Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mopopoika potki chihuahan hengiltä

Vierailija
26.02.2014 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014022618075292_uu.shtml

Tulipa pienen koiran omistajana itsellekkin aivan järkyttävän paha mieli ja alkoi kyllä kiehuttamaan.. :( siis mitä helvettiä?! Toivottavasti saadaan poika kiinni ja rangaistukset kehiin. Mikä on päässä vialla jos tulee edes mieleen alkaa tuossa tilanteessa koiraa potkia?? Ei herranjumala

Kommentit (211)

Vierailija
121/211 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pyöri jo aamulla facebookissa, hohhoijjaa. Kunhan saataisiin ensin faktat peliin.

Vierailija
122/211 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole kyllä koskaan kuullut, että mopoilija olisi kuollut törmättyään eläimeen, vauhtia kun on tosiaan maksimissaan 45km/h, koiraparka tosin pääsi hengestään agressiiivisen pojan toimesta. Ja koira oli tosiaankin niin pieni, ettei siihen tärmäämisessä tapahdu yhtään mitään. 

Itse olen ajanut moottoripyörällä maantienopeudella oravan yli ja lintu on lentänyt päin, eikä minulle käynyt niissä tapauksissa mitenkään.

Onnettomuus johtui koirantaluttajan huolimattomuudesta, mutta ei kai se oikeuta koiraa potkimaan ja vielä lähtemään tilanteesta karkuun? Voiko samalla tavalla toimia, jos alle jää vanhemmalta karannut taaperoikäinen lapsi?

[/quote]

Itse ajoin polkupyörällä chihuahan yli ja lensin pyörineni ojaan, omistaja juoksi koira sylissä karkuun onnettomuuspaikalta. Omat ja pyörän vahingot jäi itselleni, kun en tavoittanut ajokelvottomalla pyörällä enään tätä koiran ulkoiluttajaa. Pienikin eläin jäädessään pyörän alle voi aiheuttaa kaatumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulussa ja mopokoulussa opetetaan, että ÄLKÄÄ KOSKAAN yrittäkö väistää oravaa, jänistä, kissaa, koiraa jne koska se aiheuttaa todellisen vaaratilanteen !  Tämänkö kaikki ovat jo unohtaneet ?

Oravan väistäminen autolla voi aiheuttaa vakavan kolarin ja oravan päälle ajaminen mopolla samoin.  Joku vitun pelle täällä väittää, että tuollainen ei aiheuta mitään vaaraa..... kuule ei siitä ole kuin vuosi kun mopotyttö kaatui ja kuoli kun mopo kaatui liikennevaloissa !

Ja chichu ei ole koira vaan ylijalostettu rotta.  Silmät pullistuu päästä ja voi katkaista jalan kun hyppää sängyltä alas... ei todellakaan ole koira!  Ei ole mitään niin naurettavaa kun joku (varsinkin mies) ulkoiluttaa ko. rottaa. Aina tulee mieleen, että mies on hinttari ( ja varmaan onkin).  Koiran pitää olla koiran kokoinen (=isompi kuin kissa).  Ja lisäksi monet luulee että tuollaista rääpälettä ei tarvitse kouluttaa.  Tässäkin tapauksessa kouluttamaton otus 

Ja kyllä, minulla on kunnon koira ja myös mopolla ajava teini

Vierailija
124/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan tässä tapauksessa ei olekaan se, minkä koiranomistaja kertoi !!( Mies jolla chichu ?  hih hih)

Koiranomistaja valehtelee potkaisemisesta ja todistajia on nyt löytynyt

Vierailija
125/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiikassa,  jossa tapahtunut  ei ole ojaa  (koko veitinkantiellä). Iltapulun jutussa "pokaisi koiran ojaan"

Mitäs jos "mies" valehtelee, kun itse oli pitänyt koiraansa irti (joka on laitonta) ?

Koira kuoli kun karkasi mopon alle.....  Ja on totta että autokoulussa teroitetaan että missään nimessä ei saa alata pikkueläimiä väistämään.

Ja taitaa olla sama mies joka aina valittaa mopoista, nyt hyvä tilaisuus kostaa

Vierailija
126/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:04"]

Totuushan tässä tapauksessa ei olekaan se, minkä koiranomistaja kertoi !!( Mies jolla chichu ?  hih hih)

Koiranomistaja valehtelee potkaisemisesta ja todistajia on nyt löytynyt

[/quote]

löytyykö uutista asiasta?

Vierailija
127/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että kolariin joutunut mopopoika osaa tuosta vain nousta mopon päältä ja mennä potkimaan koiraa ennenkuin omistaja on ehtinyt tuon mopedin alle jääneen koiran luokse, vaikka on ollut ihan vieressä ja kuullut kiroilun ja nähnyt potkimisen ?????. Tuollaisten pikkurottien flexin naru on ehkä 5 metriä

Taitaa olla niin, että omistaja on nähnyt keittiön ikkunasta kun pihalla irallaan ollut koira juoksi mopon alle. Mopopojat on pysähtyneet ihmettelemään mikä se oli, mutta eivät huomanneet ojassa makavaa pari kiloista" koiraa"

Mikään muu ei selitä sitä, että omistaja ei olisi ehtinyt ajoissa paikalle !  Sitä kukaan ei osaa selittää ! JOS olisi ollut koiran kanssa oikeasti flexillä niin olisi ollut IHAN VIERESSÄ ja olisi pystynyt estämään oletetun tapahtuman.

.. 

Vierailija
128/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:55"]

Ja Lassukoille jotka itkee suomen koulujen suosivan tyttöjä: milloin itse olitte koulussa? Nimittäin meidän joka ikinen tunti meni sekä ala-että yläasteella ainakin osa siihen, että rauhotettiin riehuvia poikia. Pojat saa leijonanosan huomiosta, ja heidän päätään silitettään ja ymmärretään just kun tekee tälläistä väkivaltaa koska pitää ymmärtää!! Hänellä on niin vaikeaa, niin oli pakko potkaista koiraa! Mopopoika säikähti, oivoi ressukkaa, anna isi ostaa sulle uuden mopon.

[/quote]

uomalaiset idiootti-mulkeroisät ovat niin s-tanan juntteja että kertoilevat juttuja lapsilleen että miten he laittoivat nuorena kissan perseeseen sinappia niin että juoksi lujempaa kuin ikinä, ja että miten naapurin mummon kissan perseeseen laitettiin nuorena jotain pommeja uutenavuotena niin että löytyi vaan räjähtänyt raato jolla liikkui vielä silmät pässä hah hah haa ja että kyllä isä oli niin mahtava uros ja rohkea mies että oksat pois, ihan kuin oltaisiin kaadettu joku ihmiskunnalle vaaraksi oleva mammutti vähintään!!! Etenkin poikalapset kuuntelevat isäänsä että vautsi vau miten mulla on mahtava isä, ja sitten lähtevät joukolla kivittämään paikallisen lammen sorsanpoikasia hengiltä tai maalaavat siilinpoikasia spraymaalilla!!! :-/

Vierailija
129/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset

Vierailija
130/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:19"]Miten on mahdollista että kolariin joutunut mopopoika osaa tuosta vain nousta mopon päältä ja mennä potkimaan koiraa ennenkuin omistaja on ehtinyt tuon mopedin alle jääneen koiran luokse, vaikka on ollut ihan vieressä ja kuullut kiroilun ja nähnyt potkimisen ?????. Tuollaisten pikkurottien flexin naru on ehkä 5 metriä

Taitaa olla niin, että omistaja on nähnyt keittiön ikkunasta kun pihalla irallaan ollut koira juoksi mopon alle. Mopopojat on pysähtyneet ihmettelemään mikä se oli, mutta eivät huomanneet ojassa makavaa pari kiloista" koiraa"   Mikään muu ei selitä sitä, että omistaja ei olisi ehtinyt ajoissa paikalle !  Sitä kukaan ei osaa selittää ! JOS olisi ollut koiran kanssa oikeasti flexillä niin olisi ollut IHAN VIERESSÄ ja olisi pystynyt estämään oletetun tapahtuman.   .. [/quote]

nimenomaan NÄIN.  Kuinka kaukana omistaja oli ?  Ilmeisti sisällä tai sitten tekemässä jotain pihatöitä ja koira oli irti.  Huomaa mopon ajavan marsun päältä ja pojan nousevan kyydistä.  Ja kokeilevan jalallaan, onko koira hengissä.   Luulee (HALUAA LUULLA) pojan potkaisseen ja nostaa helevetinmoisen metelin tajutessaan, että syy on ainostaan hänen.  Mutta pakko saada joku muu syyllinen

Vierailija
131/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä ei täsmää

Vierailija
132/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä tiellä ei tosiaan ole ojaa, vaan koko matkan kerrostaloja molemmin puolin. Yliopistonkadulta päin on ensin suora pätkä, sitten ylämäki, suora pätkä, jyrkkä mutka, suora pätkä ja ylämäki.

Yhtälö, että koira olisi ollut kytkettynä, mies olisi nähynt tapahtuneen, mutta ei saanut kiinni (potkaiseminen vaatisi mopon päältä nousemisen -> kuluu aikaa) poikia ennen kuin ajoivat karkuun kuulostaa mahdottomalta. Lisäksi siinä alkuperäisessä, koiran omistajien laittamassa viestissä, oli kerrottu tuntomerkkeinä mopon kyljessä lukenut merkki, jotain poikien vaatetuksesta sekä kypärän mallista.

Vierailija
133/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pojan reaktio oli ihan täysin ymmärrettävä. Poika pelästyi sillä siinä oli vaaratilanne hänelle itselleen, koiran omistajan vastuulla on pitää koira kiinni ja huolehtia ettei se pääse aiheuttamaan vaaratilanteita. Jos koira aiheuttaa kolarin, koiran omistaja on korvausvelvollinen.

Kyllä minäkin olisin tuossa tilanteessa vihainen koiran omistajalle, ja pitäisin kyllä aikamoista meteliä. Ottaisi päähän jo se, että tuollaisella ihmisellä on koira mistä ei kykene huolehtimaan. Sitten kun omaa huolimattomuuttaan koira kuolee, syytetään sivullisia (mopopoikaa).

Vierailija
134/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:08"]

Kyllähän se nyt pistää ketuttaan kun kaikenmaailman pikkukoirat on koko ajan juoksemassa pinnojen väliin, olisin varmaan itsekkin potkaissut raadon ojaan ennen kun joku toinenkin puhkoo kuminsa ruhoon.

[/quote]

VOI vittu!! Vahingossa peukutin! Kädet tärisee raivosta mulla. Te olette NIIN SAIRAAN HUONOJA VANHEMPIA, ei mikään ihme että suomi on tällänen vitun koulukiusaajien unelmamaa kun kaikki on ihan sekasin ja lässyttää kuinka LAPSI (SIIS MOPOPOIKA, ELI LUULTAVASTI 15-18 VUOTIAS!!!!) "meni shokkiin" ja "ei tiennyt mitä tehdä" "pikkuisen potkaisi". Mä oon ihan sanaton. MOPOPOIKA ON LAPSI?? Te ootte ihan vitun mielenterveyspotilaita, olen sanaton. Oon aina tiennyt et tääl on ihan vitun sairasta porukkaa mut nyt menee yli. Löytyy kyl reilusti poikaa puolustuvia tekstejä. Olen 19-vuotias ja voin sanoa, että jos kuulisin että joku tuttuni olis tehnyt noin eläimelle, tekisin sen elämästä helvettiä. Varautukaa siihen, et jos joku näkee asiakseen koskea mun koiraan koska se on elukka ja muuta paskaa, niin mä oon valmis puolustamaan koiraani viimeseen asti. Vai lapsi voi vittujen vittu täällä menee yli toi hyysääminen! Olette oksettavia!!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2567757/Pictured-The-horrifying-moment-drunk-soldier-savagely-kicked-cat-lying-injured-street-air.html tossa samantyyppinen uutinen.

Nuorten miesten oksettavaa käytöstä väkivaltaista käytöstä innostetaan ja hyssytellään kun mammelit ei kestä että omassa kersassa saattaisi olla jotain vikaa. Mua oksettaa se miten eläimiin suhtaudutaan, oksettaa nuorten miesten käytös ja oksettaa te jotka mahdollistatte ton käytöksen petaamalla kullannuppupojillene sellasen idean että hän voi käyttäytyä miten lystää koska on **-ikäinen, ja miehet on sellasia ja joskus vaan menee shokkiin.

Montakohan kertaa lehdissä lukee, että nuori tyttö hakkasi eläimen kuoliaaksi?

niin. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2568257/Legal-bid-overturn-joke-four-year-sentence-handed-thug-killed-vulnerable-man-just-one-punch.html pitäiskö totakin miestä ymmärtää, kun vahingossa hutkaisi toista miestä (joka oli henkisesti 14 v tasolla) niin että kuoli??

Koska kaikki tekee virheitä ja joskus säikähtää ja oli rasismikortti vedetään esille ja muuta shittiä.

KAIKKI ne ihmiset jotka lässyttää ettei murhaajille tai eläinten kiduttajille tai rattijuopoille pitäisi antaa kovempia rangaistuksia koska "kaikki ovat vian ihmisiä" (no shit?? eli koska olen ihminen, saan käyttäytyä miten haluan) ovat itse niitä murhaajia, ja luultavasti miehiä.

Mä oon niin vihanen etten saa kirjoitettua.

[/quote]

Sinä olet ihan selvästi mielenterveyspotilas. Onko sinulla lääkitys kunnossa? Sinun kannattaisi käydä puhumassa asiantuntijalle, tuo reaktio ei ole normaali.

Vierailija
135/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammurabin laki käyttöön ja viheliäinen potkija littanaksi. Ikävää, ettei roskasakki osaa kasvattaa typeriä jälkeläisiään.

Vierailija
136/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kertomus ei voi pitää paikkansa !  ei todellakaan

Mies on ollut joko omalla pihallaan tai sisällä ja koira irti. Mikä on KIELLETTY ja koira jäänyt mopon alle ja mies syyttää mopopoikia omasta virheestään.  Koira ilmeisesti vaimon/lapsien

Tai sitten mies on itse vahingossa astunut päälle, tiputtanut sohvalta ja pitää keksiä joko syyllinen vaimon ja lasten takia.  Mopopoikia ei ole olemassakaan

Vierailija
137/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo pojalle :) hyi vittt miten pystyy elämään itsensä kanssa, jos mun lapsi tekis noin niin ei olis mun lapsi enää

Vierailija
138/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten poika voi? Häntä pitäisi nyt auttaa kaikin puolin. Heh heh! Toisaalta apua kyllä tarttee koska kaikki eivät hyväksy että heidän perheenjäseniin kosketaan ja seuraukset voivat olla yhtä kohtalokkaat. 

Vierailija
139/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:48"]

Sama kohtalo pojalle :) hyi vittt miten pystyy elämään itsensä kanssa, jos mun lapsi tekis noin niin ei olis mun lapsi enää

[/quote]

Thank god, että sulla ei ole lasta ja toivottavasti et koskaan saakaan.

Osta vain tuollainen ylihinnoiteltu ylijalostettu rotta kaveriksesi. Ansaitsette toisenne !

Vierailija
140/211 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:48"]

[/quote]

Thank god, että sulla ei ole lasta ja toivottavasti et koskaan saakaan.

Osta vain tuollainen ylihinnoiteltu ylijalostettu rotta kaveriksesi. Ansaitsette toisenne !