Paskin huutisostoksesi ikinä?
Voin aloittaa: 9v sitten huusin kännykänkuoret, piti olla hyvä kunto mut olikin naarmuiset, yksi kiinnike katki, maali lähtenyt irti. Hintaa en harmikseni muista.
Hiljan ostin paidan halvalla, oli saumurilla pienennetty (ei oltu mainittu kohteessa) joten ei istunut päälle ollenkaan. Hinta oli niin halpa etten viittiny negaa antaa kun oisin sitte kostonegan saanu.
*jää miettiin*
Kommentit (27)
Kyllä mun megahuonoin ostokseni oli homeinen lastenvaatepaketti. Olen niin homeelle altistunut, että nykyään ostan myyjältä aina ensin vain yhden tuotteen ja haistelen sen jälkeen, että voinko ostaa samalta myyjältä enää toistamiseen vaatteita.
asian vierestä höliseen, mielestäni en kysynyt kannattaako antaa kostonega, jne. Pysykää asiassa. AP
No mitäs itse teet? Eikä tää ketjun aihe ole kovinkaan hauska tai mielenkiintoinen, minkäs teet.
mutta jos tosiaan on yleisenä ajatuksena, että vaatepaketit on paskoja, niin harmi.
Meillä on hyviä vaatepaketteja tälläkin hetkellä huutiksessa, mutta huutoja ei tule.
Paskan myyjät pilaa muidenkin maineen?
ja paskaa huutisostosta en ole tehnyt, parikymmentä ostosta tehnyt ja on ollut sitä mitä pitikin.
Ostin turhan kalliin (n.50 €) vaatepaketin Bamsea ja Disney:ä. Vaatteet olivat todella kuluneet ja haisivat jäkyttävälle pesuaineelle!
Lisäksi jälkikäteen huomasin, että ko. myyjän kohteita (oli sitten vaate, koru tai auton osa) huuteli aina kilpaa tietty nimimerkki, joten nähtävästi tuin vielä tuplatunnuksellista myyjää...
En ymmärrä mitään vaatepaketteja. Kulahtaneita lumppuja myynnissä ja silti menee kaupaksi ihan törkyhintaan! Huutaakohan ne myyjät itse niitä...
en ymmärrä myöskään miksi vaatteet pitäisi ostaa könttänä, miksei niitä voi myydä erikseen.
jossa piti olla ensiluokkaisen hienoja ja käyttämättömiä vaatteita. Vaatteet oli pesty ja silitetty nätisti, mutta jokaikisessä oli tahroja! Paidat olivat lyhentyneet ja venyneet leveyssuunnassa. Se oli viimeinen vaatepaketti jonka ostin huutiksesta.
Ja vaatteet oli roskiskuntoisia 90-luvun puolivälin lastenvaatteita.
Ostin pari vuotta sitten paketin "hyväkuntoisia pojan vaatteita" kokoa 140 ja heitin niistä puolet roskiin.
Ostin "hyväkuntoiset matkarattaat" ja sain 15v vanhat, joissa pyörät eivät pyörineet ja lahosivat käsiin. Vietiin kaatopaikalle.
Ostin "uudehkon tripp trappin" ja se oli yli 8v vanha, eikä siihen sopinut baby set (vaikka olisi pitänyt sopia, kun sen piti olla uudehko, max 4v vanha).
Olen tehnyt kymmeniä kauppoja ja suurin osa kokemuksista ok.