Mopopoika potki chihuahan hengiltä
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014022618075292_uu.shtml
Tulipa pienen koiran omistajana itsellekkin aivan järkyttävän paha mieli ja alkoi kyllä kiehuttamaan.. :( siis mitä helvettiä?! Toivottavasti saadaan poika kiinni ja rangaistukset kehiin. Mikä on päässä vialla jos tulee edes mieleen alkaa tuossa tilanteessa koiraa potkia?? Ei herranjumala
Kommentit (211)
Mopo myyntiin ja vakavat keskustelut. Todennäköisesti kuoli sen takia kun jäi mopon alle. Omistajalla hutera ote. Ei koiraa potkita minkä syyn varjolla.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:36"]
Ihmis/eläin probleema. Kumman pelastat palavasta talosta? Lapsesi vai eläimesi? Jos on kiire, voi olla tällainenkin valinta edessä. Kumpi on Sinulle arvokkaampi? Tämä on naivi, mutta perimmäinen kysymys.
[/quote] Tottakai lapsi pelastaa ja viedä vielä kauas ja ei voi jättää lasta yksin joten se palaa mikä palaa sitten.
Onhan niitä ollut liikenteessä kissan ja koiran väistelijöitä ja kaikille ei ole käynyt hyvin. Ilmeisesti ei kannata alkaa väistelemään koska oma ja mjuiden autoilijoissa henki vaarassa. Eli pitäkää ne eläimet tukevasti narussa tai missä niitä pidetään. Oisko omistaja sepittänyt tarua. Luulisi että poika olisi niin pelästynyt että joko jäi siihen paikkaan tai sitten lähti tuhatta ja sataa liikenteeseen. Toki voi olla tottakin että kävi potkaiseen mutta missä omistaja oli? Oliko 50 metrin päässä vai kauempana?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:36"]
Ihmis/eläin probleema. Kumman pelastat palavasta talosta? Lapsesi vai eläimesi? Jos on kiire, voi olla tällainenkin valinta edessä. Kumpi on Sinulle arvokkaampi? Tämä on naivi, mutta perimmäinen kysymys.
[/quote]
Pelastan eläimeni. Lapsia minulla ei ole. Mutta vaikka olisikin, pelastaisin silti eläimeni.
[/quote] hullu olet jos lapsi arvojärjestyksessä ei ole ensimmäinen
Miten näin moni voi oikeasti oikeuttaa eläimen potkimisen pelästymisellä, shokilla tms.!? Omistajan vika että koira tielle ikinä pääsi eikä yliajosta voi poikaa syyttää mutta haloo, kuka menee potkimaan koiraa oli tilanne mikä hyvänsä. Ja kyllä ei näytä valoisalta tuon tapauksen tulevaisuus.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:07"]
Hei raivoaja, koita päästä irti tuosta miesvihasta ja miesten demonisoinnista vaikka terapiassa...
[/quote]
Ainiin sori mä unohdin kaikkien länsimaiden säännön, että epäkohtien osoittaminen on feminismiä/miesvihaa/miesten deminisointia. Miten toi oli miesten demonisointia, kun joka ikinen sana mitä kirjoitin oli totta?
Hys hys, kääritään tämäkin mopopoika villahuopaan niin lassukat voi tyyditellan sen uneen laulellen samalla "se on ymmärettävää, olet mies niin testosteroni jyllää, anna me hoidetaan sut tästä sotkusta, vetoamalla siihen että omistat kivekset". Oliko kyseinen henkilö mies molemissa tilanteissa, joissa potki puolustukyvyttömän eläimen hengiltä? oli. Onko kouluissa riehujat ja pahoinpitelijät enimmäkseen poikia? On. Onks toi deminisointileimaaminen ja femakkonimitykset tapa suojella alitajuntaansa henkisesti, kun tajuaa kuuluvansa siihen hyysättyyn ja aggresiiviseen sukupuoleen?
Ja niille jotka sanoo että rauhotu ja että tulee yksinkertainen kuva musta.
haha, totuus sattuu ja ei hirveesit kiinnosta mitä täällä musta ajatellaan. Ja kyllä, olen vihainen.
[/quote]
oh i love you!
[/quote]Hahhaa! Plikka näkee asian laajemmassa kontekstissa. Siis todella laajemmassa.
Tuolla 185:n lainaamalla "hullulla" ei ole lapsia. Moni jolla ei ole omaa lasta, ei ymmärrä millainen suhde on äidillä lapseen, vert. naisella lemmikkiin, noista asiosta ei voi puhua samana päivänä.
Ja kyllä, meillä on kaksi kissaa jotka ovat meille perheen jäseniä, hyvin rakkaita ja paijaamme niitä siinä missä lapsiammekin, mutta kissat kuitenkin ovat lemmikkejä, eivät lapsia. Jos vaikka talo palaisi niin TIETENKIN pelastaisin ensin lapset liekeistä, jälkikäteen itkisin syvästi kissojen kohtaloa, mutta en missään nimessä katuisi tekemääni valintaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:57"]Tuolla 185:n lainaamalla "hullulla" ei ole lapsia. Moni jolla ei ole omaa lasta, ei ymmärrä millainen suhde on äidillä lapseen, vert. naisella lemmikkiin, noista asiosta ei voi puhua samana päivänä.
Ja kyllä, meillä on kaksi kissaa jotka ovat meille perheen jäseniä, hyvin rakkaita ja paijaamme niitä siinä missä lapsiammekin, mutta kissat kuitenkin ovat lemmikkejä, eivät lapsia. Jos vaikka talo palaisi niin TIETENKIN pelastaisin ensin lapset liekeistä, jälkikäteen itkisin syvästi kissojen kohtaloa, mutta en missään nimessä katuisi tekemääni valintaa.
[/quote]
minä ymmärrän että lapsi kuuluu pelastaa... tai no kuuluu ja kuuluu mutta tervejärkinen pelastaa ensin lapsensa ja yrittää sitten mahdollisesti pelastaa lemmikkinsä!
t. 15 v tyttö en omista lapsia
Mielenvikainen paska mopopoika. Ehkä paha saa palkkansa ja tulee itse potkituksi kun sekoilee aikuisena kännissä ja sammuu väärään porukkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:17"][/quote]
En ole kyllä koskaan kuullut, että mopoilija olisi kuollut törmättyään eläimeen, vauhtia kun on tosiaan maksimissaan 45km/h, koiraparka tosin pääsi hengestään agressiiivisen pojan toimesta. Ja koira oli tosiaankin niin pieni, ettei siihen tärmäämisessä tapahdu yhtään mitään.
Itse olen ajanut moottoripyörällä maantienopeudella oravan yli ja lintu on lentänyt päin, eikä minulle käynyt niissä tapauksissa mitenkään.
Onnettomuus johtui koirantaluttajan huolimattomuudesta, mutta ei kai se oikeuta koiraa potkimaan ja vielä lähtemään tilanteesta karkuun? Voiko samalla tavalla toimia, jos alle jää vanhemmalta karannut taaperoikäinen lapsi?
[/quote]
Itse ajoin polkupyörällä chihuahan yli ja lensin pyörineni ojaan, omistaja juoksi koira sylissä karkuun onnettomuuspaikalta. Omat ja pyörän vahingot jäi itselleni, kun en tavoittanut ajokelvottomalla pyörällä enään tätä koiran ulkoiluttajaa. Pienikin eläin jäädessään pyörän alle voi aiheuttaa kaatumisen.
[/quote]
ai että pikkuselle chihulle ei mitään kummallisempaa käynyt mutta itse LENSIT pyörinesi ojaan... hmmm
[/quote]
Ihmeellistä kyseenalaistusta, tarttumalla yksittäiseen sanaan. Sinä et ole ilmeisesti koskaan "lentänyt" nurin. Tapaus on tosi ja ei siitä muutu muuksi vaikka tartutkin sanaan "lensin". Kai sinä ymmärrät siihen, että polkupyörällä kaatuu ja lentää ojaan ei kovinkaan kummoista esinettä tarvitse jäädä pyörän alle. Enhän minä sanonut kuinka koiralle kävi, en edes tiedä kuinka koiralle kävi. Ei koira ainakaan litistynyt pyörän alle, vaan etupyörä pomppasi ilmaan. Suurin osa painosta on kuitenkin takarenkaan päällä ja silloin olin vielä muutaman kymmenen kiloa keveämpi kuin nykyään. Tapaus tapahtui niin nopeasti, etten kerinnyt jarruttaa.