Miltä teistä tuntuu olla rannalla oman miehen kanssa
kun ympärillä näkyy naisia pienissä bikineissä? Kävin miehen kanssa pikaisesti viikonloppuna rannalla ja tuntui siltä, etten ikinä enää sen kanssa sinne mene.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:13"]
kun ympärillä näkyy naisia pienissä bikineissä? Kävin miehen kanssa pikaisesti viikonloppuna rannalla ja tuntui siltä, etten ikinä enää sen kanssa sinne mene.
[/quote]
Ihan samalta kuin käydä rannalla kenen tahansa kaverin kanssa.Yleensä rannalla ollaan pienissä vaatteissa.Voi olla että mies katselee bikinaisia,mutta samalla tavallahan voin itse katsella lihaksikkaita miehieä pienissä uimahousuissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:46"]
Ei miltään. Rannalla mies yleensä lukee tai makaa vaan silmät kiinni enkä mä huomaa että hän muita erityisemmin katsoisi sillä silmällä, kyllähän kaikki katsoo ohimennen ihmisiä.
[/quote]
heh-heh, tuo lukeminen on hyvä peitetarina, varsinkin aurinkolasit päässä....
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?
[/quote]
Mun mies ainakin katsoo :) Mitä siitä? Katson minäkin.
Ei mua haittaa pätkääkään, jos mies katselee muita. Miehet nyt ovat sellaisia. Itsekin katselen sekä hyviä mies- että naisvartaloita. Mulla on ihan hyvä itsetunto, että jaksaisin välittää moisesta.
Ei miltään. Rannalla mies yleensä lukee tai makaa vaan silmät kiinni enkä mä huomaa että hän muita erityisemmin katsoisi sillä silmällä, kyllähän kaikki katsoo ohimennen ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:46"]
Oudolta, koska hän on kuollut.
[/quote]sama
Meillä lähtee koko perhe uimaan. Olemme siellä uimassa ja lapset pieniä, niin keskitymme niiden vahtimiseen, ei siinä kerkiä muita toljottolemaan.
Minä katselen niitä bikininaisia yhdessä mieheni kanssa. Silmänruokaa ne on mulle samalla lailla kuin hänellekin.
Mä kävisin, jos olisin itsekin hehkeä bikineissä (tai ilman). Toistaiseksi en ole ja ajatuskin nättien puolialastomien pimujen ympäröimänä ahdistaa. En mä kyllä käy rannalla ilman miestäkään.
Yhdessä mieheni kanssa katsellaan. Etenkin naisten hyvät sääret tai takapuolet irrottavat kielenkantimistamme hyväksyvän murahduksen. Vastaavasti katsomme toisiimme ajatustenlukunopeudella samalla sekunnin murto-osalla jos kamala läskiperse pyyhältää näköpiiriin. Meillä on kaksi lasta ja osaamme sekä huolehtia heistä että tarkkailla ympäristöä, meillä on normaalit näköelimet ja utelias mieli.
Otan sen kyllä rannalle mukaan. Mutta olen tehnyt selväksi, että yhtään jos pippeli alkaa jökötellä, niin kotiin lähdetään siltä istumalta! Ja saa olla kotiarestissa loppuviikon.
Se katselee minua, miehelläni on aika tiukka maku, harvoin rannalle osuu muita kuin valaita ;)
Nautin siitä, kun hän katselee naisia bikineissään. Mies ei kauheasti rannalla viihdy mutta välillä saan hänet raahattua mukanani. Hänen katselunsa toimii kivana esileikkinä.
Kivalta. Maataan vierekkäin, kuunnellaan musiikkia jaetuista kuulokkeista. Minä katselen enemmän naisia ja käsken miestä katsomaan, jos näkyy joku hottis. Välillä käydään uimassa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:03"]
Mä kävisin, jos olisin itsekin hehkeä bikineissä (tai ilman). Toistaiseksi en ole ja ajatuskin nättien puolialastomien pimujen ympäröimänä ahdistaa. En mä kyllä käy rannalla ilman miestäkään.
[/quote]
Kuules mursu, rannalla lekottelevat yleensä vain valaat, ei ne pimatsut missään perherannoilla käy! Sekaan vain rohkeasti.
Ei haittaa, koska olen aina niiden rannan hoikimpien ja hyvännäköisimpien naisten joukossa.
Ihan tavalliselta. Käydään harvoin rannalla, ja jos käydään, mies keskittyy auringonottoon ja minä katson, ettei lapsi huku rantaveteen, eli en makaa auringossa lainkaan. Mä en tiedä, huomaako mies edes niitä bikinityttöjä, minä varmaan itse katselen niitä paljon enemmän ja arvioin mielessäni, kuka on hyvännäköinen. Aika monet ovat.
Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?
En ole huomannut rannallaollessamme mieheni vilkuilevan erityisesti naisia. Varmaan mielestäni olisi vähän ikävää jos näin tekisi, mutta mitäpä siinä voisi tehdä? Motkottaa? Varmaan sen jälkeen vilkuilisi entistä enemmän muita. Itse muuten saatan rannalla miehiä pikkuisen vilkuilla. :)