sänkyyn niin sieltä mun alapuolelta kuulu askelten ääntä! Mä säikähin ihan hitosti ja syöksyin äkkiä sänkyyn ja pysyin paikoillaan. Sit siinä sängyn yläpuolella on ikkuna ja se oli tietysti jäänyt auki!! Niin sit kuulin kun joku ois sanonut että ( whats your name) niin enhän mä nyt tiennyt mitä se tarkottaa, niin mä vaan sanoin että (mee pois). Sitten tuli aamu ja menin kysyy veljeltä et mitä se tarkotta ja sainhan mä aike kivan vastauksen. Sit mun veli kysy et miks mä halusin tietää ja en oo kellekkään muulle kertonut siitä. Nyt sitten suunnilleen kaks kuukautta sitten veljeni kuoli auto onnettomuudessa.... Nyt sitten ei ole ketään kuka tietää siitä tai ketään kenelle jutella siitä.... Eikä mulla ole enää veljeä...

[/quote]

voi ei, nyt se toisen ulottuvuuden tyyppi luulee että on saanut kontaktin johonkin meepois nimiseen entiteettiin.

Vierailija
13/131 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään mitään kokemusta sellaisesta, enkä edes usko sellaisiin tai niiden olemassaoloon. Paranormaaleja ilmiöitä on tutkittu maailmalla jopa ihan yliopistotasolla ja nekin tutkijat, jotka ovat niihin vankasti uskoneet, ovat omien tutkimustensa jälkeen kääntäneet takkinsa tai alkaneet vakaasti epäilevälle kannalle.

Vierailija
14/131 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiäisiä, enneunia, aaveita ynnä muuta "kivaa". Kulkee suvussa jossain määrin henkionlentojen näkeminen, myös isäni joka on todella skeptikko, on sellaisen nähnyt. Edellisessä kodissamme asuivat henkinä talon entinen asukas, sekä palvelustyttö esiliinoineen. Myös tyttäreni on nämä nähnyt joten perinne jatkuu näemmä. Tietynlaiset etiäiset ja intuitio ovat ehkä olleet vaikuttavimpia juttuja, niin uskomattomia asioita sitä joskus ennalta tietää.

Vierailija
15/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään liikkuva esine ja kokemus hengen läsnäolosta.

Vierailija
16/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä kotoani tuntemukseen, että joku puristaa käsivarsiani sormillaan kivuliaasti ja näin hämärästi, että  tumma, pitkä hahmo tuijotti munua ja kumartui puoleeni. Tuo hahmo oli samalla täynnä suurta ahdistusta ja pelkoa, mutta oli myös jollakin tapaa agressiivinen ja hyökkäävä. Hahmosta välittyi sekasortoinen tunne. Tunisin, että olen täysin hereillä ja hahmo on totta. Koin, että hahmo on vakavasti sairastunut työtoverini. Aloin herätellä vieressäni nukkuvaa miestäni ja hahmo katosi, ikään kuin liukui pois, hajosi. Seuraavana aamuna sain kuulla, että kyseinen työtoverini oli kuollut edellisenä yönä.

Vierailija
17/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu 1700-luvulla rakennetussa talossa, jossa ovia avautuu ja sulkeutuu itsestään, tavaroita katoaa mystisesti ja löytyy taas yllättävistä paikoista. Perheen lapset ovat myös jutelleet jollekin tädille, jota vanhemmat eivät näe.

Pelkäävät ja ovat yrittäneet myydä taloa jo vuosia, mutta ostajaa ei ole löytynyt. Aiemmalla omistajalla ollut myös vastaavia kokemuksia naapurin mukaan.

Vierailija
18/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun naapurin vanhassa käytöstä poistetussa navetassa on kuulema nurkka, jossa kylmää aina ja tuntuu että siellä on jotakin ahdistavaa. Sama tunne vaikka valoisalla. asukkaat olivat vasta muuton jälkeen saaneet tietää, että nurkkaan on tapettu ja raiskattu joskus muinoin talon piika.

Vierailija
19/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran ääniä pääni ulkopuolelta. Se tapahtui eräs tiistai kun avasin TV:n.

Vierailija
20/131 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään paranormaaleja kokemuksia, tai ainakaan mitään sellaisia mille en olisi keksinyt loogisia selityksiä, mutta siskollani on yksi joka on kyllä aika kamala.

Siskoni oli vuonna 1998 siivoojana töissä Oulussa ja hän oli siivoamassa erästä baaria. Paikka oli tyhjä mutta jossakin välissä hän näki jonkun parrakkaan miehen kävelevän vessaa kohti. Tietenkin hän luuli, että se oli vain joku äijä joka oli sammunut johonkin nurkkaan mutta ku siskoni meni katsomaan vessoja, siellä ei ollut ketään. Tietenki siskoni luuli että tää äijä oli kivunnut ikkunasta ulos ja sisko meniki kattomaan pihalle, että näkyykö jalanjälkiä (silloin oli talvi) eikä mitään näkynyt :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi