Kuinka moni niistä pareista, joiden häissä olet ollut on jo eronnut?
Itse laskin nopeasti olleeni noin 15 häissä, joista kaikki on pidetty noin 7 vuoden sisällä. Näistä pereista on eronnut 2.
Kommentit (88)
Oon kyllä ollut aika monissa häissä elämäni aikana eikä tule mieleeni ketään, joka olisi eronnut.
Miten muut on olleet vain muutamissa (alle 10) häissä elämässään? Mä laskin tähän siis myös kaikki sukulaiset ja perhetutut, joiden häissä olen ollut lapsena. Eikä siltikään kukaan ole eronnut.
Oon kyllä ollut aika monissa häissä elämäni aikana eikä tule mieleeni ketään, joka olisi eronnut.
10 häät, näistä 2 paria on eronnut.
Lapsuudessani ja nuoruudessani olen ollut lukuisissa häissä (varmaan yli 20 häät, iso suku ja paljon kavereita vanhemmilla). Näistä karkeasti arvioiden puolet on päättynyt eroon.
Me menimme naimisiin v.1995 ja siinä sitä ennen ja jälkeen, parin vuoden aikana suurin osa tutuista meni naimisiin. 8 paria, joista eronnut on 4 ja yksi pariskunta on vähän kiikun kaakun. Lähinnä taloudellisista syistä ovat vielä yhdessä.
en voi ymmärtää naimisiinmenon järkevyyttä. Eiköhän se ettei mene naimisiin kerro juuri liiton kestävyydestä, eli ettei tarvi sinetöidä mitään. Yksikään avopari ei sen sijaan ole eronnut.
Seitsemät häät, kolme pari edelleen yhdessä. Aikajana 1986 - 2012.
Olen 37v ja olen ollut elämässäni vähintään 50 kertaa häissä. Enkä tiedä että kukaan näistä olisi eronnut. Tänäkin vuonna on ainakin kahdet häät.
Miten muut on olleet vain muutamissa (alle 10) häissä elämässään? Mä laskin tähän siis myös kaikki sukulaiset ja perhetutut, joiden häissä olen ollut lapsena. Eikä siltikään kukaan ole eronnut.
..saattaisit olla haluttu häävieras. Saisiko tämmöisen palkata jostain omiin häihinsä onnea tuomaan :)