Auttakaa ensi kertalaista, mitä kirpparille EI kannata viedä??
Mikä ei kuitenkaan mene yleensä? En ole ikinä ollut myymässä.. Meneekö esim Pentikin pehmojutut? Tekniset vempaimet? Eläinten tavara? Vauvan vaatteet jos eivät ole merkkivaatteita?
Kommentit (44)
mutta kokeile ihmeessä kangastilkkuja. Ihmiset hakee kirppareilta sellaista tavaraa, mitä ei kaupasta saa. Ehkä vähän pienempi erä (puoli pussillista?) olisi järkevämpi.
Pelejä on parisuhdepeli, älypää, suomi tietopeli, trivial pursuit (joku 2v vanha)? Niin ja monopoly, jonka olin jo laittanut 3,50e.
Mitä te maksaisitte sellaisesta puolikkaasta pussillisesta tilkkukankaita?
en halua tunnistautua av-mammana:D
-ap
Mun kokemusten mukaan tavalliset, merkittömät aikuisten vaatteet ei mene edes puoli-ilmaiseksi. Aikuisten kengistä ei myöskään pääse eroon vaikka laittaisi miten vähän hintaa.
Kaikki ihme krääsä, sisustusroju tms. mistä luulisi että tuota ei ainakaan kukaan osta, menee, merkkiastiat menee aika hyvälläkin hinnalla. Myös langat ja kankaat menee kunhan myy halvalla.
Itse en enää lähtis kirppikselle myymään ellei olis lastenvaatteita paljon, joista repiä se voitto. Tällä hetkellä on vaan noita aikuistenvaatteita, joista ei meinaa mitenkään päästä eroon vaikka osa ihan käyttämättömiäkin, kun eivät ole mitään viimeisintä muotia.
Niin joo ja vanhat meikit, shampoot jne. menee kyllä avattuinakin, kunhan halvalla myy!
en halua tunnistautua av-mammana:D
-ap
kuin kävi, tuliko pahasti persnettoa ja jos lautapelit jäi käsiin niin huutelen sua sitten täällä:D
-ap
Taatusti voit pitää ko. hinnat.
Itse laitoin kirpparille tavaraa ja kun täällä kyselin hinnoitteluvinkkejä, olin äimistynyt kuinka halvalla olisi pitänyt myydä.
Pidin pääni ja myin ainakin suositellulla tuplahinnalla ja hyvin meni kaupaksi :-)
Tietysti jos on isoja paloja, joista tulee muutakin kuin barbin vaatteita, niin sitten voi myydä ihan pala kerrallaan.
Pelejä on parisuhdepeli, älypää, suomi tietopeli, trivial pursuit (joku 2v vanha)? Niin ja monopoly, jonka olin jo laittanut 3,50e.
Mitä te maksaisitte sellaisesta puolikkaasta pussillisesta tilkkukankaita?
Minusta ap:lla oli hinnat kohdallaan. Kyllä noilla pitäisi mennä jos yleensä on mennäkseen.
DVD:t ovat kyllä aika roskatavaraa valitettavasti nykyaikana, luulen että ne eivät tule menemään. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, että ovat jotain Collector's Edition -tavaraa, jolloin kannattaa toki pyytää enemmänkin.
Jaa tavarat kahteen läjään eli kirppikselle meneviin ja sitten hyväntekeväisyyteen meneviin. Sen jälkeen vie kirppikselle suunniteltu hyväntekeväisyyteen ja hyväntekeväisyyteen suunniteltu kirppikselle, niin saat parhaan tuoton. Ihmiset ostaa siis just sitä mitä ei ikinä uskoisi saavan kaupaksi.
Älä vie käytettyjä seksileluja, eivät mene kaupaksi.
likaista tai rikkinäistä ei kannata viedä kirppikselle. Pöytäsi kierretään kaukaa, jos sellaisia näkyy (vaikka hinta olisi vain 10 centtiä).
Eniten meni levyjä, kirjoja ja leffoja, siis ihan paskojakin!
Vaatteitakin meni, mutta ne oli sen verran laadukkaita (ei mitään riepuja), etten ihmettele kysyntää.
Yllättäviäkin asioita voi mennä.
DVD:t ovat kyllä aika roskatavaraa valitettavasti nykyaikana, luulen että ne eivät tule menemään. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, että ovat jotain Collector's Edition -tavaraa, jolloin kannattaa toki pyytää enemmänkin.
Kyllä moni ostaa DVD:itä, jos hinnat ovat kohdillaan eli tarpeeksi halvat.
Ehkä vanhemmat ihmiset.
Ehkä vanhemmat ihmiset.
Ei oikeastaan. Ikähaitari varmaan 20-50v. Myin tosin enimmäkseen sarjoja, mutta todellakin meni kaupaksi. Hinta ei tietenkään saa olla liian korkea.
Oon 22 ja selaan aina dvd-pinoja kirppiksellä, monta dvd:tä on tullut siten hankittua. :)
Sitten vaan tiput hintoja.
Mä käyn 2 krt vuodessa myymässä ja mulla on aina vähintään 10 banskulaatikollista ja laitan kaikkiin aina hinnat.
Sitten kun myynti on puolessa välissä laitan lapun 50 pinnaa ale.
Ne mitkä ei mene kaupaksi lajittelen niin että max 2 laatikollista itselle, yleensä huomattavasti enemmän , ja loput vien jonnekin lahjoitukseen, yleensä jonnekin seurakunnan paikkaan, vähävaraisten hyväksi.
Nyt olen alkanut jo pakkailee ja 15 laatikkoa on jo koossa. En todellakaan ole niin paljoa ostanut vuoden sisällä, tai sitten olen.
Vaatteita ei kannata laittaa kuin vähän kerrallaan ja käy sitten lisäämässä. Ihmiset ei halua penkoa, pitää nähdä heti onko jotain sopivaa.