Miten toi peräpukamavoide voi häivyttää silmäpussit pois?
Olen nyt tämän viikon käyttänyt ja kuin toinen nainen. Töissäkin ovat ihmetelleet, että olenko käynyt jossain operaatiossa.
Kommentit (49)
Kaikesta päätellen silmäsi siis ovat naamasi pukama
"Olen nyt tämän viikon käyttänyt ja kuin toinen nainen. Töissäkin ovat ihmetelleet, että olenko käynyt jossain operaatiossa."
Heti huomenna ostamaan :)
Mikä vihannes muuten kirkastaa ääntä? Ääneni on alkanut karheutua iän myötä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:52"]
Mikä vihannes muuten kirkastaa ääntä? Ääneni on alkanut karheutua iän myötä.
[/quote]
Tosi outoa, ettei av:lla tiedetä... :(
Ehkä joskus keksitään sellainen voide, joka häivyttää silmien peräaukkomaisuuden. Nuorella ihmisellä on sileät silmät mutta vanhempana silmien sivuille alkaa muodostua puolikas peräaukkoa muistuttava ryppyrakennelma, joka erottuu erityisen hyvin tietyissä ilmeissä.
-Mies 29v-
Toimiikos noi händensa-peräpuikot sillai täsmähoitona ryppyihin?
Sitä ei saa sitten käyttää usein, sillä kortisoni ohentaa ihoa ja siinä menee vaan ojasta allikkoon jos paljon käyttää..
Miten teillä on pokkaa mennä ostamaan peräpukamavoidetta? Itse olen 25-vuotias nainen, enkä vaan pystyisi mitenkään. Mitä jos palvelijaksi osuukin jokin todella komea nuori farmaseutti? Ei sitä häpeää kestäisi.
Kävin tänään apteekista ostamassa Hädesalvaa silmäpusseja varten. Voin kertoa että kyllä vuotaa silmät tuon mentholin vuoksi! Saad nähdä tepsiikö.
Vähän hävetti kun kyselin samalla risiiniöljyä. Olen ajatellut kokeilla sitä kulmakarvoihin, ripsiin ja tukkaan. Heillä ei ollut. Ajaisiko esim. oliiviöljy saman?
Itse en kyllä laittaisi usein kortisonia silmäluomille :(. Onko miten vahvaa kortisonia siinä?
Kumpaan päähän sitä salvaa pitää laittaa?
EyesTuck hoitaa silmäpussit - http://shytobuy.fi
Silmä kuin silmä samat voiteet toimii molemmissa, yksi mummo laittoi silmävoidetta persesilmän pukamiin auttoi kuulemma yhtä hyvin kuin pukamavoide.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 22:17"]
Ehkä joskus keksitään sellainen voide, joka häivyttää silmien peräaukkomaisuuden. Nuorella ihmisellä on sileät silmät mutta vanhempana silmien sivuille alkaa muodostua puolikas peräaukkoa muistuttava ryppyrakennelma, joka erottuu erityisen hyvin tietyissä ilmeissä.
-Mies 29v-
[/quote]
repesin! X'D
En jaksa lukea komentteja, mutta veikkaan että ae vilkastuttaa verenkiertoa, minkä vuoksi se auttaa myös pukamiin.
Kaikesta päätellen silmäsi siis ovat naamasi pukama