Karvoitus-asiaa
Te, joiden mielestä ei saisi haukkua noita alapää-puskia, koska se on ah niin luonnollista olla todella karvainen, niin sheivaatteko kainalot?
Vai annatteko sinnekin kasvaa kunnon puskat?
Vai olisitteko jopa sitä mieltä että on siistimpää siistä kainalot?
Ja kiinnittäisitte esim uimarannalla huomiota siihen että jollai naisella on kauheet puskat kainaloissa?
Vastatkaa rehellisesti, kiitos.
Kommentit (67)
Tulipa koominen viesti, ööö eli alapääkarvoi. Hohhoh.
Siis kainaölokarvat ei haittaa, jos ei hihattomissa julkisesti heilu.
Ja housut nyt on kaikilla naisilla, joten ihan sama millainen karvoitus.
Myös sääret on hyvä ajella, jos karva näkyy selvästi ja meinaa vaikka juhliin mennä puolihameessa. Farkkujen alla sheivaamattomat sääret ei ketään haittaa.
Kasvattakoon kukin mitä haluaa, vaatteidensa alla. Jos kuitenkin se kumppani näkee, tuntee ja maistaa, niin silloin asia ei liene sama.
Toiset naiset haluaa olla huoliteltu ja vaikka pitää siistit tai sexyt alusvaatteet, vaikkei niitä kukaan näe. Ihan itsensä takia siis.
Ihmiset on erilaisia ja mieltymykset samoin. Kiva, kun jokaiselle riittää myös samanmielisiä vastakappaleita.
Itse miehenä en pidä vartalokarvoituksesta juurikaan itsellänikään, mutta naiselle se ei sovi ollenkaan.
Makuasioita nämä, ei mitään muuta.
Siis kainaölokarvat ei haittaa, jos ei hihattomissa julkisesti heilu. Ja housut nyt on kaikilla naisilla, joten ihan sama millainen karvoitus. Myös sääret on hyvä ajella, jos karva näkyy selvästi ja meinaa vaikka juhliin mennä puolihameessa. Farkkujen alla sheivaamattomat sääret ei ketään haittaa.
Kasvattakoon kukin mitä haluaa, vaatteidensa alla. Jos kuitenkin se kumppani näkee, tuntee ja maistaa, niin silloin asia ei liene sama. Toiset naiset haluaa olla huoliteltu ja vaikka pitää siistit tai sexyt alusvaatteet, vaikkei niitä kukaan näe. Ihan itsensä takia siis. Ihmiset on erilaisia ja mieltymykset samoin. Kiva, kun jokaiselle riittää myös samanmielisiä vastakappaleita. Itse miehenä en pidä vartalokarvoituksesta juurikaan itsellänikään, mutta naiselle se ei sovi ollenkaan. Makuasioita nämä, ei mitään muuta.
kuitenkin sinulle kelpaisi nainen, jos kukaan ei karvoja ajelisi, eikö?
Itselleni ei yksikään mies ole koskaan valittanut karvoista, joita en aja, hyvin olen sänkypuuhiin kelvannut.
minä olen todella karvainen nainen, ihan on reidet ja pyllykin täynnä karvoja ELLEN sheivaa. Harvoin sheivaan kuitenkaan kokonaan posliiniksi, vaikkakin silloin näytän omastakin mielestäni siistimmältä. Käkkyräiset, tankeat häpykarvat ei vaan ole yhtä nätit kuin vaikka sileät ja pehmeät hiuskarvat. Mieheltäkin toivon lähes kokonaan karvattomuutta, ainoastaan hiukset, kulmakarvat, ripset ja jalkakarvat saa olla ;). (Tosin en ikinä koske sen jalkakarvoihin, nekin on niin karheat!)
Toiset naiset haluaa olla huoliteltu ja vaikka pitää siistit tai sexyt alusvaatteet, vaikkei niitä kukaan näe. Ihan itsensä takia siis.
vaikka ei olis karvan karvaa alapäästään poistanut.
Ei kaikki ole luonnostaam mitään rämemajavia.
Ei tarttis näitä tyhmiä naisten ja jopa miesten !!mielipiteitä karvoituksesta lukea.
vaikka ei olis karvan karvaa alapäästään poistanut.
Ei kaikki ole luonnostaam mitään rämemajavia.
Ja sä et ilmeisesti tajua, että tuo juuri on makuasia. Toiset tykkää karvoista, jotkut ei välitä ja kolmannet haluaa sileän ihon ;)
saathan sinä ap haukkua puskia jos se sinua helpottaa, mutta kerrotko miksi miehet eivät sheivaa omaa alapäätään paljaaksi?
Saisivat sheivatakin!
Enkä ihan yksin olekaan mielipiteeni kanssa, sillä ystäväpiiristäni useampikin nainen toivoisi tätä. Eiväthän nuo kuitenkaan sheivaa, kun pitää olla niin äijää ja ilmeisesti sitten ammentavat äijäenergiansa häpykarvoistaan.
Oli se sitten esteettistä tai ei, minulle sillä ei ole väliä.
Karvaiset kainalot haisevat enemmän kuin karvattomat.
Puska aaroissa tuntuu epämiellyttävältä, ei tartte posliini olla mutta itselläni siistiminen on tärkeää.useammin jos kerran haisee...?
En tuota edellistä kirjoittanut, mutta joidenkin hiki valitettavasti haisee helposti, vaikka hygienia ja vaatetus ois kuinka ok. Mulle hikoilun auttamiseen ei ees riitä ajelu, vaan karvat pitää poistaa juurineen. Ihan oikeastiko kuvittelette, että ne, jotka kärsivät hienhajusta, eivät osaa tai viitsi peseytyä? Toi kommentti kun on kuultu aina näissä keskusteluissa.
Elämäntapahaisulit, joilla hiki haisee, eivätkä siitä itse häiriinny ovat sit eri asia.
Minäkin epiloin kainalot, silloin ei hiki haise. Hikoilu ei ole ongelmani, vaan se haju, vaikka kuinka käyn suihkussa ja juon tarpeeksi vettä yms. En käytä dödöjä, kutittavat kainaloita ja tulee näppylöitä.
Saisivat sheivatakin! Enkä ihan yksin olekaan mielipiteeni kanssa, sillä ystäväpiiristäni useampikin nainen toivoisi tätä. Eiväthän nuo kuitenkaan sheivaa, kun pitää olla niin äijää ja ilmeisesti sitten ammentavat äijäenergiansa häpykarvoistaan.
Ja mistä ystäväsi ammentavat naisenergiansa? Yököttelystä ja kliinisyyden ihannoinnista. Seksi on parhaimmillan vähän pissan ja hien hajuista himokasta menoa, eikä mitään mansikkavoiteen katkuista sileiden nahkojen hinkkaamista.
Ja mistä ystäväsi ammentavat naisenergiansa? Yököttelystä ja kliinisyyden ihannoinnista. Seksi on parhaimmillan vähän pissan ja hien hajuista himokasta menoa, eikä mitään mansikkavoiteen katkuista sileiden nahkojen hinkkaamista.
Ja taas livahti herne yhden ihmisen nenään, kun se tyhmä akka internetissä ei jakanutkaan samoja mieltymyksiä pissanhajuisesta karvaseksistä kanssani.
jos joskus (harvoin) kesällä käytän hihatonta paitaa tai toppia. Muuten saa olla puskat kainaloissakin. Muiden kainaloissa näkyvät puskat kuten mitkään muutkaan karvat eivät minua haittaa pätkänvertaa.
siis halua että kukaan näkisi sinun puskat kainaloissa?
Saa olla, mutta et halua esitellä niitä, kun kerran sheivaat pois jos on sellainen paita että ne näkyisi?
Miksi?
Te, joiden mielestä ei saisi haukkua noita alapää-puskia, koska se on ah niin luonnollista olla todella karvainen, niin sheivaatteko kainalot? Vai annatteko sinnekin kasvaa kunnon puskat? Vai olisitteko jopa sitä mieltä että on siistimpää siistä kainalot? Ja kiinnittäisitte esim uimarannalla huomiota siihen että jollai naisella on kauheet puskat kainaloissa? Vastatkaa rehellisesti, kiitos.
Kainalokarvat ovat täysin OK, ei pakko ajaa naisenkaan.
Alapää ei näy kenellekään joten siihen ei tarvitse kajota ja sen tehtävä on suojata, myös visuaalisesti, genitaalia. Se on merkki sukukypsyydestä, tumma alue erottaa kauempaakin aikuisen lapsesta.
Yleisesti on olettamus, että kainalokarvat naisella ovat epäesteettiset mutta niin on myös alapään näyttäminen, huom. pillun näyttäminen. Karvoitus on häveliäisyyssuoja joten sitä ei ole syytä poistaa estetiikan takia.
Puska aaroissa tuntuu epämiellyttävältä, ei tartte posliini olla mutta itselläni siistiminen on tärkeää.
Puska aaroissa tuntuu epämiellyttävältä, ei tartte posliini olla mutta itselläni siistiminen on tärkeää.
useammin jos kerran haisee...?
siis halua että kukaan näkisi sinun puskat kainaloissa?
Saa olla, mutta et halua esitellä niitä, kun kerran sheivaat pois jos on sellainen paita että ne näkyisi?
Miksi?
Omaan makuuni kainalokarvat pursumassa topin alta eivät ole esteettisesti viehättävät samoin kuin ei ole bikinin sivuilta tursuvat häpykarvatkaan. Siksi poistelen noita karvoja sen verran että ilmiön voi estää jos käytän sellaisia vaatteita joissa karvat muuten näkyisivät.
Mutta toisten karvoja en tosiaan kauhistele ollenkaan silti, sen enempää kuin sitä vaikka että joku voi pitää vaikka myrkynvihreää T-paitaa joka minun silmääni ei ole myös esteettisesti miellyttävä tai kirkkaanpunaisia hiuksia.
Alapää ei näy kenellekään joten siihen ei tarvitse kajota ja sen tehtävä on suojata, myös visuaalisesti, genitaalia.
16 vuotta ilman puskaa eikä ensimmäistäkään tulehdusta tai puskattomuudesta johtuvaa vaivaa.
Se on merkki sukukypsyydestä, tumma alue erottaa kauempaakin aikuisen lapsesta.
Etkö sinä kykene erottamaan lasta aikuisesta muuten kuin häpykarvoista? Pulmallinen tilanne myös siksi, että ihmiset harvemmin ovat toistensa seurassa alasti.
mutta en ajele alapäätäni kaljuksi. Mieheni mielestä naisella pitää olla siisti, mutta ei paljas. Minustakin paljas alapää on ruman näköinen aikuisella. Kainalokarvat taas aiheuttavat helposti hajuhaittoja, joten ne pois.
alapäätä, koska se sattuu. En haluu kiduttaa itteeni.