Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni niistä pareista, joiden häissä olet ollut on jo eronnut?

Vierailija
15.05.2012 |

Itse laskin nopeasti olleeni noin 15 häissä, joista kaikki on pidetty noin 7 vuoden sisällä. Näistä pereista on eronnut 2.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..saattaisit olla haluttu häävieras. Saisiko tämmöisen palkata jostain omiin häihinsä onnea tuomaan :)

Vierailija
82/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ollut aika monissa häissä elämäni aikana eikä tule mieleeni ketään, joka olisi eronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut on olleet vain muutamissa (alle 10) häissä elämässään? Mä laskin tähän siis myös kaikki sukulaiset ja perhetutut, joiden häissä olen ollut lapsena. Eikä siltikään kukaan ole eronnut.

Oon kyllä ollut aika monissa häissä elämäni aikana eikä tule mieleeni ketään, joka olisi eronnut.

Vierailija
84/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 häät, näistä 2 paria on eronnut.

Lapsuudessani ja nuoruudessani olen ollut lukuisissa häissä (varmaan yli 20 häät, iso suku ja paljon kavereita vanhemmilla). Näistä karkeasti arvioiden puolet on päättynyt eroon.

Vierailija
85/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme naimisiin v.1995 ja siinä sitä ennen ja jälkeen, parin vuoden aikana suurin osa tutuista meni naimisiin. 8 paria, joista eronnut on 4 ja yksi pariskunta on vähän kiikun kaakun. Lähinnä taloudellisista syistä ovat vielä yhdessä.

Vierailija
86/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää naimisiinmenon järkevyyttä. Eiköhän se ettei mene naimisiin kerro juuri liiton kestävyydestä, eli ettei tarvi sinetöidä mitään. Yksikään avopari ei sen sijaan ole eronnut.

Vierailija
87/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemät häät, kolme pari edelleen yhdessä. Aikajana 1986 - 2012.

Vierailija
88/88 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v ja olen ollut elämässäni vähintään 50 kertaa häissä. Enkä tiedä että kukaan näistä olisi eronnut. Tänäkin vuonna on ainakin kahdet häät.

Miten muut on olleet vain muutamissa (alle 10) häissä elämässään? Mä laskin tähän siis myös kaikki sukulaiset ja perhetutut, joiden häissä olen ollut lapsena. Eikä siltikään kukaan ole eronnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi