Miltä teistä tuntuu olla rannalla oman miehen kanssa
kun ympärillä näkyy naisia pienissä bikineissä? Kävin miehen kanssa pikaisesti viikonloppuna rannalla ja tuntui siltä, etten ikinä enää sen kanssa sinne mene.
Kommentit (103)
Ihan rauhassa katselkoon. Ehkä yhtä naista sadasta voi sanoa seksikkääksi ja hyväkroppaiseksi.
Ihan rauhassa katselkoon. Ehkä yhtä naista sadasta voi sanoa seksikkääksi ja hyväkroppaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?
[/quote]
En ole naivi vaan tiedän, että mieheni katse on herpaantumattomana muualla. Nimittäin kahdessa pienessä pojassa leikkimässä vesileikkejä. Kyllä tyhmäkin tajuaa, että se ottaa sen yhden punaisen sekunnin, kun lapsi vajoaa pinnan alle. Kuka, edes miehet, ottavat sen riskin jonkun hiton perseiden takia.
Miesten aliarviointia mielestäni väittää sellaista. Meidän lapset eivät mene veteen ilman aikuista. Ja se on yleensä isä.
[/quote]
Mies pystyy katsomaan sekä perseitä että lapsia. Perseet näkee ohimennen tai sivusilmällä.
Rannallehan mennään nimenomaan esittelemään sitä persettä.
Samahan se on missä ruokahalun hankkii, kunhan syö kotona. ;D
Ei mitenkään erityiseltä. Keskityn enimmäkseen lapsiin. Mieheni näkee alastomampiakin naisia helposti koneeltaan jos vain haluaa, ja olen hyvin selvillä siitä että maailma on pullollaan minua parempikroppaisia naisia. Se ei tule meistä kummallekaan yllätyksenä vasta rannalla.
Tää on jotenkin huvittava ketju, kun naiset ei tajua olevansa persjalkasia, huonoryhtisiä, tissittömiä sitä sun tätä vaan kuvittelevat olevansa hyväkroppaisia vain koska on hoikkia =D, dream on!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?
[/quote]
En ole naivi vaan tiedän, että mieheni katse on herpaantumattomana muualla. Nimittäin kahdessa pienessä pojassa leikkimässä vesileikkejä. Kyllä tyhmäkin tajuaa, että se ottaa sen yhden punaisen sekunnin, kun lapsi vajoaa pinnan alle. Kuka, edes miehet, ottavat sen riskin jonkun hiton perseiden takia.
Miesten aliarviointia mielestäni väittää sellaista. Meidän lapset eivät mene veteen ilman aikuista. Ja se on yleensä isä.
[/quote]
Mies pystyy katsomaan sekä perseitä että lapsia. Perseet näkee ohimennen tai sivusilmällä.
Rannallehan mennään nimenomaan esittelemään sitä persettä.
[/quote]
Mieheni leikkii lasten kanssa vedessä. Ei ole kyse mistään sivusilmällä rantahietikolta vilkuilusta. Suhtaudumme vakavasti lasten hukkumisen vaaraan ja mielestämme jokainen lapsen hukkuminen on vanhempien oma vika. Ei oikeasti katsele perseitä silloin. Naiset kyllä ihaillen katselevat omistautunutta isää lasten kanssa. Matkalla rantaan tai lasten syödessä eväitä saattaa vilkaista, mutta se ei häiritse minua kyllä tippaakaan.
kaikki miehet katsoo kaikkia naisia? voi luoja kuinka miesparkoja taas niputetaan yhdeksi samaksi kiimaiseksi parveksi :D kai nyt miehissäkin on eroja tässä asiassa niinku naisissaki. on oikeasti aika lyhytnäköistä väittää et kaikilla miehillä on Koko Ajan Kaiken Aikaan vain se mielessä ja naistutka päällä. Tälläisiakin miehiä kun todella löytyy vaikkei uskoisi :p
Mua hieman häiritsee se, että mies on tosi treenattu ja upea vartaloltaan ja hän kerää katseita. Sitten taas minä saan niitä katseita, että "keleen pystyynnostettu manaatti, miks TUO lähtee kotiin SUN kanssa?!".
No, me nyt satuttiin rakastumaan toisiimme aikanaan ja ollaan edelleen loistava pari.
Ja mies kyllä saa katsoa mun puolesta, minäkin katson, ei ole kummaltakaan pois jos toinen vähän lämpiää jonkun beiben tisseistä tai perseestä... Päinvastoin :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?
[/quote]
Ei mua haittaa. Mäkin katselen komeita uroksia, joten miksi mies ei saisi katsoa naisia? Silmänruokaa :D. Yleensä vinkkaankin miehelle jos kiikarissa on joku tosi hyväkroppainen nainen. Ehkä meillä on sitten miehen kanssa kieroutunut huumorintaju, mutta on ihan hauskaa katsella "yhdessä" muita ihmisiä. Ei mun itsetuntoa romauta se, että jollain naisella on parempi kroppa kun mulla ja mies katsoo sitä. Jostain syystä hän kuitenkin valitisi juuri minut ja minä valitsin juuri hänet ;)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:13"]Mua hieman häiritsee se, että mies on tosi treenattu ja upea vartaloltaan ja hän kerää katseita. Sitten taas minä saan niitä katseita, että "keleen pystyynnostettu manaatti, miks TUO lähtee kotiin SUN kanssa?!".
No, me nyt satuttiin rakastumaan toisiimme aikanaan ja ollaan edelleen loistava pari.
Ja mies kyllä saa katsoa mun puolesta, minäkin katson, ei ole kummaltakaan pois jos toinen vähän lämpiää jonkun beiben tisseistä tai perseestä... Päinvastoin :)
[/quote]
Täytyy koittaa ottaa itsellekkin tälläinen asenne. Sulla on nainen hyvä itsetunto. Arvostan!
Odotan vielä edes yhden mustasukkaisen naisen vastausta. Mitä siis voisi tapahtua? Olen utelias tietämään.
T: numero 27
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:11"]
Mua ei haittaa jos mies katsoo. Mua haittaa sen "bikininaisen" häh häh hää- virne. "Sinä luuseri valas, miehes katsoo ja haluu mua"-hymy.
[/quote]
Ettet nyt vaan kuvittelisi? Hymy nyt voi johtua ihan mistä tahansa muustakin asiasta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:11"]
Mua ei haittaa jos mies katsoo. Mua haittaa sen "bikininaisen" häh häh hää- virne. "Sinä luuseri valas, miehes katsoo ja haluu mua"-hymy.
[/quote]
Ettet nyt vaan kuvittelisi? Hymy nyt voi johtua ihan mistä tahansa muustakin asiasta.
[/quote]
Sitäpaitsi katso takaisin silleen että "hähhähhää, katso vaan kenen kanssa tää lähtee kotiin ihan omasta vapaasta tahdostaan" :)
Kai musta on sitten tullut jotenkin todella epävarma itsestäni. Ikäkriisiä taitaa pukata... Mies vain komistuu ja itse vanhenen silmissä. Ja kun mä olen vain tällainen perushoikka enkä trendikkäästi lihaksikas. Vaadin kai itseltäni liikoja.
ap.
Siis mimmoisilla rannoilla te oikein käytte, jos siellä niin hirveästi on niitä timmejä hyvännäköisiä naisia?? Ette vissiin ainakaan missään lapsiperheiden suosimissa paikoissa. Me ollaan käyty tosi paljon maauimaloissa ja myös yhdellä merenrannallakin ja pakko myöntää, että yleensä kuulun niihin hyväkroppaisimpiin, vaikka olen jo 36-vuotias, ylipainoa on n. 5 kg ja olen kolmatta kertaa raskaana. Todella harvoin näen mitään hyviä vartaloita ja tosiaan kun niitä lapsia on, niin eiköhän mieskin katsele enemmän niiden perään kun muiden ihmisten periä.
Ei minua haittaisi vaikka mies jotain toista naista rannalla hieman vilkuilisikin. Me ainakin katsomme mieheni kanssa yhdessä hyväkroppaisia naisia, kauniit naiset ovat silmänruokaa myös minulle. ;)
Ihan hirveitä kyylääjiä kaikki. "Katsellaan yhdessä", "Katselen kenellä on ihana kroppa", "Silmänruokaa molemmille"
Hyi hitto. Eikö missään saa olla rauhassa, ettei joku arvostelisi?!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:44"]Ihan hirveitä kyylääjiä kaikki. "Katsellaan yhdessä", "Katselen kenellä on ihana kroppa", "Silmänruokaa molemmille"
Hyi hitto. Eikö missään saa olla rauhassa, ettei joku arvostelisi?!
[/quote]
No me ei ainakaan "arvostella", mitä nyt arvostetaan jos joku on erityisen upea. Jos ei tykkää että muut ihailee, nii pikku bikini ei oo ehkä paras vaate lähtee uimarannalle öljyttynä makoileen...
Miehelläni on niin hyhännäköinen vaimo että hyvin mielin menen ja mieskin varmaan tyytyväinen kun lapsensa äiti on niin kuuma pakkaus! ;)