Auttakaa ensi kertalaista, mitä kirpparille EI kannata viedä??
Mikä ei kuitenkaan mene yleensä? En ole ikinä ollut myymässä.. Meneekö esim Pentikin pehmojutut? Tekniset vempaimet? Eläinten tavara? Vauvan vaatteet jos eivät ole merkkivaatteita?
Kommentit (44)
Miten ne alusvaatteet? Todistetusti joku niitä ostaa mutta ihmettelen kuka...
"Mun kokemusten mukaan tavalliset, merkittömät aikuisten vaatteet ei mene edes puoli-ilmaiseksi. Aikuisten kengistä ei myöskään pääse eroon vaikka laittaisi miten vähän hintaa"
Ihan sama kokemus on mulla! Mulla oli myynnissä esim. jakkupuku (perusmusta, merkitön) 7 e, hyväkuntoisia neuletakkeja 2 e, mutta ei mennyt. Myös Lacosten tennarit (7 e) ja Clarksinkävelykengät (5 e) ei mennyt.
Sen sijaan meni rihkamakoruja, Ikea-maljakot ja muovinen astiaritilä.
Vieläkin mietin tätä logiikkaa...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 22:45"]
Huh, nyt on käyty kaapit läpi.. Myyntiin olisi nyt tosiaan lähdössä vauvan vaatteet polkuhintaan (0,10-1,50e housut, bodyt, paidat, 3-5e haalarit, poikkeuksena reimatecin uudenveroinen haalari 13e, tämä sen takia että ei harmita vaikkei menisi:)). Saa nähdä meneekö enää välikausi ja talvihaalareita, olis varmaan ollu syksyn juttuja enemmän mutta kokeilen onneani.
Kirjoja + pokkareita 1-4e, lähinnä hömppää kuten himoshoppaajat jne, pari torey haydeniakin.
Hierojaa, kahvinkeitintä, abtronicia yms (5-15e), kaikki uudenveroisia.
Pentikin pehmoja 5e, uusia ja laput kiinni kaikissa.
dvd elokuvia oli enemmän kuin laki sallii, kaikki hinnoittelin 1-3e, samaten pleikkaripelit max 4e.
Lautapelit 7-10e.
Tuli mieleen noista langoista, mulla olis kaapissa pari pussia kangastilkkuja, kannattaisikohan pistää pussina myyntiin? Paljonko laittaisitte hinnaksi, siis sellaisia tavallisia marketin muovipusseja?
[/quote]
Moi,
Hieman kommentoisin hintojasi: kirjat ovat ihan liian kalliita eli 1e normipokkareille on kyllä sopiva hinta, max 2e. Jos ns hömppäkirjoja on paljon, niin 0.5-1e. Haydenit ehkä max 2e, itse laitoin pinon niitä myyntiin 1e/kpl. Itse olen myynyt satoja kirjoja kirppiksellä nyt kevään-kesän aikana ja tosiaan 0.5-2e ovat olleet hinnat. Lautapelit max 5e, sinulla on niissä kyllä liian korkeat hinnat. DVD-elokuvatkin ovat jo kärsineet hieman inflaation, niitä saa aika edullisesti uutenakin, max 2e.
Paljonko voi /kannattaa laittaa hinnaksi villalangoille? Entäs ostaako kukaan niitä hömppäkirjoja, jos esim50c kappale?