Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paranormaalit ilmiöt, millaisia kokemuksia?

Vierailija
21.05.2014 |

Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia tai oletko kuullut luotettavalta taholta paranormaaleista kokemuksista? Millä tavoin ilmiöt ovat näyttäytyneet? Missä tilanteessa? Oletko ollut yksin?

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti vanhan puhelimensa käyttöön ja kun minä soitan hänelle niin hänen puhelimessaan näkyy että eräs kuollut kaveri soittaa, vaikka se numero on poistettu. Jos hän soittaa minulle, niin numeroon ei saa yhteyttä vaikka puhelin on päällä. Kai tähän joku järjellinen selitys on, mutta tuntui hieman karmivalta. Mitenköhän tuon voisi korjata.

Hieman sama juttu tuttavallani. Hänen isänsä kuoli. Samana yönä tuttuni sai kesken uniensa tyhjän tekstiviestin tuntemattomasta numerosta. Kuolinaika sairaalassa on kuulemma sama kuin tekstarin tuloaika. Tuttuni totesi vain, että isä sieltä lähetti viimeisen viestin, että perille on päästy.

Moderneja henkiä.

Vierailija
82/131 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerttokaa ny lisä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin noin 10 vuotta sitten mieheni kanssa eräässä todella vanhassa talossa. Siellä samaisessa talossa tapahtui todella merkillisiä asioita: Monena yönä tunsin kuinka joku tärisytti sänkyäni ja jopa kiskoi peittoani niin, että melkein tipuin lattialle. Silloin vasta 4 vuotias tyttäremme tuli monena yönä valittamaan kuinka joku tuijotti häntä oven raosta. Siinä vaiheessa minulta meni hermot ja me muutimme pois talosta seuraavalla viikolla.

Vierailija
84/131 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan saattaisi olla unihalvaus, mutta nuo jäljet... itse en osaa noita jälkiä selittää.

Vierailija
85/131 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli pappi ja saimme seurakunnan asunnon kerrostalosta, vastapäätä vanhaa hautausmaata.  Iltaisin, kun tein vaikka läksyjä kirjoituspöydän ääressä ikkunan alla minulla oli tunne, että joku tuijottaa. Tunne hellitti  kun suljin verhot. Kerran kuulin tuuletusikkunan alta naisen laulua. Teini-ikäisenä  olin sitten syysiltana palaamassa seurakunnan nuortenillasta ja talutin pyörää hautausmaan ohi, kun näin kiviaidan takana hehkuvan savukkeen. Yritin ajatella, että se on vartija tai joku kännikala mutta minulla oli ahdistava tunne siitä ettei savukkeen takana ole "mitään".  Loikkasin pyörän selkään ja poljin kuin hullu .

Syötyäni iltapalan raotin  verhoa ja katsoin ikkunasta, näin kadun toisella puolella jalkakäytävällä pitkän varjon jonka mielsin miehen varjoksi, mutten ketään josta varjo heijastuisi. Mikään lampun tai puun heijastus se ei ollut, olin katsonut ikkunasta kymmeniä kertoja!

Ikinä en näistä kokemuksista ole puhunut vanhemmilleni.

Vierailija
86/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki henget ovat pahasta eikä niiltä kannata lähteä vastauksia hakemaan tai muutenkaan kommunikoimaan. Rukoile jeesusta/jumalaa avuksesi koska se on ainoa joka auttaa.

Se ei ole mikään kiltti edesmennyt ihminen, joka on ollu satoja vuosia eksyksissä ja joka pitää auttaa valoon, vaan demoni jonka tehtävä on saada sinut uskomaan noihin "kummituksiin" ja kääntymään väärään suuntaan ajatuksissasi jotta saisi harhautettua lisää sieluja(sinut mukaanlukien) kadotukseen eli helvettiin.

Ja onnistuu siinä mikäli et ole riittävän vahva vastustaaksesi demonin yrityksiä.

Eikä mikään kultainen kuviteltu suojaympyrä sinua pelasta, vaan on samaa juonta ja hölynpölyä jotta uskoisimme meedioille ilmestyneiden kuolleiden mummojemme haluavan muka tervehtiä ja muuta harhaanjohtavaa. Siinä on meediot viety samaan halpaan ja demoni käyttää heitä juurikin siksi että ovat välikäsiä saavuttaa haluamansa ja saada ihmiset kauemmas jumalasta. Meediot ovat siis myös tietämättömiä "uhreja" niinkun kaikki kummituksiin uskovat.

Rukoilkaa apua jumalalta!

Vierailija
87/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi kuinka hän kerran pystyi liikuttamaan lasia ajatuksen voimalla. Aloin kotonani miettimään asiaa ja kun seinää vasten oli jumppakemppi niin aloin tuijottamaan sitä ja miettimään että kaadu kaadu. No ei se kaatunut. Sitten aloin pyytämään mielessäni että jos on henkiä lähellä niin kaatakaa tuo keppi. no ei se taaskaan kaatunut. Päätin mennä keittiöön hakemaan ruokaa ja yhtäkkiä kuului kolaus. Menin katsomaan ja keppi oli kaatunut. Kylmä t väreet vaan meni läpi kehossani. Voihan se olla sattumaakin että vaikka jokin tärinä kaatoi sen, mutta vieläkin epäilen että joku henki kuuli. 

Vierailija
88/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vanhemmat kertoneet että kun olin pieni niin olin halunnut värjätä hiukset mustiksi ja vetänyt peilin edessä silmiä vinoon. Ja kertonut jotain tarinoita joiden perusteella olivat arvelleet että olisin halunnut olla kiinalainen ja kerroin edellisestä elämästäni jossain lämpimässä maassa jossa elettiin ulkona majoissa. En muista itse noita, olin 3-4v. Vaikea uskoa että mistään sadusta oisin noin innostunut keksimään. Pitäisi kai joskus käydä Kiinassa tai Japanissa..

Vierailija
89/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattumia. Kaikella on tarkoitus ja tässä oli se että sait mitä kerjäsitkin ja säikähdit.

Vierailija
90/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauruska - 89 kirjoitti:

Mulle käy meidän nykyisessä asunnossa joka ilta sama juttu; kun menen klo 21 nukkumaan, laitan silmäni kiinni, hieman myöhemmin tuntuu kuin jokin koskettaisi jalkojani. Avaan silmät, huoneessa ei näy ketään. Yöllä taas n. klo 03.10 tuntuu kuin huoneeseen sytyttettäisiin kirkkaat valot, avaan silmät ja pimeää on. Ja aina tiettyyn aikaan makuuhuone on kuin pakastin hetken aikaa vaikka kaikki ovet ja ikkunat kiinni. En tiedä mitä tämä on, mutta haluaisin todella tietää onko täällä meidän asunnossa joku henki. Ja jos on, onko hyvän - vai pahantahtoinen?!

Jostain olen lukenut, että juuri tuossa kolmen aikaan yöllä on ns spiritual hour, jolloin on herkempi aistimaan asioita ja jopa näkemäänkin. 

Tietenkin jos kovin mietityttää hengen luonne, onhan siihen olemassa ammattilaisia jotka tutkivat ja kommunikoivat henkien kanssa.

Vierailija
91/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini näkee etiäisiä - tai tuntee, voisiko sanoa niin. Minä tai siskomme emme näe mitään semmoisia, minä varsinkin olen oikea aavekarkotin. Edes semmoisissa paikoissa, joissa väitetään kummittelevan, mulle ei mikään aave ole ikinä ilmaantunut tai mun läsnäollessa ole tapahtunut yhtään mitään. Sen sijaan siskoni vanhin tytär ja minun vanhin tyttäreni ovat hyvin herkkiä ja intuitiivisiä ihmisiä. He saavat etiäisiä ja aistivat herkästi tulevia tapahtumia, ja heillä on ihmisistä hyvin vahva vaisto. Onkohan tämä sellainen juttu suvussamme, että tuo aistiminen menee aina mummulta tyttären vanhimmalle tyttärelle, koska äitinikin on perheensä vanhin tytär, ja hänen mummunsa oli aikanaan joku ennustajaeukko. Siitä en niinkään ole varma, onko tuo yliluonnollista, vai mitä. 

Vierailija
92/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme yli 100 vuotta vanhaan taloon, 5-vuotias lapsemme heräsi yöllä huoneessaan huutaen. Kun kyselimme, mikä hätänä, hän kertoi vanhan, keppiä käyttäneen miehen tulleen ovesta sisälle huoneeseen, kävelleen sen läpi ja kadonneen vastakkaiseen seinään. Vähän ihmeteltiin mieheni kanssa, että mistä lapsi oli moista keksinyt sillä emme olleet kertoneet mitään kummitusjuttuja hänelle koskaan. Sanoimme, että taisi olla vain unta koko juttu.

Kun kiipesimme ensimmäistä kertaa katsomaan vinttikomeroamme, sen perimmäisessä nurkassa nojasi seinään kaksi vanhaa kävelykeppiä (!). Kieltämättä mielikuvitus lensi :-)

Tässä kodissa on kuitenkin hyvä tunnelma ja ajattelin, että taisi setä olla joku entinen asukas, joka kävi moikkaamassa uusia ja hyväksyi meidät. Eipä ole tuon jälkeen näkynyt.

Vierailija
93/131 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini-iän kynnyksellä alkoi monenlaiset tapahtumat talossamme. Kuulin usein jonkun kävelevän huoneeni edessä ollutta käytävää ja kolistelevan. Monesti tämä joku vierailija pysähtyi minun oveni eteen. Pelkäsin aika paljon. Muutkin perheestä havaitsivat joitakin tapahtumia, kuten askeleita, ovien avautumisia itsellään yms. Paljon oli myös sellaista seiniin koputtelua pitkin huoneeni seiniä.

Myöhemmin elämässä henkimaailma on tullut tutummaksi. Enää ei ole pelkoja tuntematonta tai henkiväkeä kohtaan. Olen oppinut valjastamaan herkkyyteni ja mm. toiminut meediona, välittänyt viestejä edesmenneiltä heidän omaisilleen, sekä 'katsellut' ihmisille.

Vierailija
94/131 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan määrätyssä sairaalassa. jo siellä minua lähestyi moni moni sielu jotka eivät ole saaneet rauhaa. olin jälleen samaisessa sairaalassa ja sama toistui kuin 10 vuotta sitten. kun kotiuduin nämä onnettomat sielut muistuttaa minua joka yö eli nukun pieniä pätki. EI HYVÄ. Heille pitäisi saada rauha.

Vierailija
95/131 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia satuja kirjoitatte.

Minä aion kertoa teille tositapahtuman tosielämästä. 

Olin aviomieheni kanssa viettämässä syyslomaa vuokramökillä.  Heräsin n. neljän aikaan aamulla ja hiljaa hiivin makuuhuoneesta keittiöön keittämään kahvia ja suljin makkarin oven, ettei kolisteluni herättäisi kumppaniani.  Noin tunnin päästä heräämisestäni käperryin sohvalle ja kylmissäni harmittelin, etten ollut ottanut mitään peittoa makuuhuoneesta mukaani.  Aikani siinä hytistyäni kuulin kuinka keittiöön johtava ovi makkarista avattiin ja mieheni tuli luokseni mumisten jotain, laittoi peiton päälleni ja samalla minulle tuli ihanan lämmin ja nukahdin.

Herättyäni ihmettelin mihin päälläni ollut peite oli hävinnyt ja otin asian puheeksi mieheni kanssa. Oletin, että hän oli ottanut peitteen ja vienyt sen takaisin makuuhuoneeseen.  Hän sanoi, ettei tiennyt asiasta yhtään mitään.  Vähän ihmeissäni totesin, että hänhän oli käynyt peittelemässä minut parisen tuntia sitten. No, ei kuulemma ollut peitellyt vaan oli ollut umpi unessa.  Mitä ihmettä?!  Hetken aikaa olin varma, että jos mieheni ei ollut hiippaillut keittiössä niin se oli ollut joku levoton sielu, hyväntahtoinen sellainen, koska peittelemisen jälkeen minulle oikeasti tuli todella lämmin olo.

Mitään järkevää selitystä em. episodille ei löytynyt ennen kuin satuin lukaisemaan erään lääkepurkin mukana tulleen selostuksen mahdollisista sivuvaikutuksista: kuulo- ja tuntohallusinaatioita!!!  Kärsin tuolloin unettomuudesta, jota vaihtelevalla menestyksellä yritettiin hoitaa jos jollakin masennuslääkkeellä, joidenka oli todettu parantavan yöunta.  Sivuoireina oli myös unihalvaus.

(Tuo unihalvauskohtaus selittänee myös monta tässä viestiketjussa esiintynyttä mustaa ukkoa ja valkoista leidiä)

Nyttemmin käytän aivan rehellistä unilääkettä, ei näy mitään halluja.

Vierailija
96/131 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joskus katsonut joitain videoita joissa oli paranormaaleista kokemuksista kertomuksia ja jäi mietityttämään, että miksi suurinosa tapahtuu yöllä?

Vierailija
97/131 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä ihminen on unen vuoksi herkimmillään ottamaan vastaan tälläisiä juttuja. kuinka luulet ihmisten näin hektisessä elämässä voisi ottaa sellaisia vastaan päivällä.

Vierailija
98/131 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vi**ua sä sanoit

Vierailija
99/131 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä ihminen on unen vuoksi herkimmillään ottamaan vastaan tälläisiä juttuja. kuinka luulet ihmisten näin hektisessä elämässä voisi ottaa sellaisia vastaan päivällä.

Paskanmarjat. Yöllä nukkuu ja näkee herkkimmin unia, unihalvaukset on ihan toinen juttu sitten.

Vierailija
100/131 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan aika isossa taloss. Meillä on "kellarissa" pyykkihuone ja kylppäri /sauna. Menin äitin kaa edeltä saunoon, sisko sano tulevansa perästä. Sit kuuluu että se suihkutilan ovi aukee ja suihku menee päälle jokskuks 10 sekunniks. Sit se sammuu. Eikä kukaa tuu saunaa. Sisko tulee sit parin minan pääst saunaa kuivana. Kysyn että käviks se äske suihkus ja sano ei. Iskäkään ei ollu kotona. Olin iha p*akat housus :D

Tapahtu ku olin about 11-12.

Vintiltä kuuluu välillä jotain outoi koputuksii.

Talo on vanha. En tiä mikä siä kummittelee, mut loogisia selityksiä ei vaa löydy.

Että tämmösii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä