Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko täällä jo puitu jipun ero?
Kommentit (3)
Liekö kohta Suomen ennätys mutta ero tuli taas....!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ihmettele että ero tuli, lehtijutuissa kun jauhaa vaan siitä ettei voi sitoutua yhteen ihmiseen.
Alkanut etoa koko akka, esittää jotain ihme kärsivän taiteilijan rollia tmv. tai jos todella on tuollainen niin lienee jonkinlaisia ongelmia päänupissaan.
Tuollainen olisi vielä ihan ok teinille, ei aikuiselle ihmiselle.