Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä tuntuu olla rannalla oman miehen kanssa

Vierailija
22.07.2014 |

kun ympärillä näkyy naisia pienissä bikineissä? Kävin miehen kanssa pikaisesti viikonloppuna rannalla ja tuntui siltä, etten ikinä enää sen kanssa sinne mene.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omassa päässänne kuvittelette, että muut naiset himoiten niitä teidän miehiä katselee. Pahin mielenkiinnon sammuttaja on vieressä kulkeva nyrpeä akka ja kiljuvat lapset.

Vierailija
62/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pikkuisen epäuskottavalta tämä ketju. Varsinkin nuo "katselemme yhdessä" -jutut ei oikein uppoa. Totta kai on olemassa sellaisiakin pariskuntia, mutta enpä ole koskaan tietääkseni sellaisiin törmännyt.

Olen - kuten selvästi 98% tähän ketjuun vastanneista ;) - hyvännäköinen ja hyvävartaloinen, ja pääasiassa naiset eivät ole huomaavinaan, monet vähemmän hyvässä kunnossa olevat katsovat jopa murhaavasti. Joskus harvoin tapaa ystävällisiä naisia vaikka rannalla (miehen kanssa = ihme), mutta auta armias, jos yhtään katselisin näkyvästi naisten puolisoita, epäilen vahvasti, että sen jälkeen saisi ystävällisyyttä hakea. Sellaista en harrasta, koska en usko sen tuntuvan mukavalta vaimosta/tyttöystävästä tms.

Eli en todellakaan usko, että tilanne on näin auvoinen kuin tässä ketjussa kovasti annetaan ymmärtää. Mutta av:llahan kaikki on toisin, ja kaikki puhuvat juuri niin, kuin minkä tietävät harmittavan ap:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen hyväkroppainen nainen pikkubikineissä, joten ei minua haittaa, kun mies katselee muita kaltaisiani. Kyllä minäkin tiirailen hyvännäköisiä miehiä samalla tavalla :)

Vierailija
64/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:39"]Yleensä olen rannan hemaisevampia joten ei haittaa vaikka katsoisikin muita;) bongaamme monesti yhdessä kauniita ihmisiä esim kylpylässä eikä siinä kai mitään pahaa ole.

[/quote]

Joku taas luulee liikoja itsestään. Vaikka olisit Hollywood-tähti, aina on paremman näköisiä naisia.

[/quote]

En väittänyt olevani se kaunein.

Vierailija
65/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nudistirannalle niin voit itsekin katsoa, josko siellä olisi miestäsi isompia varustuksia näytillä ;)

Vierailija
66/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:09"]

Siis mimmoisilla rannoilla te oikein käytte, jos siellä niin hirveästi on niitä timmejä hyvännäköisiä naisia?? Ette vissiin ainakaan missään lapsiperheiden suosimissa paikoissa. Me ollaan käyty tosi paljon maauimaloissa ja myös yhdellä merenrannallakin ja pakko myöntää, että yleensä kuulun niihin hyväkroppaisimpiin, vaikka olen jo 36-vuotias, ylipainoa on n. 5 kg ja olen kolmatta kertaa raskaana. Todella harvoin näen mitään hyviä vartaloita ja tosiaan kun niitä lapsia on, niin eiköhän mieskin katsele enemmän niiden perään kun muiden ihmisten periä.

[/quote]

No mä käyn ihan normaaleilla rannoilla, missä käy lapsiperheitäkin. Mutta joka rannallahan on nyt niitä timmejä hyväkroppaisiakin, kun nehän sinne rannalle aina ensimmäisenä juoksee.

Lisäksi, mun mittapuulla ei tarvi olla kuin isot rinnat, niin on hyvä kroppa.

T: lauta

Vierailija
67/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:44"]Ihan hirveitä kyylääjiä kaikki. "Katsellaan yhdessä", "Katselen kenellä on ihana kroppa", "Silmänruokaa molemmille"

Hyi hitto. Eikö missään saa olla rauhassa, ettei joku arvostelisi?!

[/quote]

En usko että sinua katsotaan.

Vierailija
68/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei katsele naisia silläsilmällä. Hänen mielestään se on moukkamaista ja eläimellistä. Nooh - ei ole kovin aktiivinen sitten kyllä sängyssäkään. Eli jos libido on vahva -> katselee naisia himoiten. Ja kääntäen.

Vierailija
69/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

Tiedän, että ei katsele. Ei kaikki miehet ole elukoita...

Vierailija
70/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

En ole naivi vaan tiedän, että mieheni katse on herpaantumattomana muualla. Nimittäin kahdessa pienessä pojassa leikkimässä vesileikkejä. Kyllä tyhmäkin tajuaa, että se ottaa sen yhden punaisen sekunnin, kun lapsi vajoaa pinnan alle. Kuka, edes miehet, ottavat sen riskin jonkun hiton perseiden takia.

Miesten aliarviointia mielestäni väittää sellaista. Meidän lapset eivät mene veteen ilman aikuista. Ja se on yleensä isä.

[/quote]

Mies pystyy katsomaan sekä perseitä että lapsia. Perseet näkee ohimennen tai sivusilmällä.

Rannallehan mennään nimenomaan esittelemään sitä persettä.

[/quote]

No ei kyllä mennä esittelemään mitään vaan uimaan ja auringosta nauttimaan...

No teinitytöt nyt ehkä esittelee...

Todella pinnallinen ja lapsellinen ketju. Oletteko varmasti kaikki aikuisia, myös henkisesti?

Vierailija
71/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

Ei mua haittaa. Mäkin katselen komeita uroksia, joten miksi mies ei saisi katsoa naisia? Silmänruokaa :D. Yleensä vinkkaankin miehelle jos kiikarissa on joku tosi hyväkroppainen nainen. Ehkä meillä on sitten miehen kanssa kieroutunut huumorintaju, mutta on ihan hauskaa katsella "yhdessä" muita ihmisiä. Ei mun itsetuntoa romauta se, että jollain naisella on parempi kroppa kun mulla ja mies katsoo sitä. Jostain syystä hän kuitenkin valitisi juuri minut ja minä valitsin juuri hänet ;)

[/quote]

Vierailija
72/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

Ei mua haittaa. Mäkin katselen komeita uroksia, joten miksi mies ei saisi katsoa naisia? Silmänruokaa :D. Yleensä vinkkaankin miehelle jos kiikarissa on joku tosi hyväkroppainen nainen. Ehkä meillä on sitten miehen kanssa kieroutunut huumorintaju, mutta on ihan hauskaa katsella "yhdessä" muita ihmisiä. Ei mun itsetuntoa romauta se, että jollain naisella on parempi kroppa kun mulla ja mies katsoo sitä. Jostain syystä hän kuitenkin valitisi juuri minut ja minä valitsin juuri hänet ;)

[/quote]

Vierailija
73/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
74/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

Ei mua haittaa. Mäkin katselen komeita uroksia, joten miksi mies ei saisi katsoa naisia? Silmänruokaa :D. Yleensä vinkkaankin miehelle jos kiikarissa on joku tosi hyväkroppainen nainen. Ehkä meillä on sitten miehen kanssa kieroutunut huumorintaju, mutta on ihan hauskaa katsella "yhdessä" muita ihmisiä. Ei mun itsetuntoa romauta se, että jollain naisella on parempi kroppa kun mulla ja mies katsoo sitä. Jostain syystä hän kuitenkin valitisi juuri minut ja minä valitsin juuri hänet ;

[/quote]

Anteeksi, mutta epäilen, että ette aidosti rakasta toisianne...

Voin olla tietty väärässäkin...

Vierailija
75/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:51"]

Itse kuulun ilmeisesti sitten tähän toiseen päähän, eli minua kyllä vähän häiritsee. Olen sinut itseni ja kroppani kanssa. Ylävartaloni on lihaksikas, lisäksi olen suht harteikas pituuteeni nähden ;) Jalat on timmit, mutta masusta saisi ylimääräistä napsia poies :) Mieheni on melkoinen lihaskimppu ja se on enemmänkin syy miksi minua hänen seurassaan rannalla olo häiritsee. Katseet osuvat usein häneen ja minä jään hänen "varjoonsa"  vastakkaisten sukupuolien katseissa. Se, jos mieheni vilkaisee sen muutaman sekunnin toisia naisia, ei minua häiritse. Katsominen ei ole kiellettyä, koskeminen taas on! :) Hän on pyllymiehiä, eikä tissit niinkään saa hänen huomiotaan kiinnitettyä, olivatpa sitten isot tai pienet. Pyllyt kyllä sitten saa :D Olen ollut aiemmin todella mustasukkainen, vanhemmiten ja vuosien yhdessäolon jälkeen olen kuitenkin ymmärtänyt, että ei kukaan miestäni ole kanssani pakottanut olemaan, vaan on siinä vapaaehtoisesti. Jos siis ennemmin huolisi elämäänsä rannalta löytämänsä pikkubikini tytön, niin tuskin sinne kanssani lähtisi häntä etsimään. On tervettä, että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa ja hyvännäköisiin ihmisiin osuu katse, sukupuolesta riippumatta. Se, jos se menee kuolaamiseksi ja kuten aiemmin kirjoitettiin, housuissa pingotukseen, asia on eri. Siinä se muuttuu terveestä lähinnä ällöttäväksi. Mielipiteitä on monia, ja erot näissä asioissa muodostuvat varmasti pääsääntöisesti naisen itsetunnon, kuin miehen luonteen välillä. Naiset kiinnostavat miehiä - PISTE. Vaikka täällä naiset kertovatkin, että heidän miehensä istuvat naama kiinni hiekassa, vielä silmät kiinnikin :) Jos näin on, kyse on ennemmäkin tossukasta, kuin miehestä, jota hyväkroppaiset naiset eivät kiinnosta. Vaihtoehto on myös, että käytte rannoilla, joilla ei esiinny muita kuin keski-ikäisiä kukka-uikkari Tarjoja.

[/quote]

Asia on juuri näin.

Miehellä, jota kaunis vähäpukeinen nainen ei muka kiinnosta, ei yleensä ole omassa vaimonsa hurraamista.

Vierailija
76/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:06"]Yhdessä mieheni kanssa katsellaan. Etenkin naisten hyvät sääret tai takapuolet irrottavat kielenkantimistamme hyväksyvän murahduksen. Vastaavasti katsomme toisiimme ajatustenlukunopeudella samalla sekunnin murto-osalla jos kamala läskiperse pyyhältää näköpiiriin. Meillä on kaksi lasta ja osaamme sekä huolehtia heistä että tarkkailla ympäristöä, meillä on normaalit näköelimet ja utelias mieli.

[/quote]kuin suustani.

Vierailija
77/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käydä rannalla ja lapset käy kavereidensa kanssa. Uimaan pääsee hetkessä jos haluaa, kun järvi  vieressä. Auringonotto ja hikoileminen ei kiinnosta.

Ja jos mies lähtisi rannalle niin mua ei mukaan saisi. Nautin kesästä omassa puutarhassani.

Vierailija
78/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa jos mies katsoo. Mua haittaa sen "bikininaisen" häh häh hää- virne. "Sinä luuseri valas, miehes katsoo ja haluu mua"-hymy.

Vierailija
79/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en käy rannalla. Voi niitä kaikkia silmäpareja.

Vierailija
80/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa käydä miehen kanssa rannalla kun se kattelee mun tissejä. Saattaa tietää mulle seksiä myöhemmin päivällä jee! Ihan sama kattooko se jotain muitakin tissejä, jos se vain tarkoittaa sitä, että mulle kuitenkin heruu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä