Miten toi peräpukamavoide voi häivyttää silmäpussit pois?
Olen nyt tämän viikon käyttänyt ja kuin toinen nainen. Töissäkin ovat ihmetelleet, että olenko käynyt jossain operaatiossa.
Kommentit (49)
Laittakaa leivän päälle, mahamakkarat lähtee kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:54"]
Onko se hädensa vai hädesalva?
[/quote]
suomi24:LLA sanottiin että vanha nimi oli hädensa mutta nykyään hädesalva. tarkoittavat siis samaa asiaa
Se viilentää ja laskee turvotusta jotenkin.
hädensa on se merkki mitä kai käytetään silmien ympärille
Merkki ja mistä sitä saa heti tähän
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:13"]
[/quote]
Miten pystytte käyttämään tuota? Eikö mentoli kirvele silmiä, kun siitä leijailee sitä öljyä?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:15"]
[/quote]
Miten pystytte käyttämään tuota? Eikö mentoli kirvele silmiä, kun siitä leijailee sitä öljyä?
[/quote]
Sitä pitää laittaa todella vähän eikä aivan lähelle silmää.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:15"]
[/quote]
[/quote]
Sitä pitää laittaa todella vähän eikä aivan lähelle silmää.
[/quote]
Okei. Laitetaanko se juuri ennen meikkiä vai aikaisemmin?
Itse olen laittanut sitä hyvissä ajoin, siinä samalla kuin kasvojen kosteusvoiteen, että ehtii imeytyä ja höyryt haihtua :). Siinä ne silmäpussitkin alkaa sulaa.
Varaudu siihen että apteekissa sinulle tyrkytetään edistyneempiä ja uudenaikaisempia pukamavoiteita.
Kylie Minoque käyttää myös peräpukamavoidetta silmäpusseihin. Luin joskus lehdestä. Itse en ole kokeillut. Pitäiskö? Tosin mun ongelma ei ole silmäpussit vaan tummat silmänaluset. Auttaako Hädensa silloin?
Kai ne arvaa apteekissa, miksi kaltaiseni turpealuomiset haluavat perinteistä salvaa ilman kortisonia. Ja myyvät tietysti kassavirroista mielissään. XD
Se edistää verenkiertoa, siin juju piilee. Tosin en ole ite kokeillu...
Eipä kestä kiittää! En tiedä auttaako voide tummiin silmänalusiin.
Kannattaa kokeilla Hädensaa ensin sellaisena päivänä ettei tarvitse lähteä mihinkään, kun ei voi tietää miten herkästi silmät reagoi mentholiin, ettei tule ikäviä yllätyksia.
Onko Hädensa sama kuin Hädesalva? En löytänyt Hädensa-nimistä.
Ihmettelen aina tälläisistä erikoisista kikoista että kuka sen on keksinyt ja miten. Siis kenelle täysjärkiselle tulee mieleen laittaa pukamavoidetta silmien ympärille? Joo ja että kaali ei haise keitettäessä jos laitat palan taululiitua keitinveteen. Kuka tämmöisiä edes keksii kokeilla?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:31"]
Ihmettelen aina tälläisistä erikoisista kikoista että kuka sen on keksinyt ja miten. Siis kenelle täysjärkiselle tulee mieleen laittaa pukamavoidetta silmien ympärille? Joo ja että kaali ei haise keitettäessä jos laitat palan taululiitua keitinveteen. Kuka tämmöisiä edes keksii kokeilla?
[/quote]
Sähkökin on keksitty. :) Kaikki keksinnöt eivät synny jonkun tiedemiehen pohtiessa vaikeaselkoisia, vaan arjessa käytetään luovuutta muun muassa juuri kaunistautumiseen. Noin ylipäätään yllättävän monissa lääkkeissä on siinä selosteessakin aivan erilaisia asioita, joihin kyseistä lääkettä määrätään. Lisäksi on sitten näitä hassumpia "sivukeksintöjä". Jokin mömmö kasvattaa ripsiä tai jokin vihannes kirkastaa ääntä.
Onko se hädensa vai hädesalva?