Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä teistä tuntuu olla rannalla oman miehen kanssa

Vierailija
22.07.2014 |

kun ympärillä näkyy naisia pienissä bikineissä? Kävin miehen kanssa pikaisesti viikonloppuna rannalla ja tuntui siltä, etten ikinä enää sen kanssa sinne mene.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa katsella kun kerran on mitä katsella, ei se minulta pois ole. Minä katselen myös miehiä siellä, sehän kuuluu asiaan. Tosin meillä on rannalla mukana myös kolme lasta ja katselemme lähinnä heidän peräänsä. En ole mikään kaunotar, mutta itsetuntoni on hyvä ja tiedän arvoni.

Vierailija
22/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:46"]

Ei miltään. Rannalla mies yleensä lukee tai makaa vaan silmät kiinni enkä mä huomaa että hän muita erityisemmin katsoisi sillä silmällä, kyllähän kaikki katsoo ohimennen ihmisiä.

[/quote]

heh-heh, tuo lukeminen on hyvä peitetarina, varsinkin aurinkolasit päässä....

[/quote]

Juuri niin. Lukeminen, "maisemien" katselu tai "ajatuksiinsa vajoaminen" toimii hyvänä keinona peittää, että kyrpä sykkien tuijottaa tissejä, pilluja ja perseitä. Niin tekee joka mies. Paitsi homot.

[/quote]

Haha no miten vain, juurihan sanoin että ymmärrän kyllä että kaikki katselevat kaikkia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

Miksi se mua haittaisi jos vähän katteleekin? Sanoo silti pitävänsä mua rannan kauneimpana.

Vierailija
24/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä huono itsetunto ?   Tämä voi aiheuttaa hellasäröä myöhemmin parisuhteessa,  koska mies törmää vastakkaiseen sukupuoleen muuallakin,  kuten uimahalleissa jne. 

Vierailija
25/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]

Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

Katselkoot, ei se ole multa pois. Ja katselen mäkin sekä hyväkroppaisia mieihä että naisia..pidän tosin tämän omana tietonani enkä kommentoi miehelleni kuten jotkut täällä. Sekin tosin voisi olla hauskaa. Mutta siis pointtina se, että ei mua häiritse se, jos mies sattuisikin näkemään jotain mistä pitää. Siinähän katsoo, kunhan tulee kotiin mun kanssa :) Enemmän mä uskon, että tekisin vahinkoa sillä, ettei saisi mun mustasukkaisuuden takia edes katsella (ihan kuin sitä edes voisi estää) 

Vierailija
26/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

No kerrtokaapa joku, mikä on pahin skenaario, mitä voi tapahtua, jos mies näkee uimarannalla kauniin naisen? Sovitaan nyt tähän vielä raameiksi tyypillinen tilanne, että mies näkee, katsoo muutaman sekunnin, eikä edes juttele tai mitään tämän vieraan naisen kanssa. Mitä pahaa siitä siis voi tapahtua?

Olen siis tästä keskustelusta hämmentynyt mies, jonka vaimo ei ole ikinä osoittanut rannalla mustasukkaisuuden oireita.

Vierailija
27/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä juuri miltään, siellä miehiä ja naisia, isoja ja pieniä. Katelkoot, katselen minäkin. Ei siitä kannata pulttia ottaa. Omasta itsetunnosta kiinni tuokin.

varmaan 20 v ja rapiat olisin ollut samaa mieltä aloittajan kanssa, vaikka timmi mimmi olikin.

Vierailija
28/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]

[/quote]

No kerrtokaapa joku, mikä on pahin skenaario, mitä voi tapahtua, jos mies näkee uimarannalla kauniin naisen? Sovitaan nyt tähän vielä raameiksi tyypillinen tilanne, että mies näkee, katsoo muutaman sekunnin, eikä edes juttele tai mitään tämän vieraan naisen kanssa. Mitä pahaa siitä siis voi tapahtua?

Olen siis tästä keskustelusta hämmentynyt mies, jonka vaimo ei ole ikinä osoittanut rannalla mustasukkaisuuden oireita.

[/quote]

Sama tilanne meillä. Ei haittaa lainkaan, ei ole mustasukkainen katseista rannalla tai muualla.

Vierailija
29/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta. Naiset kuolaavat treenattua miestäni ja heidän miehensä tuijottelevat äreästi. Itse käännän vain kylkeä ja odotan, että mieheni lisää aurinkovoidetta.

Vierailija
30/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

Ei siinä mitään tapahdu. Eikä mua ainakaan haittaisi. Mä tiedän, että en ole rannan kaunein tai hyväkroppaisin. Mies haluaa silti mua joka ilta ja kehuu mun ulkonäköä. Joten jos haluaa rannalla katsoa bikinipimuja, niin ihan vapaasti. Ei ole mun saamasta huomiosta pois millään tavalla.

Vierailija
31/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Vierailija
32/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen rannan hemaisevampia joten ei haittaa vaikka katsoisikin muita;) bongaamme monesti yhdessä kauniita ihmisiä esim kylpylässä eikä siinä kai mitään pahaa ole.

Vierailija
33/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eiköhän tämä ole selvä: suurimmasta osasta ei tunnu miltään eikä eriäviä mielipiteitä ole pahemmin esitetty. Case is closed.

Vierailija
34/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:39"]Yleensä olen rannan hemaisevampia joten ei haittaa vaikka katsoisikin muita;) bongaamme monesti yhdessä kauniita ihmisiä esim kylpylässä eikä siinä kai mitään pahaa ole.

[/quote]

Joku taas luulee liikoja itsestään. Vaikka olisit Hollywood-tähti, aina on paremman näköisiä naisia.

Vierailija
35/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

Ei tapahdu mitään. Enkä edes ole itse se hyväkroppainen ja treenattu, kuten kaikki muut ei-mustasukkaiset tuntuvat olevan. Silti tiedän monien vuosien kokemuksella, että mieheni rakastaa mua eikä ole lähdössä rannalta minkään bikinibeiben matkaan. Katselen itsekin rannalla komeita miehiä, mutta en ole heidän mukaansa lähdössä. 

Vierailija
36/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmitta menen. Olimme juuri rantakohteessa ja totesin olevani rannan parhaimmistoa. Ihaillen kehaisin yhden nuoren tytön kaunista vatsaa miehelleni, joka kuitenkin muistutti, että ehkä ei pitäisi verrata esiteiniin itseään. Eritoten kun itse on synnyttänyt 4kk sitten. Enemmän kiinnitin huomiota pienten lasten äiteihin, eli itseni kaltaisiin tapauksiin ja tosiaan ilokseni huomasin palautuneeni raskaudesta ihan hyvin.

Vierailija
37/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sen pitäisi tuntua? Mä tiedän olevani ihan riittävän hyvännäköinen, kasvoista ja vartalolta näin nelikymppiseksi joten muakin katotaan. Mua kattoo miehet ja naiset mut veikkaan et jos niiltä kysyis 10 minsaa sen jälkeen kun mut näki et miltä näytin niin kukaan ei ees muista.

Ei ketään rannalla oikeesti kiinnosta muiden ulkonäkö. Mieti nyt ap, lehdistä saa jatkuvasti lukea miten maailman kauneimmiksi naisiksi sanottuja petetään ja niillä menee miesten kans huonosti. Ei kumppanin ulkonäkö vaikuta siihen ketä mies katsoo. 

Joku tuolla sanoi et mies katsoo vain häntä, en usko siihen. Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia jotka rannalla ovat.

Vierailija
38/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:17"]Erikoisia käsityksiä täällä naisilla - uskotteko ihan tosissanne, että miehenne eivät katsele melkein alastomina ympärillä pyöriviä naisia? Ette voi olla niin naiiveja?

[/quote]

En ole naivi vaan tiedän, että mieheni katse on herpaantumattomana muualla. Nimittäin kahdessa pienessä pojassa leikkimässä vesileikkejä. Kyllä tyhmäkin tajuaa, että se ottaa sen yhden punaisen sekunnin, kun lapsi vajoaa pinnan alle. Kuka, edes miehet, ottavat sen riskin jonkun hiton perseiden takia.

Miesten aliarviointia mielestäni väittää sellaista. Meidän lapset eivät mene veteen ilman aikuista. Ja se on yleensä isä.

Vierailija
39/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri eilen rannalla. Ei haittaa, vaikka mies vilkuilee muita - vilkuilenhan minäkin kuumia kesäkolleja. Ei ole keneltäkään pois. Mieheni tai minä ei sokeuduttu alkaessamme seurustelemaan.

Olen tyytyväinen omaan vartalooni. :)

Vierailija
40/103 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun ilmeisesti sitten tähän toiseen päähän, eli minua kyllä vähän häiritsee. Olen sinut itseni ja kroppani kanssa. Ylävartaloni on lihaksikas, lisäksi olen suht harteikas pituuteeni nähden ;) Jalat on timmit, mutta masusta saisi ylimääräistä napsia poies :) Mieheni on melkoinen lihaskimppu ja se on enemmänkin syy miksi minua hänen seurassaan rannalla olo häiritsee. Katseet osuvat usein häneen ja minä jään hänen "varjoonsa"  vastakkaisten sukupuolien katseissa. Se, jos mieheni vilkaisee sen muutaman sekunnin toisia naisia, ei minua häiritse. Katsominen ei ole kiellettyä, koskeminen taas on! :) Hän on pyllymiehiä, eikä tissit niinkään saa hänen huomiotaan kiinnitettyä, olivatpa sitten isot tai pienet. Pyllyt kyllä sitten saa :D Olen ollut aiemmin todella mustasukkainen, vanhemmiten ja vuosien yhdessäolon jälkeen olen kuitenkin ymmärtänyt, että ei kukaan miestäni ole kanssani pakottanut olemaan, vaan on siinä vapaaehtoisesti. Jos siis ennemmin huolisi elämäänsä rannalta löytämänsä pikkubikini tytön, niin tuskin sinne kanssani lähtisi häntä etsimään. On tervettä, että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa ja hyvännäköisiin ihmisiin osuu katse, sukupuolesta riippumatta. Se, jos se menee kuolaamiseksi ja kuten aiemmin kirjoitettiin, housuissa pingotukseen, asia on eri. Siinä se muuttuu terveestä lähinnä ällöttäväksi. Mielipiteitä on monia, ja erot näissä asioissa muodostuvat varmasti pääsääntöisesti naisen itsetunnon, kuin miehen luonteen välillä. Naiset kiinnostavat miehiä - PISTE. Vaikka täällä naiset kertovatkin, että heidän miehensä istuvat naama kiinni hiekassa, vielä silmät kiinnikin :) Jos näin on, kyse on ennemmäkin tossukasta, kuin miehestä, jota hyväkroppaiset naiset eivät kiinnosta. Vaihtoehto on myös, että käytte rannoilla, joilla ei esiinny muita kuin keski-ikäisiä kukka-uikkari Tarjoja.