Airbnb kokemuksia?
Oletteko käyttäneet? Mitä maksoi ja missä majoituitte? Olitteko tyytyväisiä?
Kommentit (30)
En nyt muista hintoja, mutta olen yöpynyt Airbnb:ssä Irlannissa ja Australiassa. Kaikki olivat hyviä kokemuksia - asunnot olivat siistejä ja ihan viihtyisiä, juuri sopivia tarkoitukseensa. Omistajat olivat ystävällisiä ja kaikki hoitui juuri niin kuin pitikin. Saimme myös kahdelta jälkikäteen viestit, lähinnä kiittivät asunnon siisteyttä lähdettyämme ja toivottivat hyvää jatkoa.
Useita kokemuksia, kaikki perhelomat ollaan asuttu AirBnb:llä. Asiat on sujuneet kuten on luvattu ja asunnot vastanneet kuvausta hyvin. Joku valitti kämpän sijainnista, se on kyllä puhtaasti käyttäjätason vika, jos ei osaa lukea karttaa jo majoitusta valitessaan.
Kannattaa lukea vuokraajan palautteet huolella.
Vierailija kirjoitti:
Useita kokemuksia, kaikki perhelomat ollaan asuttu AirBnb:llä. Asiat on sujuneet kuten on luvattu ja asunnot vastanneet kuvausta hyvin. Joku valitti kämpän sijainnista, se on kyllä puhtaasti käyttäjätason vika, jos ei osaa lukea karttaa jo majoitusta valitessaan.
Kannattaa lukea vuokraajan palautteet huolella.
Totta. Jos ei heillä vielä ole vuokraamisesta palautetta, voi katsoa onko palautteita siitä kun ovat olleet itse vieraana jossakin. Meillä oli nyt tällainen uusi majoittaja. Oli tosi hyvä kokemus. Saatiin rahalle enemmän vastinetta kuin mitä antoi ymmärtää tekstissä. Tykkään Airbnb yhteisöllisyydestä.
Chicagossa, noin 40dollaria/yö kun paikalliset verot yms. tuli päälle. Todella mahtava kokemus. Menen varmasti toistekin jos sama paikka vapaana.
Liverpoolissa n 20puntaa/yö. Tykkäsin.
Berliini, n 30euroa/yö. Erittäin hyvä kokemus.
Kaikki on olleet ns. superhosteja, joten sekin varmaan vaikuttaa.
Hotellivaraus - https://hotellook.tp.st/3lYzJHDL
itse käytän Hotellook- sivustoa..sen hakukone hakee parhaimmat hotellit ja alennukset yli 30:n tarjoajan sivulta..mm agoda ja booking.com mukaanlukien..
Olisi kannattanut häipyä tallaisesta kämpästa hotelliin,itse aina majoitun hotellissa niin ei ole ongelmia jos sattuis,että huone ei ole hyvä,niin ei ole kuin vaihtaa huonetta.
Oletteko joutunut siivoamaan airbnb-asunnon lähtiessänne? Ilmeisesti ainakin Jenkeissä voi joutua maksamaan sakkomaksun jos asunto ei ole omistajan mielestä tarpeeksi hyvin siivottu.
En voisi kuvitellakaan meneväni maksavaksi asiakkaaksi majapaikkaan jossa pitää siivota. Viihdyn hotelleissa.
Olen käyttänyt. Vuokrannut työntekijöille viikoksi, oli ok, joskin vähän nuhjuinen, kun oli tosi suositulla paikalla Turussa. Lisäksi käyttänyt esim. Tammisaaressa, Tampereella ja Norjassa. Näissä oli tosi siistit ja hyvillä paikoilla. Jos tarvitsee vain yösijaa, ei esim. ravintolapalveluita, ovat kyllä hyviä vaihtoehtoja.
Millä tarkistat esim. kerrostalossa montako henkilöa tulee yksi vuokraa ja tulee kymmenen ja meteli sen mukaista.
Näin Penttilässä.
Olin kaksi yötä suomalaisessa pikkukaupungissa. Tuo oli samalla eka ja vika AirBnb-visiittini. Minusta on kiusallista asua vieraan ihmisen henkilökohtaisten tavaroiden keskellä, mihinkään ei halunnut koskea ja hiivin varpaillani kun yritin varoa aiheuttamasta häiriötä samassa asunnossa oleskelleen omistajan kanssa. Koko reissu meni pieleen ja oli jo valmis palaamaan kotiin ekan yön jälkeen. Asunnon sijaintikin oli huono, niin kauas keskustasta että lähistöllä ei ollut mitään missä kuluttaa aikaansa kun asunnolla ei viitsinyt olla.
Ei kiitos, ei enää ikinä. Mieluummin maksan vähän enemmän hotellihuoneen yleellisestä rauhasta.
Maksupuoli oli myös hieman ongelmallinen, PayPal-maksussa tapahtui virhe eli se ei ehkä onnistunut. Niinpä syötin luottokortin numeron ja maksu lähti ilman mitään varmennusta pankkitunnuksilla ja kortin tiedot ovat nyt AirBnB:llä, joten uusia maksuja saattaa lähteä aivan yhtä helposti.