Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei suostu facebookkiin ja se loukkaa minua suunnattomasti!! Suutuin eilenkin.

Vierailija
11.05.2012 |

Meillä on etäsuhde ja tapaamme noin kolmen viikon välein. Pidämme yhteyttä puhelimessa enimmäkseen, mutta meillä on niin eri elämäntilanteet, että sekään ei oikein toimi. Hän tekee usein etätyötä yksin kotona ja kaipaa iltaisin jutteluseuraa. Minulla on sosiaalisesti vaativa työ, lapsia, kavereita, lapsen kavereita ja hulinaa ja vilinää niin, että se ainoa tunti, jonka saisin olla hiljaa yksikseni on usein raskas uhrata miehelle.

Olen pyytänyt miestä, että mä en jaksa aina kaikkea selittää, tule faceen, siellä mä kirjoittelen usein niitä näitä ja jaan kuvia elämästäni. Mies ei halua. Minua se loukkaa, koska en halua uhrata kaikkea vapaa-aikaani siihen puhelimessa puhumiseen. Meiliä hän ei halua myöskään jaksa/viitsi kirjoittaa, vaikka olen sitäkin pyytänyt. Minä tykkään kirjoittaa ja jakaa elämääni iltaisin facebookissa. Puhuminen tuottaa tuskaa, koska puhun 12 tuntia päivässä jo valmiiksi. Joskus haluan olla hiljaa. Mies ei halua faceen, koska sitä ei kiinnosta. Ikinä ei ole siellä ollut, mutta ei kiinnosta.

Olemme molemmat reilusti yli 40-vuotiaita ;-)

Kumpi on oikeassa? Ketäänhän ei saa pakottaa mihinkään, mutta puhelinlakkoa olen jo pitänyt, kun en jaksanut enää puhua!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää piristää kummasti :)

Vierailija
82/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että puheenaiheet alkavat loppumaan, suhteessa ei ole rakkautta.

Mitä siinä sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois varmaan sopivin vaihtoehto teille, on intiimimpi ja voi jakaa kuviakin jos haluttaa.

Vierailija
84/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siitä tarpeeksi töissä ja muutenkin puhua pälpättämisestä.

Minusta teillä on kaksi vaihtoehtoa

1. Alatte näkemään useammin

2. Eroatte

On aika normaalia, että haluaa kommunikaatiota ja jos toista rasittaa tietokoneet ja toista puhelin, se on vain ajan kysymys, että tapahtuu numero kaksi. Ilman rakkautta ei jaksa myöskään nimittäin nähdä useammin.

Vierailija
85/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä sitte vielä edes jauhaa, tällänen turhanpäivänen suhde jolla ei ole ikinä edes ollut mahdollisuuksia kehittää kun sinä et siihen anna mahdollisuutta.

Facebookkiin on iha turha kirjautua jonku naisen takia tai miehen. olisit onnellinen että hän ylipäätään suostuu puhumaan puhelimessa. Miehet ei edes halua puhua puhelimessa, vaan keskustelut käydään lyhyesti ja ytimekkäästi naamat vastakkain.

Jos olisin. ko mies, olisin jo unohtanut sinut.

Vierailija
86/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla ja kasva itsekin aikuiseksi.

ei todellakaan tarvi liittyä faceen sun vuoksi, eikä sinun tarvi joka ilta puhua puhelimessa. Jos on pitkä välimatka niin on sitte. Näätte kun näätte ja puhutte kun puhutte. Miksi pitää tehä tuollainen ongelma?

Vierailija
87/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa rekisteröidä parisuhteen facebookissa, ei suhde ole mikään oikea ennen sitä. Nyt ap:ta kiukuttaa, kun mies ei halua tuoda suhdetta julki. Ei sillä miehellä nyt voi olla noin paljon pikaviestimiä vastaan, etteikö se googletalkki vois olla puhelimessa päällä.

Ei se mies VOI haluta jauhaa tuntia päivässä puhelimessa, se on vain tullut pakotetuksi siihen, että yhteyttä on pidettävä joka päivä tuntikaupalla.

Vierailija
88/92 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole rakastunut. Eikä olisi mitään järkeä rakastuakaan, koska 300 km on pitkä matka, eikä kumpikaan aio muuttaa

ap

tällaista kummallista suhdetta. Ymmärrän miestä 110%sesti

Vierailija
89/92 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ikineito ja kutsuu jotain poikaystäväksi. Poikaystävä ei halua faceen. Vähän kuin 18-vuotiailla. Mä haluaisin niin laittaa, että parisuhteessa mikon kaa...

Ehkä teidän tosiaan pitäisi olla poikkis ja tyttis.

Vierailija
90/92 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut puhumatta puhelimessa kun oli tappoviikko töissä, olen pyytänyt meilaamaan, olen pyytänyt faceen, olemme tekstailleet.

Hän ei halua kuin puhua puhelimessa, se on hänelle helpointa. Hän ei tykkää kirjoittaa, eikä halua faceen.

Vaihtoehdot alkaa olemaan aika vähissä.

ap

Minä, minä, minä, minun raskas viikko, minä en jaksa, minä haluan, minä minä minä minä minä! MINÄ!!!!

Vierailija
91/92 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halua puhua puhelimessa, mutta joustaa. Mitä ap saa, ei mitään!!! Ei keskustelua ei mitään.

Vierailija
92/92 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani ajattelin, että onpa taas viikonloppuprovo.

Aloituksen perusteella saa vielä lisäpisteitä, sillä näin minäkin ajattelen:

Kuka helvetti sentään 40 v jossain naamakirjassa istuu kuin joku kusihousunörtti.

Suomalainen mies on huono puhumaan, mutta minun kokemukseni mukaan useimmat ovat vielä huonompia kirjoittamaan, eräitä harvinaisia poikkeuksia ja "hätätapauksia" lukuunottamatta.

Ennen facebookaikaa tuohon ikäluokkaan kuuluvilta poikakavereilta - silloin tietenkin vuosikymmeniä nuoremmilta - sain kirjeitä vain kriittisimmissä vaiheissa, eli seurustelun alussa ja lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi