Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ensi kertalaista, mitä kirpparille EI kannata viedä??

Vierailija
18.05.2012 |

Mikä ei kuitenkaan mene yleensä? En ole ikinä ollut myymässä.. Meneekö esim Pentikin pehmojutut? Tekniset vempaimet? Eläinten tavara? Vauvan vaatteet jos eivät ole merkkivaatteita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko voi /kannattaa laittaa hinnaksi villalangoille? Entäs ostaako kukaan niitä hömppäkirjoja, jos esim50c kappale?

Vierailija
42/44 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne alusvaatteet? Todistetusti joku niitä ostaa mutta ihmettelen kuka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun kokemusten mukaan tavalliset, merkittömät aikuisten vaatteet ei mene edes puoli-ilmaiseksi. Aikuisten kengistä ei myöskään pääse eroon vaikka laittaisi miten vähän hintaa"

Ihan sama kokemus on mulla! Mulla oli myynnissä esim. jakkupuku (perusmusta, merkitön)  7 e, hyväkuntoisia neuletakkeja 2 e, mutta ei mennyt. Myös Lacosten tennarit (7 e) ja Clarksinkävelykengät (5 e) ei mennyt.

Sen sijaan meni rihkamakoruja, Ikea-maljakot ja muovinen astiaritilä.

Vieläkin mietin tätä logiikkaa...

Vierailija
44/44 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 22:45"]

Huh, nyt on käyty kaapit läpi.. Myyntiin olisi nyt tosiaan lähdössä vauvan vaatteet polkuhintaan (0,10-1,50e housut, bodyt, paidat, 3-5e haalarit, poikkeuksena reimatecin uudenveroinen haalari 13e, tämä sen takia että ei harmita vaikkei menisi:)). Saa nähdä meneekö enää välikausi ja talvihaalareita, olis varmaan ollu syksyn juttuja enemmän mutta kokeilen onneani.

Kirjoja + pokkareita 1-4e, lähinnä hömppää kuten himoshoppaajat jne, pari torey haydeniakin.

Hierojaa, kahvinkeitintä, abtronicia yms (5-15e), kaikki uudenveroisia.

Pentikin pehmoja 5e, uusia ja laput kiinni kaikissa.

dvd elokuvia oli enemmän kuin laki sallii, kaikki hinnoittelin 1-3e, samaten pleikkaripelit max 4e.

Lautapelit 7-10e.

Tuli mieleen noista langoista, mulla olis kaapissa pari pussia kangastilkkuja, kannattaisikohan pistää pussina myyntiin? Paljonko laittaisitte hinnaksi, siis sellaisia tavallisia marketin muovipusseja?

[/quote]

Moi,

Hieman kommentoisin hintojasi: kirjat ovat ihan liian kalliita eli 1e normipokkareille on kyllä sopiva hinta, max 2e. Jos ns hömppäkirjoja on paljon, niin 0.5-1e. Haydenit ehkä max 2e, itse laitoin pinon niitä myyntiin 1e/kpl. Itse olen myynyt satoja kirjoja kirppiksellä nyt kevään-kesän aikana ja tosiaan 0.5-2e ovat olleet hinnat. Lautapelit max 5e, sinulla on niissä kyllä liian korkeat hinnat. DVD-elokuvatkin ovat jo kärsineet hieman inflaation, niitä saa aika edullisesti uutenakin, max 2e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi