Kuinka moni niistä pareista, joiden häissä olet ollut on jo eronnut?
Itse laskin nopeasti olleeni noin 15 häissä, joista kaikki on pidetty noin 7 vuoden sisällä. Näistä pereista on eronnut 2.
Kommentit (88)
kuin 2 häissä viimeisen 15 vuoden sisällä! Kumpikin pari vielä yhdessä.
ja neljäs pari teki kaksoisitsemurhan.
Nämä 3 paria jotka edelleen aviossa, ovat sukulaisia.
olen ollut viisissä häissä (1996-2009). Yksi pari on eronnut, se vuonna 1996 naimisiin mennyt.
omien lisäksi tainnut olla 7 häät. 1 pari eronnut, yhdestä parista en tiedä (en tunne pariskuntaa, nämä olivat miehen työkaverin häät).
eron syitä mm. alkoholismi, masennus, "puhumattomuus" ja näkemysero tulevaisuudesta.
15 häät, joista kolme paria eronnut
Näistä eronneista pareista yksi omasta suvusta ja kaksi muuta keskenään samasta suvusta.
Ensinnäkin, elämä on erottanut aika monesta nuoruudenystävästä, eli läheskään kaikista en edes tiedä, ovatko yhdessä.
Kahdet viimeiset, toiset yhä yhdessä (10v), toiset eronneet (6 v.) Parhaalla ystävällä tänä vuonna 15v hääpäivä. Aikanaan yhdet ystävän häät, avioliitto ei kestänyt täyttä puolta vuotta, se oli aikanaan 15v sitten iso skandaali. Sukulaisten häistä kahdet yhdessä (25v ja 30v), kuusi eronnutta ja yksi leskeytynyt. Nämä siis lähisukua, kaukaisempia en jaksa muistaa.
Itse olen eronnut 12 v avioliiton ja prinsessahäiden jälkeen :-) Muuten en osaa vetää yhteyttä häiden laadun ja koon ja liiton kestävyyden välille, jos tässä yhtään sitä haettin.
Olivat naimisissa yli 20 vuotta. Muutoin hääparit ovat edelleen pareja.
Äkkiseltään laskien olen ollut kymmenen parin häissä ja näistä on eronnut vain yksi pari.
heistä yksi eronnut, 18 v olivat yhdessä. Lisäksi olen ollut n 8 sekkuni häissä, 2 eronnut, molemmilla liitot kesti n 15 v. Olen ollut n 12 ystäväni häissä, joista kaksi on eronnut. Vanhin ystäväni meni naimisiin 21v, ja erosivat 6 v myöhemmin, ei lapsia. Ja toinen ystäväni meni naimisiin 36 vuotiaanan, ja erosi kaksi vuotta myöhemmin, ei lapsia. Kaikki muut ystäväni meni ensin naimisiin ja sitten saivat lapsia, Ovat edellen naimisissa.
Iso suku, paljon ystäviä. Kaikki parit neljää lukuunottamatta edelleen naimisissa.
Kolme niistä sisaruksia, joilla kaikilla nyt toinen avioliitto menossa kolmattakymmentä vuotta. Yksi avioliitto (ei tästä sisarussarjasta) mitätöitiin pian häämatkan jälkeen.
9 paria on edelleen yhdessä
2 paria eronnut.
Yksi pari on eronnut kertaalleen ja palasivat yhteen kahden vuoden eron jälkeen.
niin ei voi kuin ihmetellä, että mistä tilastot tulevat. Eikö noin puolet liitoista pääty eroon? Vai ovatko erot vasta tulossa?
Onkohan niin että erotaan joko hyvin pian tai sitten vasta vuosikymmenten jälkeen. Sanotaan että pikkulapsiaika on kaikkein rankin vaihe liitolle, mutta jotenkin vaikuttaa että aika harva ero osuu kuitenkaan siihen kohtaan.
mies ilmoitti pari vuotta häiden jälkeen, että mulla on toinen, kiitos hei. ei ollut lapsia pariskunnalla ja nuoriakin olivat.
80-luvulta asti. Itsekin erosin 2000 solmitusta avioliitosta. Jos otan vaikka vuodesta 2005 eteenpäin, niin olen olut kuusissa häissä ja kaksi paria eronnut. Toinen puolen vuoden jälkeen ja toinen kahden vuoden jälkeen. Ja ei tosiaan ollut mitään pikaliittoja vaan olivat asuneet vuosia yhdessä ja ikääkin kolmenkympin huiteissa.
niin ei voi kuin ihmetellä, että mistä tilastot tulevat. Eikö noin puolet liitoista pääty eroon? Vai ovatko erot vasta tulossa?
Onkohan niin että erotaan joko hyvin pian tai sitten vasta vuosikymmenten jälkeen. Sanotaan että pikkulapsiaika on kaikkein rankin vaihe liitolle, mutta jotenkin vaikuttaa että aika harva ero osuu kuitenkaan siihen kohtaan.
meillä on kaikilla toimiva ja kestävä, kunnioitukseen perustuva parisuhde :D
Kaksi eroon päättyneistä liitoista kesti toistakymmentä vuotta, kolmas vain reilun vuoden.
Olen ollut 7 häissä, 3 paria on eronnut, häät pidetty vuosina 1993-2010.
Olen ollut yhden naisen kaksissa häissä ja tulevana kesänä menen yhden miehen toisiin häihin. Viime vuonna oli yhden miehen jo toiset häät, mihin kutsuttiin, mutten päässyt paikalle. Eli aika moni on jo toisella kierroksellaan...
Aikajana pari vuotta pidempi. Just laskin yksi päivä, kun katselin hääkuvakansiota. Aika karua.