Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten pariutuminen saman "tasoisen" kumppanin kanssa.

Vierailija
16.05.2012 |

Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut, että kun kaikenlaiset ihmiset löytävät itselleen puolison niin miten homma "sujuu" näiltä vähemmän viehättävän näköisiltä? Tarkoitan, että tiedostaako ihminen minkä tasoiseen kumppaniin hänellä on mahikset ja sen pohjalta ihastuu ja rakastuu toiseen?

Onko ruma ihminen sisimmässään kiinnostunut kauniista kumppanista ja tukahduttaa tunteensa tiedostaen ettei hänellä ole mahdollisuuksia, vai näkeekö hän toiset rumat ihmiset kauniina, koska on itse samaa "tasoa"..

Ihminen varmasti vaistoillaan etsii itselleen mahdollisimman vahvaa kumppania jatkamaan sukua. Jos itse on ns. heikosta päästä niin tiedostaako ihminen sen itse ja tyytyy sitten jatkamaan sukua toisen heikon kanssa, koska ei ikinä saisi parhaita yksilöitä?

Oli aika rajusti kirjoitettu, mutta ehkä ymmärsitte ajatuksen..

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos ei kumppania löydy, kun etsitään jonkun" tason" perusteella. Ei uskoisi että kirjoittaja/kommentoijat ovat aikuisia ihmisiä. Meillä ala-asteella luokan kiusaaja jaotteli ihmiset tasoihin. Onnea vaan kumppanin etsinnässä, sitä tarvitsette.

Vierailija
82/89 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos ei kumppania löydy, kun etsitään jonkun" tason" perusteella. Ei uskoisi että kirjoittaja/kommentoijat ovat aikuisia ihmisiä. Meillä ala-asteella luokan kiusaaja jaotteli ihmiset tasoihin. Onnea vaan kumppanin etsinnässä, sitä tarvitsette.

No aivan! Uskoisin, että tänäkin päivänä flaksi käy parhaiten niillä, jotka unohtavat tasot ja markkina-arvot ja keskittyvät vain tutustumaan uusiin ihmisiin sekä pitämään hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan! Uskoisin, että tänäkin päivänä flaksi käy parhaiten niillä, jotka unohtavat tasot ja markkina-arvot ja keskittyvät vain tutustumaan uusiin ihmisiin sekä pitämään hauskaa.

Minäkään en määrittele ihmisiä "tasoihin". Sitä paitsi eri ihmiset määrittelevät toistensa "tasot" ihan erilaisiksi. Hiljainen mieheni määrittelee porukan kovaääniset naiset huutaviksi meluajiksi ja hiljaiset ovat sitten niitä kiinnostavia.

Joku ulospäin suuntautunut mies varmaan pitäisi hiljaisia pelokkaina ja epäkiinnostavina hissukoina.

Vierailija
84/89 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
85/89 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllästyttävää.

Toiset katsoo vain ulkonäköön, toiset ikään, toiset koulutukseen yms.

Eniten minua häiritsevät miehet joiden arvomaailma on täysin erinlainen ja silti lähestyvät minua. Eli minua kiinnosta baarikärpäset, känniääliöt ja epärehelliset tyypit. Jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita pitäisi myös olla.

En vain käsitä miten joku ravintolaelämää harrastava luulee minun kiinnostuvan hänestä kun en itse käy.

Vierailija
86/89 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllästyttävää.

Toiset katsoo vain ulkonäköön, toiset ikään, toiset koulutukseen yms.

Eniten minua häiritsevät miehet joiden arvomaailma on täysin erinlainen ja silti lähestyvät minua. Eli minua kiinnosta baarikärpäset, känniääliöt ja epärehelliset tyypit. Jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita pitäisi myös olla.

En vain käsitä miten joku ravintolaelämää harrastava luulee minun kiinnostuvan hänestä kun en itse käy.

Siis EI kiinnosta kriminaalit ja baarikärpäset, eikä edes kohtuudella juovat joiden aika kuluu ravintola elämässä.

Ei, ei.

Ei kiinosta myöskään miehet joille aivan sama vaikka ei olisi mitään yhteistä kun vaan kuvittelevat saavansa jonkun sängynlämmittäjän.

Pelimiehet EI. Ärsyttää kun joku luulee minun olevan niin tyhmä, että lankean johonkin alkeelliseen pelailuun.

Kiinnostuksen kohde hyväsydäminen mies, ainutlaatuisen harvinainen, uhanalainen laji.

Vierailija
87/89 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan itseään varmasti pitää tasokkaana ellei ole masentunut tms. Mutta makuja on niin monia ja hyvä niin. Kaikki siis saavat kokea löytäneensä tasokkaan kumppanin ja "luulla" olevansa itse vaikka todellisuus olisikin muuta.

Vierailija
88/89 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kysytty!

Vierailija
89/89 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up