Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin huutisostoksesi ikinä?

Vierailija
19.05.2012 |

Voin aloittaa: 9v sitten huusin kännykänkuoret, piti olla hyvä kunto mut olikin naarmuiset, yksi kiinnike katki, maali lähtenyt irti. Hintaa en harmikseni muista.

Hiljan ostin paidan halvalla, oli saumurilla pienennetty (ei oltu mainittu kohteessa) joten ei istunut päälle ollenkaan. Hinta oli niin halpa etten viittiny negaa antaa kun oisin sitte kostonegan saanu.

*jää miettiin*

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten paskoja ostoksia ei ole tullut tehtyä.

Mutta en ymmärrä tota,ettei uskalleta antaa negaa kun siihen on aihetta..palautteiden tarkoitus on juuri se, että muut ostajat tietävät millaiselta tyypiltä ostaa.

Itse olen yhden negan saanut, mutta ei tullut mieleenkään antaa mitään kostonegaa. Tosin tiedän että tälläisiä tyyppejä huutiksessa on paljon.

Vierailija
2/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kengät joita olen ostanut, harvoin ne istuvat jalkaan (olen kokojen välissä) mutta silti jatkan ostamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnu sinun tyhmiä mielipiteitäsi vaan hauskan ketjun paskoista ostoksista. AP

Vierailija
4/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on jo useampi vuosi aikaa.Kohteessa luki : "uutta vastaava,vaikka jollekkkin lahjaksi".Sain kulahtaneen nyppyisen paidan postitse.Myyjä vaan edelleen väitti että oli hyvä kuntoinen,meillä oli kuulemma vain näkemysero.

Vierailija
5/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin meni.

Vierailija
6/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkätelineen autoon joka olikin mallia pilipali, kengät jotka olivat jalassa niin uskomattoman epämukavat ettei tosikaan, keinutuolin joka olikin niin hataraa tekoa ettei siihen uskaltanut edes istua.

Vierailija
7/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin oli itselle huudettu huppari joka kuvassa näytti tosi hyvälle ja josta oli kova huutokilpa jonkun toisen kanssa. Kotiin sitten tuli postin kautta kulahtanut ja nyppyinen huppari ja pettymys oli aika suuri. Kävin katsomassa sitten sen jälkeen uudestaan huutiskohdetta, siellä oli hyvin selkein sanoin kerrottu kohteen olevan tyydyttävä kuntoinen ja kulahtanut ja nyppyinen :D Täysin oma moka siis! Hämäännyin vain niin siitä kuvasta, etten lukenut kuvausta yhtään.. ajattelin vain että "MINUN!!"

Vierailija
8/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan innoissani kun tuli postista, mutta kas, heti kun rupesin solmimaan naruja kiinni ne rispaantuivat. Eipä mitään, ajattelin, hankitaan sitten toiset nauhat. Ja taas kokeilin päälle.. Aaargh, narunreikiä ympyröivät metallirenkaat irtoilivat yksi toisensa jälkeen. Tästä on aikaa puolisentoista vuotta.

Vierailija
9/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian vierestä höliseen, mielestäni en kysynyt kannattaako antaa kostonega, jne. Pysykää asiassa. AP

Vierailija
10/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään vaikka 98cm paitaa, joka oikeasti onkin niin pieni, että sopii 86/82-kokoiselle. Vaikeahan niitä kokoja tietysti on muistaa, jos myy vaatteita monta vuotta sen jälkeen, kun lapsi on niitä käyttänyt. Mutta silti harmittaa, koska on tullut tehtyä useampia virheostoksia näin.

Vierailija
11/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myyjä antoi sitten negan. Annoin kostonegan, koska minusta kun jo kuvasta näkee, että pusero on paska, niin sitä ei ole pakko maksaa.

Vierailija
12/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostonega nillittämisestä.

Vierailija
13/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskin ostokseni taisi olla lasten vaatepaketti, hyväkuntoinen. vaatteissa oli tahroja, mutta paha nukkaantuminen ja muutenkin ihan kulahtanu ulkonäkö melkein kaikissa oli paha. Pahin oli se, että kaikki vaatteet lemusivat homeelle. Ennenkuin aukaisin pahvilaatikon, jo se haisi. Haju ei lähteny pesussakaan. Kaikki meni roskiin.

Sit kerran huusin pokkarin. Jeps. Haisi niin röökille, että vaikka tuuletin sitä partsilla viikon ja aloin sitä sit sängyssä lukee, niin sormeni haisi ihan röökille (itse en polta).

Ööh, sitten huusin kirjan lapselle, hyväkuntoisen, silti takakansi oli revennyt kokonaan ja se oli tökerösti teipattu.

Sitten erehtyin ostaa kerran barbien vaatteita, joissa oli myös vahva homeen haju. Hyi, roskiin koko paketti.

Enkä yhdestäkään kehdannu antaa negaa.

Vierailija
14/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät, jotka oli ilmeisesti olleet liian pienet, mutta silti käytetty ja olivat suht muodottomaksi venyneet. Olivat sitten hieman liian isot mulle, olen kuitenkin säilyttänyt kengät kun ovat niin kauniit.

Brio junarata, jossa oli kuvauksen mukaan hieman piiretely jälkiä. No, hiomakone soi kun jokaisen palan hioin puhtaaksi piirtelystä ja muusta liasta. Osa palaloista ei lähtenyt puhtaaksi.

Ja sitten on vielä yksi ristipistotyö, jossa oli langat ja valokuva valmiista, muttei varsinaista ohjetta ollenkaan.

Vierailija
15/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet pimennysrullaverhot.

Myyjän tekstissä luki, että ovat olleet 1kk käytössä ja kunto on hyvä.

No, ihan kasvotusten nähtiin, kun tämä myyjä toi bensakuluja vastaan verhot minulle.

Itse asensin verhot vasta kahden viikon kuluttua, kun en aiemmin saanut porakonetta lainaan ja kappas mitä paljastui. Toinen rullaverhoista oli saanut kosteutta pintaansa ja koko verhon leveydeltä meni sellainen likarantu kuivuneesta vedestä. Toinen verho olikin sitten keskeltä vääntynyt ja kun rullasin pomppivan verhon auki niin verho oli täynnä kissanraapimia jälkiä.

Myyjä ei suostunut aluksi ehdottamaani rahan osittaispalautukseen, eikä edes suostunut purkamaan koko kauppoja. Sanoi vain, että käytetty on aina käytettyä ja hän ei myisi koskaan sellaista tavaraa mitä ei itse ostaisi. Vetosi myös siihen, että oli itse maksanut verhoista lähes tuplaten uusina, vaikka samat verhot olivat juuri tarjouksessa lähes puoleen hintaan. Joten säästin 10€ rullaverhoista, jotka osoittautuivatkin ihan paskoiksi.

Vierailija
16/27 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vauvalle vaatepaketti. Kohteessa oli yksi kuva, jossa kaikki vaatteet olivat, ja siinä ne näyttivät siisteiltä ja hyväkuntoisilta. Kun ne sitten saapuivat, pettymys oli suuri, vaatteet olivat täynnä isoja näkyviä tahroja, nukkapalloja, ja ne haisivat kostealle kellarille. Roskiin meni se paketti, oppirahat tuli maksettua ja jatkossa olen ostanut vain sellaisia kohteita, joissa hyvät kuvat, eikä pettymyksiä ole enää tullut.

Vierailija
17/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olikin liian pieni. Möin uudestaan, halvemmalla. En saanut koskaan siitä palautetta.

Katson aina tarkkaan palautteet. Ehkä siksi tämän paskempaa en ole saanut.

Vierailija
18/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen oli Bossin hiaton toppi ja toinen Hilfigerin t-paita. Bossin toppi taisi olla jopa aito, mutta mallia napapaita. Hilfigerin t-paita ei vastannut lainkaan kokoaan eli oli mallia teltta ja lisäksi todennäköisesti feikki. Niin surkeaa viimeistelyjälkeä ainakin että vaikeaa uskoa aidoksi, vaikka aitona myytiin.

En ole sen koomin vaatteita itselleni huuto.netistä ostanut. Olivat kuitenkin suht kalliita, yli 10 euroa per paita. Parempi hinta-laatusuhde olisi tullut henkkamaukan ostoksista.

Vierailija
19/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian vierestä höliseen, mielestäni en kysynyt kannattaako antaa kostonega, jne. Pysykää asiassa. AP

Kostonegaaa, asianviertä jne.

Ahhahhhaa, ahdasmielinen ap ei voi estää tätä viestiä. :P

Vierailija
20/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mene ite kotiisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän