Viimein löytyi asunto jossa kunnon market samassa talossa
Kommentit (21)
Lämmin autotalli kuuluu myös ja 1 hallipaikka. Oli halvempi kuin vanha omakotitaloni
Kuinka laiska muuten olet jos et viitsi itse edes kaupassa käydä?
Redissä löytyy hyvä K-supermarket ja iso S-market, ja vielä Lidl 😁 mutta joo, asuminen siellä ei ole halpaa.
Olen kateellinen. Toi ois mukavaa.
vielä kun olisi sossu samassa talossa, niin vihervasemmistolaisen elämä olisi ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vois tulla vanhaksi ja läskiksi helposti vaivaa näkemättä!
Vierailija kirjoitti:
Oletko liikuntavammainen?
en vaan ekologinen vihreä. en käytä maailmaa tuhoavaa autoa, vaan haen kävellen lähikaupasta lentokoneellatuotua soijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se läskikortti tähänkin vetää esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän varakkaammat ihmiset eivät ole ylipainoisia. Ja uskon, että jos asuu omistusasunnossa samassa talossa, jossa iso kauppa, ei varmaan ole ihan köyhä.
Tuollainen on kyllä kätevä asunto, jos lähestyy vanhuutta tai esimerkiksi sairastuu ja liikuntakyky vähenee.
On tuo kyllä mukavaa. Mutta asuttuani vuosikymmeniä kauppojen ja tavaratalojenkin keskittymän välittömässä läheisyydessä, täytyy sanoa että on yllättävän helppoa ottaa muutama askel autolle ja hurauttaa sitten autolla kauppaan. Tai siltä se vielä tuntuu.. Pääasia, että ihmiset uskaltavat ennakkoluulottomasti miettiä uusia ratkaisuja ja sitten vielä toteuttaa ne. Onnea uuteen kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on kyllä kätevä asunto, jos lähestyy vanhuutta tai esimerkiksi sairastuu ja liikuntakyky vähenee.
siihen kaupan tilalle on tullut baari tai vihreiden käyttöhuone ennen kuin ehdit eläköityä
Oletko 36 vuotias, joka ei löydä itselleen naisseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän varakkaammat ihmiset eivät ole ylipainoisia. Ja uskon, että jos asuu omistusasunnossa samassa talossa, jossa iso kauppa, ei varmaan ole ihan köyhä.
Mun talossa on kauppa ja kuntosali katutasossa.
Triplaan tai Rediin kyllä muuttaisin. Olisi ihana asua siellä ylhäällä ja lähteä sisävaatteissa ostoksille.
Olis kyllä kätevä, kun olisi kauppa samassa talossa, varsinkin niin, ettei tarvitse käydä ulkotilan kautta.