Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei suostu facebookkiin ja se loukkaa minua suunnattomasti!! Suutuin eilenkin.

Vierailija
11.05.2012 |

Meillä on etäsuhde ja tapaamme noin kolmen viikon välein. Pidämme yhteyttä puhelimessa enimmäkseen, mutta meillä on niin eri elämäntilanteet, että sekään ei oikein toimi. Hän tekee usein etätyötä yksin kotona ja kaipaa iltaisin jutteluseuraa. Minulla on sosiaalisesti vaativa työ, lapsia, kavereita, lapsen kavereita ja hulinaa ja vilinää niin, että se ainoa tunti, jonka saisin olla hiljaa yksikseni on usein raskas uhrata miehelle.

Olen pyytänyt miestä, että mä en jaksa aina kaikkea selittää, tule faceen, siellä mä kirjoittelen usein niitä näitä ja jaan kuvia elämästäni. Mies ei halua. Minua se loukkaa, koska en halua uhrata kaikkea vapaa-aikaani siihen puhelimessa puhumiseen. Meiliä hän ei halua myöskään jaksa/viitsi kirjoittaa, vaikka olen sitäkin pyytänyt. Minä tykkään kirjoittaa ja jakaa elämääni iltaisin facebookissa. Puhuminen tuottaa tuskaa, koska puhun 12 tuntia päivässä jo valmiiksi. Joskus haluan olla hiljaa. Mies ei halua faceen, koska sitä ei kiinnosta. Ikinä ei ole siellä ollut, mutta ei kiinnosta.

Olemme molemmat reilusti yli 40-vuotiaita ;-)

Kumpi on oikeassa? Ketäänhän ei saa pakottaa mihinkään, mutta puhelinlakkoa olen jo pitänyt, kun en jaksanut enää puhua!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ja kaikki eivät halua edes sillä salanimellä facebookkiin, aina sieltä joku keksii että kuka se salanimellä oleva tyyppi on.

jos sä oot mikko virtasena siellä, niin mistä joku edes eksyy sun profiiliin arvuuttelemaan kuka sä oot? Ja jos vielä piilotat itsesi hausta...

Ja eihän siellä mitään päivityksiä ole pakko olla, jos omalla nimelläkin on, jos vain chattailee.

Ap:lla vois olla mietittävänä myös se, että ehkä heidän suhteensa on niin salainen ja ei-vakava, että mies ei halua myöskään kenenkään näkevän facesta, että tapailette. Ehkä hänellä on muitakin, ja nykyään kun se uusi tuttavuus on tapana etsiä facesta... Häneltä sulkeituisi monta ovea kenties, jos naiset näkisivät sun kirjoittaneen jotain ihquraxua hänen seinälleen. Ettei olis nyt kyse siitä, että sitä sä juuri haluatkin?

Minäkin, vaikka omani tulin tuonne väkisin raahanneeksi, en halua hänen käyttäytyvän siellä mitenkään "omistavasti", koska suhteemme ei ole niin vakava.

Vierailija
62/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi täysin. En tosiaankaan haluaisi lukea jotain typeriä facebook-päivityksiä mieheltäni, ennemmin puhuisin henkilökohtaisesti puhelimessa. Onhan siinä nyt eroa!

Itse olen ollut 3 lapsen yksinhuoltaja ja perhepäivähoitaja (eli todella puyhkipoikki kun hoitolapset ovat lähteneet) ja on ollut harrastusta ja lasten kavereita siihen päälle. Silti en olisi mistään hinnasta jättänyt väliin puheluita ulkomailla työskentelevän miesystäväni kanssa, päinvastoin, niitä odotin koko päivän! Mahdatko ollenkaan rakastaa miesystävääsi?

Ja pakkoko sitä yhtä tuntia ojn puhua, jos ei ole asiaa? Voihan se puhelu olla lyhyempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla ei kävisi koskaan mielessä pakottaa ketään sellaiseen, mihin toinen ei halua.

Jos et halua puhua poikaystäväsi kanssa puhelimessa, sen pitää olla hänelle ok. Jos poikaystäväsi ei halua liittyä facebookkiin, sen pitää olla sinulle ok.

Ethän itsekään pidä painostamisesta. Miksi painostat toista?

Vierailija
64/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nörttinä, joten ei halua avata konetta iltaisin. Ei meseen, faceen eikä meiliin.

ap

Minäkin haluan ottaa aina vapaata koneista, joten tuskin poikaystäväsikään haluaa istua kaikkea vapaa-aikaansa tietokoneella. Niin kuin sinä et halua istua omaa vapaa-aikaasi puhelimessa.

Provo.

Vierailija
65/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nörttinä, joten ei halua avata konetta iltaisin. Ei meseen, faceen eikä meiliin.

ap

siis hän osaa kirjoittaa, mutta makaa mieluummin sohvalla, kuin töröttää koneen ääressä iltaisin.. No nörtti mies kyllä tietää, että puhelimeen saisi sen pikaviestisovelluksen, jolla voi googlen tai facen chattia käyttää.

Vierailija
66/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 372 päivää puhunut puhelimessa vähintään 10 min. joka päivä, alussa jopa tunteja. Ja nyt kun mulla alkaa joustaminen tulla vastaan, mä olen se itsekäs, joka ei näe asiaa toisen kannalta, niinkö?

Minä joustan töissä ja lasten kanssa ja suhteessa. Koskas joku joustaa mun takia? No eipä kuulkaa koskaan. Työ ei jousta, eikä lapset, eikä mieskään!

Multa loppuu voimat, eikä kukaan kuuntele. Ei mies, eikä av.

Tarina on täysin tosi, eikä mikää provo. Tykkään miehestä ja on kiva olla yhdessä. Puhelin vaan alkaa tökkimään. Harvoin kun kummallekaan oikeasti tapahtuu mitään kauhean jännää ja yhteiset puheenaiheet alkavat olemaan kortilla.

ap

Vierailija
67/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinusta tuntuu, että kukaan ei jousta takiasi ja kaikki on raskasta, burn-out kolkuttelee ovella.

Ota erätauko. Jatkatte jos jaksatte. Jos on liikaa jo kaikkea, eikä jaksa enää taipua, älä aja itseäsi piippuun. Se on pitkä loma silloin tiedossa.

Ei hyvä.

nimim. burn-outin kokenut

Vierailija
68/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suosittelen eroa enkä halua sanoa sitä ilkeästi.

Vaikuttaisi siltä, että olette kasvaneet erillenne.

Miksi muuten olette yhdessä?

Vierailija
69/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 372 päivää puhunut puhelimessa vähintään 10 min. joka päivä, alussa jopa tunteja.

nyt oikeasti jätät sen miehen. Miksi ihmeessä olet tyypin kanssa joka kiinnostaa noin vähän että et jaksa muutamaa minuuttia hänen kanssaan puhua. Etsi sellainen mies joka kiinnostaa niin johan helpottaa.

Vierailija
70/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 372 päivää puhunut puhelimessa vähintään 10 min. joka päivä, alussa jopa tunteja. Ja nyt kun mulla alkaa joustaminen tulla vastaan, mä olen se itsekäs, joka ei näe asiaa toisen kannalta, niinkö?

Minä joustan töissä ja lasten kanssa ja suhteessa. Koskas joku joustaa mun takia? No eipä kuulkaa koskaan. Työ ei jousta, eikä lapset, eikä mieskään!

Multa loppuu voimat, eikä kukaan kuuntele. Ei mies, eikä av.

Tarina on täysin tosi, eikä mikää provo. Tykkään miehestä ja on kiva olla yhdessä. Puhelin vaan alkaa tökkimään. Harvoin kun kummallekaan oikeasti tapahtuu mitään kauhean jännää ja yhteiset puheenaiheet alkavat olemaan kortilla.

ap

Sori mutta sä olet aika rasittava jankkaaja.

Jos se mies on koneella päivät pitkät, niin miksi hänen pitäisi sitten joustaa kun sinäkään et halua joustaa?

Lopettakaa suhde jos teillä ei ole mitään puhuttavaa ja kaikki on noin vaikeaa.

Ilmeisesti teit tän aloituksen vain että saisit omaa mielipidettäsi myötäileviä vastauksia ja nyt kun niitä ei ole tullut, suutut ja valitat että kukaan ei ymmärrä. No ei ymmärretäkään, koska joillain ihmisillä on periaatteita ja sen hoitosi periaate on että hän ei liity facebookkiin.

Jos sun jaksamisesi on kortilla niin hommaa vaikka lastenhoitaja (mll:n kautta esim) ja mene rentoutumaan.

Vierailija
71/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun kukaan ei ole tarttunut siihen, että nelikymppinen nainen käyttää samanikäisestä miehestä sanaa poikaystävä. :)

Aiheeseenkin sananen. Käytän skypeä, messengeriä ja iPadin pikaviestitoimintoa, facebookista en ole kiinnostunut. Kahdenkeskisistä puheluista ja chateista pidän, mutta fb ei tarjoa mitään ekstraa minulle.

Vierailija
72/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en ole FaceBookissa ja en aio edes liittyä. Se on liian junttimaista ja todella vanhanaikaista. Alkaa olemaan jo liian retroa tuo facebook ja moderni ihminen ei sinne edes mene. Työturvallisuus kärsii siitä myös. On partempi, ettei ihmiset tunne minua kaupassa, rakennuksella tai muualla.

Joku markkinointipäälikön homma ei ole raskasta. Tervetuloa kokeilemaan minun hommia. Seistään kokopäivä ja ilmastointeja ei ole. Lämmöt nousee yli 40 asteeseen ja käsillä pitää kokoajan tohuta. Linjalla työskentely ei anna armoa ja punaista valoa välkkyy heti, jos tahti hiipuu.

Vierailija
73/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette vaikuta kovin innostuneilta kumpikaan.

Vierailija
74/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu siltä, että olet joustanut 372 päivää, nyt sinä saat sanoa, miten haluat toimia seuraavat 372 päivää ja jos se ei miehelle kelpaa.

Se on väärä mies.

Kompromissejä ystävät hyvät!

Vierailija
75/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tossa jo mietin, että taitaa ap olla ihan Porvoosta saakka :D.

Onnistuisiko kirjekyyhkyt. Vai onko jompikumpi lintualalla tai lintujen kanssa tekemisissä?

Vierailija
76/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa keskimääräistä yksinkertaisemmalta ja lapsellisemmalta kuin ikäisensä. Ei munkaan mies ole facebookissa, eikä sisarukset, vanhemmat tai sukulaiset. Niiden mielestä facebook on perseestä. En kuitenkaan tee siitä ongelmaa, aivan naurettavaa edes ruveta kirjoittamaan tällaisesta täällä.

Vierailija
77/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tossa jo mietin, että taitaa ap olla ihan Porvoosta saakka :D. Onnistuisiko kirjekyyhkyt. Vai onko jompikumpi lintualalla tai lintujen kanssa tekemisissä?

Mutta kun ei se mies halua kirjoittaa, vai sinkoillaanko me vaan niitä kyyhkyjä eestaas? Laitetaan vaikka hajuvedellä tuoksutettuja sydämiä edes takaisin tai pinkkejä namusia?!

Aargh. Väsyttää!

ap

Vierailija
78/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä ihmeen "seurustelua" on lukea tekstejä toisen seinältä?

Mistäs sinä saisist miehen kuulumiset selville, kun hän ei nettiin kirjoita? Eli haluat vain itse tulla kuulluksi, mutta toisen asiat ei vissiin kiinnosta!

On kyllä niin lapsellista, vaatia aikuista ihmistä keskustelemaan netin välityksellä. Kuten jo moni on sanonut, toivottavasti, "poikaystäväsi" löytää henkisesti hieman älykkäämmän ihmisen itselleen!

Vierailija
79/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aueta. Toi hajuvesi kuulostaa ihan hyvältä alulta. :D

T. Kyyhkyilijä

Vierailija
80/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa keskimääräistä yksinkertaisemmalta ja lapsellisemmalta kuin ikäisensä. Ei munkaan mies ole facebookissa, eikä sisarukset, vanhemmat tai sukulaiset. Niiden mielestä facebook on perseestä. En kuitenkaan tee siitä ongelmaa, aivan naurettavaa edes ruveta kirjoittamaan tällaisesta täällä.

Mun suku on kokonaisuudessaan facessa ja musta on ihana katsoa lapsen serkkujen ja pikkuserkkujen vauvakuvia, kun ei niitä osaa näe kuin korkeintaan kerran vuodessa jos sitäkään. Pysyy kivasti kärryillä sukulaisten elämästä, varsinkin kun osa asuu vielä ulkomailla. Kiva lukea kun serkku asuu Kaliforniassa ja kirjoittelee sieltä perheensä elämästä.

Jos puhelin ei käy, ei mitkään nettisovellukset facesta meseen ja meiliin, kirjeet ei sovi, kirjekyyhkyt. Kai jäljelle jää savumerkit ja lentopusut.

Ehkä mä olen fb-koukussa?!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän