Kuinka moni niistä pareista, joiden häissä olet ollut on jo eronnut?
Itse laskin nopeasti olleeni noin 15 häissä, joista kaikki on pidetty noin 7 vuoden sisällä. Näistä pereista on eronnut 2.
Kommentit (88)
Viidet häät tuona aikana, kolme eronnut.
varmaan jotain tusinan verran viimeisen 20 vuoden aikana
1 pari eronnut
ja 5 paria eronneet,vain yksi viel yhdessä joka meni viime kesänä naimisiin...
...muistaakseni yhdeksissä häissä (voi olla että on useampia, en vain muista). Nämä suurimmaksi osaksi vuosina 90-luvulla. Mukaan lukuun mahtuu yhden serkun KOLMET eri häät.
Eroon on noista päättynyt neljä liittoa, yksi leskeytyi, kahdesta en tiedä, ja kaksi on varmasti vielä yhdessä.
Ja lähes puolet pareista alkaa olemaan eronnut. Yleensä se on se neljänkympin tai viidenkympin kriisi, joka kaataa liiton, kun lapset eivät enää tarvitse vanhempiaan samalla tavalla.
En jaksa laskea monissako häissä olen ollut, mutta yksikään ei ole eronnut. Yhdet olivat 3 kk asumuserossa, mutta palasivat yhteen.
Näistä 2 parista toinen on eronnut, ja niin olen itsekin. Eli 2/3 eronnut.
yksi pari eronnut, yksi eroaa ja palaa yhteen tämän tästä (naimisissa eivät kyllä enää ole), yksi edelleen tasaisen varmasti yhdessä. Joskin tämä viimeksi mainittu pari on myös se viimeksi vihitty. Toivon tietty etteivät eroa myöhemminkään:)
Olen ollut viimeisen 20 vuoden aikana 10:ssä häissä, ja näistä pareista kolme on eronnut. Kahden parin liitto kesti reippaasti yli 10 v. Kolmannen parin liitto ehkä kaksi vuotta...
joissa epäiöen parisuhteen kestävyyttä. Joskus jopa mokiakin sattuu eli yksi pari on eronnut, mutta menivät uudelleen naimisiin myöhemmin.
ja häissä on tullut käytyä...
N41
Pitäisiköhän mun ruveta käymään häissä tuottamassa hyvää onnea. ;)
olen ollut vieraana 7 häissä viimeisen n 10v aikana ja näistä pareista 3 on edelleen naimisissa, 3 on eronnut ja yhdestä parista en tiedä.
Olen ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana 15 häissä ja kaikki ovat yhä yhdessä. Sitä aiemmmista hääpareista, joiden hääjuhlissa olen ollut kutsuttuna, yksi on päättynyt - puolison tapaturmaiseen kuolemaan.
Selitykseni on, että hyvinkoulutetut ihmiset elävät kunnon pitkän nuoruuden erehdyksineen, seurustelevat ja tutustuvat kunnolla ja eivät ole rahallisesti riippuvaisia toisistaan, vaan liito perustuu tasa-arvoiselle yhdessäololle.
viidenkympin villitys ei ole vielä piireissäni ajankohtaista.
ollut 6 häissä (7 jos omani lasketaan). Yksikään näistä pareista ei vielä toistaiseksi oo eronnut...
n. 20 häät, eronneita reilu puolet.
Eroja on ollut paljon ja vielä ehtii tulemaan.