Mopopoika potki chihuahan hengiltä
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014022618075292_uu.shtml
Tulipa pienen koiran omistajana itsellekkin aivan järkyttävän paha mieli ja alkoi kyllä kiehuttamaan.. :( siis mitä helvettiä?! Toivottavasti saadaan poika kiinni ja rangaistukset kehiin. Mikä on päässä vialla jos tulee edes mieleen alkaa tuossa tilanteessa koiraa potkia?? Ei herranjumala
Kommentit (211)
Marsun kokoisen koiran flexi pituus on max 5 m. Jos koira olisi ollut flexissä kiinni ukko olisi ollut itse tapahtuman VIERESSÄ. Miten pojat ovat ehtineet pysähtyä, nousta mopon päältä,potkia ennen kuin mies "juoksi paikalle".
Eli ihan selvästi ukko onn pitänyt koiraa irti ja kasvonsa säilyttääkseen (perheen lasetn silmissä ?) valehdellut että pojat potkivat koiraa !
Sama ukko tehtailee murhauhkauksia Suomi24 palstalla ja uhkaa hakata pojat jne
NYT UKON NIMI ESIIN
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:36"]
Ihmis/eläin probleema. Kumman pelastat palavasta talosta? Lapsesi vai eläimesi? Jos on kiire, voi olla tällainenkin valinta edessä. Kumpi on Sinulle arvokkaampi? Tämä on naivi, mutta perimmäinen kysymys.
[/quote]
Pelastan eläimeni. Lapsia minulla ei ole. Mutta vaikka olisikin, pelastaisin silti eläimeni.
[/quote] hullu olet jos lapsi arvojärjestyksessä ei ole ensimmäinen
[/quote]
En ole hullu. Lastenhyysääjät ovat hulluja. Olen onnellinen aina, kun kuulen että jotain lasta on kidutettu tai lapsi on tapettu. Lapset eivät ansaitse elää. Vihaan ja halveksin lapsia sydämeni pohjasta.
[/quote]
voitko poistua.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:03"]Mielenvikainen paska mopopoika. Ehkä paha saa palkkansa ja tulee itse potkituksi kun sekoilee aikuisena kännissä ja sammuu väärään porukkaan.
[/quote] Poika potkii koiraa -> hän on mielenvikainen paska ja ansaitsee kuoleman? Sinä toivot ihmisen ulevan potkituksi? Miten sinä olet koiranpotkijan yläpuolella?
Pakko huomauttaa että chihu on voinut olla myös pitkäkarvainen, vaalea väriltään tms. Ja silloin ei kyllä rotalta näytä. Tiedoksi teille jotka ette koiraa ja rottaa erota toisistaan.
Pakko huomauttaa että chihu on voinut olla myös pitkäkarvainen, vaalea väriltään tms. Ja silloin ei kyllä rotalta näytä. Tiedoksi teille jotka ette koiraa ja rottaa erota toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:08"]
Kyllähän se nyt pistää ketuttaan kun kaikenmaailman pikkukoirat on koko ajan juoksemassa pinnojen väliin, olisin varmaan itsekkin potkaissut raadon ojaan ennen kun joku toinenkin puhkoo kuminsa ruhoon.
[/quote]
VOI vittu!! Vahingossa peukutin! Kädet tärisee raivosta mulla. Te olette NIIN SAIRAAN HUONOJA VANHEMPIA, ei mikään ihme että suomi on tällänen vitun koulukiusaajien unelmamaa kun kaikki on ihan sekasin ja lässyttää kuinka LAPSI (SIIS MOPOPOIKA, ELI LUULTAVASTI 15-18 VUOTIAS!!!!) "meni shokkiin" ja "ei tiennyt mitä tehdä" "pikkuisen potkaisi". Mä oon ihan sanaton. MOPOPOIKA ON LAPSI?? Te ootte ihan vitun mielenterveyspotilaita, olen sanaton. Oon aina tiennyt et tääl on ihan vitun sairasta porukkaa mut nyt menee yli. Löytyy kyl reilusti poikaa puolustuvia tekstejä. Olen 19-vuotias ja voin sanoa, että jos kuulisin että joku tuttuni olis tehnyt noin eläimelle, tekisin sen elämästä helvettiä. Varautukaa siihen, et jos joku näkee asiakseen koskea mun koiraan koska se on elukka ja muuta paskaa, niin mä oon valmis puolustamaan koiraani viimeseen asti. Vai lapsi voi vittujen vittu täällä menee yli toi hyysääminen! Olette oksettavia!!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2567757/Pictured-The-horrifying-moment-drunk-soldier-savagely-kicked-cat-lying-injured-street-air.html tossa samantyyppinen uutinen.
Nuorten miesten oksettavaa käytöstä väkivaltaista käytöstä innostetaan ja hyssytellään kun mammelit ei kestä että omassa kersassa saattaisi olla jotain vikaa. Mua oksettaa se miten eläimiin suhtaudutaan, oksettaa nuorten miesten käytös ja oksettaa te jotka mahdollistatte ton käytöksen petaamalla kullannuppupojillene sellasen idean että hän voi käyttäytyä miten lystää koska on **-ikäinen, ja miehet on sellasia ja joskus vaan menee shokkiin.
Montakohan kertaa lehdissä lukee, että nuori tyttö hakkasi eläimen kuoliaaksi?
niin. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2568257/Legal-bid-overturn-joke-four-year-sentence-handed-thug-killed-vulnerable-man-just-one-punch.html pitäiskö totakin miestä ymmärtää, kun vahingossa hutkaisi toista miestä (joka oli henkisesti 14 v tasolla) niin että kuoli??
Koska kaikki tekee virheitä ja joskus säikähtää ja oli rasismikortti vedetään esille ja muuta shittiä.
KAIKKI ne ihmiset jotka lässyttää ettei murhaajille tai eläinten kiduttajille tai rattijuopoille pitäisi antaa kovempia rangaistuksia koska "kaikki ovat vian ihmisiä" (no shit?? eli koska olen ihminen, saan käyttäytyä miten haluan) ovat itse niitä murhaajia, ja luultavasti miehiä.
Mä oon niin vihanen etten saa kirjoitettua.
[/quote] Rauhoitu hyvänen aika. Räyhäämisestäsi saa kuvan aika yksinkertaisesta ihmisestä. Ensinnäkin: me emme tiedä mitä tilanteessa todella tapahtui. Toisekseen, meillä on vain koiraa ulkoiluttaneen miehen kertomus, sensaatiolehden toimittajan kirjoittamana. Tässä valossa on mielestäni sairasta alkaa suu vaahdossa raivota ja uhkailla 15-vuotiasta lasta ( kyllä, 15-vuotias on vielä lapsi) tappamisella ym. Miehen kertomus tapahtumista on outo ja epäjohdonmukainen, poikien kertomust meillä ei ole. Mitäs jos koiramies valehtelee? Ja sen seurauksena joku pahoinpitelee pojan, jolla on sellainen mopo kuin kuvauksessa?
[/quote]
vitun pässi. Uhkailla tappamisella? Luepa uudestaan.
Uutinen sulle: viisitoistavuotias ei ole lapsi. Niputat 5-vuotiaan ja 15-vuotiaan samaan kimppuun. Pahoittelut sulle, jos sun 15-vuotias on henkisesti yhä sillä tasolla, mutta se että lässyttää 15-vuotiaan ole kvyytön ymmärtään seurauksiaan esim. pahoinpitelystä on niin käsittämätöntä. Onnittelut, olet esimerkki äidistä joka hyysää terrorisoivia "lapsiaan".
[/quote] Itse sinä pässi olet etkä ymmärrä lukemaasi. Uutinen sinulle: lain mukaan alle 18- vuotias on lapsi, tosin 15- vuotias on toki rikosoikeudellisessa vastuussa. En ole puolustellut koiranpotkijaa, vaan yrittänyt tuoda esille sen, että mitään koiranpotkijaa ei välttämättä ole olemassakaan! Te vaan suu vaahdossa olette lynkkaamassa jotain poikaa, jonka versiota tapahtumista ei edes tiedetä. Ja kyllä, minullakin on 15- vuotias poika. Minulla on myös kaksi koiraa. Minun poikani ei satavarmasti potkisi koiria, mutta voisi ajaa mopolla koiran hengiltä, mikäli ko. koiran omistaja päästäisi sen juoksemaan tielle. Syy yliajoon oli vain ja ainoastaan koiranomistajan. Potkaisiko joku poika koiraa vai ei, ja kuoliko koira potkuun vai yliajoon, sitä emme tiedä. Joten lopettakaa vouhkaaminen, poliisin asia on selvittää, tapahtuiko rikosta ja syyllistä rankaisee oikeuslaitos.
Vääntäisin niskan nurin moiselta nulikalta jos omalle kohdalle olisi tapaus sattunut.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:07"]
Hei raivoaja, koita päästä irti tuosta miesvihasta ja miesten demonisoinnista vaikka terapiassa...
[/quote]
Ainiin sori mä unohdin kaikkien länsimaiden säännön, että epäkohtien osoittaminen on feminismiä/miesvihaa/miesten deminisointia. Miten toi oli miesten demonisointia, kun joka ikinen sana mitä kirjoitin oli totta?
Hys hys, kääritään tämäkin mopopoika villahuopaan niin lassukat voi tyyditellan sen uneen laulellen samalla "se on ymmärettävää, olet mies niin testosteroni jyllää, anna me hoidetaan sut tästä sotkusta, vetoamalla siihen että omistat kivekset". Oliko kyseinen henkilö mies molemissa tilanteissa, joissa potki puolustukyvyttömän eläimen hengiltä? oli. Onko kouluissa riehujat ja pahoinpitelijät enimmäkseen poikia? On. Onks toi deminisointileimaaminen ja femakkonimitykset tapa suojella alitajuntaansa henkisesti, kun tajuaa kuuluvansa siihen hyysättyyn ja aggresiiviseen sukupuoleen?
Ja niille jotka sanoo että rauhotu ja että tulee yksinkertainen kuva musta.
haha, totuus sattuu ja ei hirveesit kiinnosta mitä täällä musta ajatellaan. Ja kyllä, olen vihainen.
Kyllä tämä on sukupuolikysymys pohjimmiltaan ja mitä suurimmassa määrin. Miksi henkilöiden sukupuoli olisi edes mainittu uutisessa, jos niillä ei olisi mitään merkitystä eikä sillä haluttaisi viestiä mitään?
Miesten mainetta ja kunniaa tässä yritetään painaa alas, taas kerran.
Totta, tässä on esitetty lähinnä miehen näkemys asiasta. Mikäli tapahtumat ovat menneet radikaalisti eri tavalla niin oletan tämän mopopojan tuovan julki oman näkemyksensä tapahtumien kulusta.
Hmmm omalle kohdalle ajateltuna.
Ajelen autolla, kesken ajon tunnen, että törmään johonkin (hämärä tie pieni koira ei heijastinta eli koiran huomaaminen vaikeaa). Säikähdän poistun autosta, koira on aivan jalkojeni juuressa kenties sätkähtää, ja voisipa oma reaktio olla säikähdys ja samalla vaistomainen potku..
Sitten jos vielä puskasta tulee iso äijä raivoissaan huutaen kohti, niin kyllä minä lähtisin karkuun peläten.
Tosin itse kyllä myöskin soittaisi hätäkeskukseen ja kertoisin ajaneeni jonkin eläimen yli ja myös sen että pelkäsin itseni puolesta, kun puskista hyökkää äijä huutaen..
Onko edes varma, että tämä mopoilija oli poika?
Siis olen lähes mykistynyt tätä ketjua lukiessani. Te jotkut olette kammottavia ihmisiä.
Ihmisille tapahtuu vahinkoja, kuten esim. lemmikkieläin voi joskus päästä vahingossa omistajaltaan karkuun, juuri niin kuin tuossa oli käynyt. Kaikkea elämää tulisi kohdella mahdollisimman hyvin. Miksi sinä et elä elämääsi niin ajatellen? Miten voit sitten koskaan, sinä äärettömän itsekäs julma ihminen, odottaa itsellesi mitään hyvää, vaatia itsellesi hyvää, jos kohtelet muita kuten tässä ketjussa, kuten se poika tuossa uutisessa koiraa... Ei tarvitse pitää esim. koirista, ei tarvitse ottaa itselleen sellaista, mutta jos tapahtuu onnettomuus niin että joku eläin jää alle, jäädään se tilanne selvittämään, tai jos ei omistajaa näy, viedään eläin eläinlääkärille itse, tai joskus, jos on vaikka villieläin kyseessä, saattaa joutua lopettamaan sen itse, jottei se kärsisi/tai joutuu kutsumaan poliisin paikalle sen tekemään. Tuossa ei selvästikään ollut sellaisesta armeliaasta kärsimyksen lopettamisesta kyse, mikäli uutiseen on luottaminen. Onko uutiseen luottaminen, sitäkin toisaalta mietin. Oliko se ihan varmasti mennyt noin?
Minä häpeäisin lopun elämääni syvästi, jos olisin kasvattanut maailmaan lapsen, joka ei kunnioittaisi elämää sen vertaa, että kohtelisi sitä edes neutraalisti/hyvin. Jos potkisi puolustuskyvytöntä vahingoittunutta pientä eläintä... Ei tuollaista tekoa voi selittää pois. Ei millään.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:08"]
Kyllähän se nyt pistää ketuttaan kun kaikenmaailman pikkukoirat on koko ajan juoksemassa pinnojen väliin, olisin varmaan itsekkin potkaissut raadon ojaan ennen kun joku toinenkin puhkoo kuminsa ruhoon.
[/quote]
VOI vittu!! Vahingossa peukutin! Kädet tärisee raivosta mulla. Te olette NIIN SAIRAAN HUONOJA VANHEMPIA, ei mikään ihme että suomi on tällänen vitun koulukiusaajien unelmamaa kun kaikki on ihan sekasin ja lässyttää kuinka LAPSI (SIIS MOPOPOIKA, ELI LUULTAVASTI 15-18 VUOTIAS!!!!) "meni shokkiin" ja "ei tiennyt mitä tehdä" "pikkuisen potkaisi". Mä oon ihan sanaton. MOPOPOIKA ON LAPSI?? Te ootte ihan vitun mielenterveyspotilaita, olen sanaton. Oon aina tiennyt et tääl on ihan vitun sairasta porukkaa mut nyt menee yli. Löytyy kyl reilusti poikaa puolustuvia tekstejä. Olen 19-vuotias ja voin sanoa, että jos kuulisin että joku tuttuni olis tehnyt noin eläimelle, tekisin sen elämästä helvettiä. Varautukaa siihen, et jos joku näkee asiakseen koskea mun koiraan koska se on elukka ja muuta paskaa, niin mä oon valmis puolustamaan koiraani viimeseen asti. Vai lapsi voi vittujen vittu täällä menee yli toi hyysääminen! Olette oksettavia!!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2567757/Pictured-The-horrifying-moment-drunk-soldier-savagely-kicked-cat-lying-injured-street-air.html tossa samantyyppinen uutinen.
Nuorten miesten oksettavaa käytöstä väkivaltaista käytöstä innostetaan ja hyssytellään kun mammelit ei kestä että omassa kersassa saattaisi olla jotain vikaa. Mua oksettaa se miten eläimiin suhtaudutaan, oksettaa nuorten miesten käytös ja oksettaa te jotka mahdollistatte ton käytöksen petaamalla kullannuppupojillene sellasen idean että hän voi käyttäytyä miten lystää koska on **-ikäinen, ja miehet on sellasia ja joskus vaan menee shokkiin.
niin. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2568257/Legal-bid-overturn-joke-four-year-sentence-handed-thug-killed-vulnerable-man-just-one-punch.html pitäiskö totakin miestä ymmärtää, kun vahingossa hutkaisi toista miestä (joka oli henkisesti 14 v tasolla) niin että kuoli??
Koska kaikki tekee virheitä ja joskus säikähtää ja oli rasismikortti vedetään esille ja muuta shittiä.
KAIKKI ne ihmiset jotka lässyttää ettei murhaajille tai eläinten kiduttajille tai rattijuopoille pitäisi antaa kovempia rangaistuksia koska "kaikki ovat vian ihmisiä" (no shit?? eli koska olen ihminen, saan käyttäytyä miten haluan) ovat itse niitä murhaajia, ja luultavasti miehiä.
[/quote] Rauhoitu hyvänen aika. Räyhäämisestäsi saa kuvan aika yksinkertaisesta ihmisestä. Ensinnäkin: me emme tiedä mitä tilanteessa todella tapahtui. Toisekseen, meillä on vain koiraa ulkoiluttaneen miehen kertomus, sensaatiolehden toimittajan kirjoittamana. Tässä valossa on mielestäni sairasta alkaa suu vaahdossa raivota ja uhkailla 15-vuotiasta lasta ( kyllä, 15-vuotias on vielä lapsi) tappamisella ym. Miehen kertomus tapahtumista on outo ja epäjohdonmukainen, poikien kertomust meillä ei ole. Mitäs jos koiramies valehtelee? Ja sen seurauksena joku pahoinpitelee pojan, jolla on sellainen mopo kuin kuvauksessa?
[/quote]
vitun pässi. Uhkailla tappamisella? Luepa uudestaan.
Uutinen sulle: viisitoistavuotias ei ole lapsi. Niputat 5-vuotiaan ja 15-vuotiaan samaan kimppuun. Pahoittelut sulle, jos sun 15-vuotias on henkisesti yhä sillä tasolla, mutta se että lässyttää 15-vuotiaan ole kvyytön ymmärtään seurauksiaan esim. pahoinpitelystä on niin käsittämätöntä. Onnittelut, olet esimerkki äidistä joka hyysää terrorisoivia "lapsiaan".
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:08"]
[/quote]
[/quote]
....missähän se mielenterveyspotilas luuraa? Jos joku tekisi tuttusi koiralle noin, niin tekisit sen elämästä hevetin, eipä taida olla ihan normaalin ihmisen puhetta, vai miten tämä eroaa koiran potkasijasta?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:24"]
Siis olen lähes mykistynyt tätä ketjua lukiessani. Te jotkut olette kammottavia ihmisiä.
Ihmisille tapahtuu vahinkoja, kuten esim. lemmikkieläin voi joskus päästä vahingossa omistajaltaan karkuun, juuri niin kuin tuossa oli käynyt. Kaikkea elämää tulisi kohdella mahdollisimman hyvin. Miksi sinä et elä elämääsi niin ajatellen? Miten voit sitten koskaan, sinä äärettömän itsekäs julma ihminen, odottaa itsellesi mitään hyvää, vaatia itsellesi hyvää, jos kohtelet muita kuten tässä ketjussa, kuten se poika tuossa uutisessa koiraa... Ei tarvitse pitää esim. koirista, ei tarvitse ottaa itselleen sellaista, mutta jos tapahtuu onnettomuus niin että joku eläin jää alle, jäädään se tilanne selvittämään, tai jos ei omistajaa näy, viedään eläin eläinlääkärille itse, tai joskus, jos on vaikka villieläin kyseessä, saattaa joutua lopettamaan sen itse, jottei se kärsisi/tai joutuu kutsumaan poliisin paikalle sen tekemään. Tuossa ei selvästikään ollut sellaisesta armeliaasta kärsimyksen lopettamisesta kyse, mikäli uutiseen on luottaminen. Onko uutiseen luottaminen, sitäkin toisaalta mietin. Oliko se ihan varmasti mennyt noin?
Minä häpeäisin lopun elämääni syvästi, jos olisin kasvattanut maailmaan lapsen, joka ei kunnioittaisi elämää sen vertaa, että kohtelisi sitä edes neutraalisti/hyvin. Jos potkisi puolustuskyvytöntä vahingoittunutta pientä eläintä... Ei tuollaista tekoa voi selittää pois. Ei millään.
[/quote]
<3 kiitos, kun palautit uskoni ihmiskuntaan. Kunpa sunlaisia olisi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:24"]
Onko edes varma, että tämä mopoilija oli poika?
[/quote]
Onko edes varma, että koko mopoilijaa oli olemassakaan?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:45"]
Miehen kertomus ei voi pitää paikkansa ! ei todellakaan
Mies on ollut joko omalla pihallaan tai sisällä ja koira irti. Mikä on KIELLETTY ja koira jäänyt mopon alle ja mies syyttää mopopoikia omasta virheestään. Koira ilmeisesti vaimon/lapsien
Tai sitten mies on itse vahingossa astunut päälle, tiputtanut sohvalta ja pitää keksiä joko syyllinen vaimon ja lasten takia. Mopopoikia ei ole olemassakaan
[/quote]
Näin on varmaan käynyt...
Miehen nimi esille niin voikaan lynkata yhdessä. Tappaa perheen koiran ja syyttää muita !