Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nämä teinimäiset julkkiksiin rakastumiset mene ikinä ohi?!

Vierailija
31.12.2013 |

Ei ole kuulkaas mitään herkkua olla +30v naimisissa oleva kotiäiti ja unelmoida ja hekumoida vain jostain ameriiikan tähdestä!

Voi luoja. Onko mulla jäänyt joku tärkeä kehitysvaihe välistä vai olenko muuten vain epänormaali, kun jaksan olla lääpällään vielä tällä iällä näin? Olisko dr. Philiä linjoilla tai vaikka dear Eki?? 

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tykkäsin Håkan Hemlinistä Nordman yhtyeen laulaja.

Vierailija
162/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tykkäsin Håkan Hemlinistä Nordman yhtyeen laulaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meille on tälläinen vertaistukiryhmä. Olen viime aikoina katsellut youtubesta jotain kammottavia tv-näytelmiä 80-luvulta. Mutku se on niin komee!

Vierailija
164/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Pattinson ja Kristen Stewart. Sekosin jotenkin ihan täysin Twilightiin muutama vuosi sitten ja olen siis kolmekymppinen perheen äiti. Tää mun ihastus on siitä outoa että en oikeastaan haaveile kummastakaan "itselleni" vaan fanitan heidän elokuvan ulkopuolista suhdettaan silleen nolon teinisti :) Enkä tosiaan harrastanut mitään tälläistä teininä. Nyt katson just jotain pussailuvideoita YouTubesta ja luen fanficiä posket punaisina. Voi luoja että nolottaa edes kirjoittaa tätä :D

Vierailija
165/171 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:13"]Mun kestorakkaus on Jonathan Rhys Meyes! Kolme kertaa katottu kaikki Tudorsin neljä tuotantokautta ja Mach point.

[/quote]

Velvet Goldmine -leffassa myös androgyynisen uuh.

Mutta joo, Benedict Cumberbatchiin hurahtanut olen minäkin. Hei vaan ketjun muut cumberbitchit! :)

Vierailija
166/171 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa löytää samankaltaisia ihmisiä! :D Olen tässä tuskaillut viimeksi kaksi vuotta sitten, kun huomasin päiväunelmoivani yhden lempibändin artistista. En tiedä miksi, kai se on se lauluääni.. alkoi sen jälkeen kun näin livenä esiintymässä :P (Deathstarsin laulaja Andreas Bergh)
No, ajattelin että joskohan ne tuommoiset ihastuksen olisivat jo ohi. Olen siis tällä hetkellä 26-vuotias. Menin sitten katsomaan the hobbit 2 leffan ja siinä kohtaa kun Thranduil (Lee Pace) tulee kuvaan mukaan niin mulla varmaan jäi kirjaimellisesti suu auki ja vaan toljotin sitä. Se ääni, ja huh huh että oli komea mies. Kaunis oikeastaan :P
 .....ja siitä se sitten lähti. Tutustuin Lee Pacen muuhunkin tuotantoon ja ai että on muuten söötti mies. Samanikäinen itseasiassa kuin avomieheni.. :D
Mutta Thranduil on se joka eniten kolahti, hahmona ja se ulkonäkö jne kaikki. Tosin en pistäis pahitteeks vaikka ihan Lee Pacekin olisi.. hmm.
Mutta tosiaan, hieman "järkytti" miten vahvasti pystykää viel ihastumaan kesken leffan kattomisen. Ei tommosta ole tapahtunut sitten.. teini-iän? Kauheeta, heh.
Piristää kyllä arkea.. ja olisi mukava joskus tavata kyseinen näyttelijä. Sitä en sitten tiedä punastelenko vaan vai osaanko olla fiksusti. Mukava huomata että on vielä komeita näyttelijöitä uusissa leffoissa :)

Vierailija
167/171 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mä olen ihan oikeasti luullut, että olen ainoa, joka vielä tällä (aikuis) iällä unelmoi jostain maailman tähdestä. En voi lakata nauramasta, kun luen näitä juttuja! :D Ei pitäisi nauraa toisten tosi rakkauksille... Mutta kun mä olen just samalainen! :D

Vierailija
168/171 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeesti ainoa joka käy kuumana Cristiano Ronaldoon....? :D Siinä on kyllä nii hyvännäkönen mies että oksat pois ja kaiken lisäski niin hyvä pelaamaan..Harrastan itsekin fudista ja Ronaldo on tosi iso osa mun omaa motivaatiota :D CR7 ♥

Vierailija
169/171 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHARLIE facking WATTS ♡♡♡

Vierailija
170/171 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman asian kanssa olen ollut ihmeissäni.

Teininä ihastukset kuuluivat asiaan ja olivat ihan ok

Nyt niitä on alkanut tulemaan uudestaan, nelikymppisenä 😱

Ei niistä kehtaa edes ääneen puhua.

Vissiin olen taantunut takaisin teiniksi.

Kiva että muillakin on ihastuksia.

Vierailija
171/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Tuli googlailtua tällanen vanha, kun oon viikon ajatellut 24/7 Daryl Dixonia. Aivan seonnut munasarjoista nelikymppinen perheenäiti. Vertaistuki ja muiden teinihköt keski-iän rakkaushumaltumiset fiktiivisiin hahmoihin kiinnostaa.

Psykologien mukaan tää on jopa mielenterveydelle hyvä! Ainakin itte oon aivan onnenhuumassa :D Pelkästään iloinen että Hän on elämässäni, haha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi