Englannin kielen sana jota et usko muiden osaavan suomeksi
Kommentit (668)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:33"]
Ihan tavallisia sanoja jotka tälläinen alaluokkainen wt-mammakin ymmärtää, Harbinger oli minulle ainut oudompi.
[/quote]
Tiedätkö muka mikä on beech?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:33"]
Ihan tavallisia sanoja jotka tälläinen alaluokkainen wt-mammakin ymmärtää, Harbinger oli minulle ainut oudompi.
[/quote]
Tiedätkö muka mikä on beech?
[/quote]
Pyökki
Kieltenlukijalle nämä kaikki on olleet tosi helppoja, latinaa jos osaa, niin ei noissa ole mitään ihmeellistä. Ois kiva, jos joku laittais tänne oikeasti erikoisia sanoja, vaikka sitten murteista tai slangista.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:36"]
Juxtapose
[/quote]
Rinnastaa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:37"]
Fornication
[/quote]
Huorinteko
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:38"]Kieltenlukijalle nämä kaikki on olleet tosi helppoja, latinaa jos osaa, niin ei noissa ole mitään ihmeellistä. Ois kiva, jos joku laittais tänne oikeasti erikoisia sanoja, vaikka sitten murteista tai slangista.
[/quote]
Tactical chunder
Jos tiedätte mitä jotkut ketjun sanat on suomeksi, niin laittakaa se tänne ketjuun, niin opimme uusia sanoja.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:38"]
Kieltenlukijalle nämä kaikki on olleet tosi helppoja, latinaa jos osaa, niin ei noissa ole mitään ihmeellistä. Ois kiva, jos joku laittais tänne oikeasti erikoisia sanoja, vaikka sitten murteista tai slangista.
[/quote]
Kielentutkija vois selittää maallikolle, kuinka Latina auttaa esimerkiksi sanan "beech" ymmärtämisessä?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:32"]
Helppoja kaikki. precocious
[/quote]
Pikku vanha