Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tampereella opiskella englanninkielellä ysi luokan jälkeen?

Vierailija
14.05.2012 |

Missä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rellun IB-linjalla voi.

Vierailija
2/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekkin tuli ensimmäisenä ja ainoona mieleen... sinne ei vaan kyllä ihan kuka vaan pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen ammattiopistossa on Sammonkadun yksikössä (muistaakseni) alkamassa engl. kielinen linja (vanha kauppis siis).

Vierailija
4/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 8,5 keskiarvo ja hyvin menneet pääsykokeet riittävät. Kesken kaikenkin pääsee jos näytöt ovat riittävän vahvat. Suomea olisi silti hyvä osata, ilmankin tosin pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme