Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nämä teinimäiset julkkiksiin rakastumiset mene ikinä ohi?!

Vierailija
31.12.2013 |

Ei ole kuulkaas mitään herkkua olla +30v naimisissa oleva kotiäiti ja unelmoida ja hekumoida vain jostain ameriiikan tähdestä!

Voi luoja. Onko mulla jäänyt joku tärkeä kehitysvaihe välistä vai olenko muuten vain epänormaali, kun jaksan olla lääpällään vielä tällä iällä näin? Olisko dr. Philiä linjoilla tai vaikka dear Eki?? 

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ketju! :)

Sampo Sarkola. <3 En vaan pääse enkä edes halua päästä hänestä yli. :)

Vierailija
82/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:06"]

Voi ei, vienköhän minä tämän..

Sammy Babitzin, joka ei ole elänyt enää 40 vuoteen, jos ei joku tiedä.

Ihana mies.

[/quote]

:D "Rakkaus ei kuole koskaan"!

[/quote]

Aivan! :D

Jos eläisi, niin voisi olla isäni. Kauheeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

James McAvoy! Pure perfection. <3

Vierailija
84/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

James McAvoy todellakin! Niin kaunis..jos miestä saa kauniiksi sanoa..

Yleensä oon enemmän muusikoiden perään mutta James olkoon poikkeus <3

Vierailija
85/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tuntuu palstalla dissaavan Jared Letoa, mutta en vaan pääse hänestä yli! Päiväunisuhteemme on siinä vaiheessa, että hän on jättänyt julkisuuden ja asumme Ranskan maaseudulla. Toinen lapsemme on juuri syntynyt.

Välillä olen kyllä uskoton ja vaihdan hänet Cillian Murphyyn, mutta palaan aina takaisin.

Vierailija
86/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tuntuu palstalla dissaavan Jared Letoa, mutta en vaan pääse hänestä yli! Päiväunisuhteemme on siinä vaiheessa, että hän on jättänyt julkisuuden ja asumme Ranskan maaseudulla. Toinen lapsemme on juuri syntynyt.

Välillä olen kyllä uskoton ja vaihdan hänet Cillian Murphyyn, mutta palaan aina takaisin.

Vierailija
87/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih - George Clooney - oon nähnyt ja kuullut ihan miehen ihan livenä. Ihana ääni ja maailman kauneimmat silmät.

Vierailija
88/171 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Ritala <3

Vierailija
89/171 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ootte! :) Kerrankin ketju, josta tulee hyvälle tuulelle. Meheviä päiväunia kaikille kanssa uneksijoille <3

Vierailija
90/171 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:15"]

Mä luulin kanssa päässeeni ohi, mutta Derek Morgan ja Criminal Minds... Näen unia jo. Enkä ole edes ennen mustista miehistä välittänyt. Ikää mukavat 41.

[/quote]

Ahhahhaa!

Mä jätin Daryl Dixonin dr Spencer Reidin takia. Alan kyllä vähän lämmetä jo Derekillekin. Mahdankohan tarvita taas vähän vähemmän nössön ihastuksen ;)

t. 35v.

Vierailija
91/171 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daryl Dixon on muuten ihananananana! 

Onko sillä muuten nyt tämänhetkisellä tv:ssä pyörivällä kaudella sen blondin kanssa jotain säpinää vai toivonko vain? 

Vierailija
92/171 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:44"]Miten teillä ilmenee nämä julkkis-ihastukset? Kuvitteletteko teille jotain yhteisiä tarinoita, joissa seurustelette tms? Ihanaa lukea että on muitakin hölmöjä kuin minä itse :)

N39

[/quote]

Mulla on useita ihastuksia ja niitä otetaan ajatuksiin tarvittaessa, sen hetkiseen fiilikseen. Myös rakennan pitkiä tarinoitakin hahmon ja itseni ympärille. Niin, en mäkään fantasioissani ole lihava nelikymppinen koinsyömä perheen äiti.. On eri ulkonäköjäkin, mutta lähes järjestäen olen 24 vuotias. ;)

Mulla on scifi pätkää Idris Elban kanssa valloitetaan galakseja yhdessä, fantasiaa Alcidille varattu (samassa maailmassa seikkailee muitakin) Jason Momoa seikkailee kaikenlaisissa tarinoissa.. Alexander Skarsgardin kanssa seikkaillaan tässä päivässä patikoimassa islannissa tai meriseikkailu.. Siis niitä mitä hän itsekin on haastatteluissa sanonut harrastavansa.

Oon tässä mielenkiinnolla seurannut Black Sail sarjaa, että pääsisin merirosvo teemaan kiinni. Siinä sarjassa vaan ei ole ketään mua kiinnostavaa hahmoa, mutta visuaalista ilmettä fantasioihini.. Kehitteillä.

Sitten mulla on vielä nämä "naapurinpoika" fantasiani Eminem ja Channing Tatum. Eli siis joskus palaan koulun penkille ja nuoruudessani olin innokas tanssija.

Ainiin, paha poika juttu on sitten sons of anarchyn Juice, hänen kanssaan ajellaan mopolla ja naidaan.

Ja mitähän vielä.. :D enpä ole näin avoimena kelleen ollut, että teille vaan. Oon mä jotain mielikuvitus maailmojani piirrellyt, että saan itsekin otteen paremmin. Ajattelin myös kirjoitella ylös tarinoita. Ei siis pelkkää erotiikkaa, osan kanssa ei ollenkaan. Seikkailee mun kanssa seksynä ja namina. Tätä touhua olen harrastanut kymmenvuotiaasta, että osa galakseista on sieltä lähtöisin kuin pukudraamatkin.. Kumppanit vaihtunut vuosien varrella.

N41 kaksi lasta ja miehen könsikäs.

Vierailija
93/171 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thranduil -fani täällä taas.
Aattelin, että alkoi jo laantua vihdoin tämä "huuma". Noo... menin sitten katsomaan semmoista tv-sarjaa kuin Wonderfalls. Perhana. Siinä on siis Lee Pace. Ja se on aivan hemmetin namunen, semmonen että kyllä kelpais jos tommoseen törmäis :D Roolihahmo kun on semmonen ihana/hauska/charmia löytyy.. perus "unelma" tyyppi?
Piti ihan netistä googletella millo se sarja on tehty, ja jos oikein katsoin niin kyseinen herra on siinä sarjassa oikealta iältään 25-vuotias.. Eikö se oo sit sallittua kuolata oman ikäisensä perään? :P ...jospa mulla on joku 25-vuoden ikäkriisi taantuma tonne teini-iän puolelle. Haha! ...Oivoi...

Vierailija
94/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain kunniaksi paljastan salaisen rakkauteni.

http://www.billboard.com/files/styles/promo_650/public/media/eminem-650-430-do-not-use.jpg

Ihanaa, kun muutkin on yhtä sekoja!

Vierailija
96/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:44"]Perjantain kunniaksi paljastan salaisen rakkauteni.

http://www.billboard.com/files/styles/promo_650/public/media/eminem-650-430-do-not-use.jpg

[/quote]

Oh.. Meillä on yhteinen ihastus. Hitto hän näyttää hyvältä 'im not afraid' biisin musavideossa.

T. Mamma 28v

Vierailija
97/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju tekee mut niin iloiseksi :)

Vierailija
98/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:44"]Perjantain kunniaksi paljastan salaisen rakkauteni.

[/quote]

Oh.. Meillä on yhteinen ihastus. Hitto hän näyttää hyvältä 'im not afraid' biisin musavideossa.

T. Mamma 28v

[/quote]

Kerrankin joku muukin ymmärtää hyvän päälle! ;) Muhun iskee ihan hivenen enemmän tuo blondiversio. Ei paha tuossakaan videossa, mutta The Monster videossa on niin kuuma, että huh!

Vierailija
99/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 14-vuotiaasta asti ihastunutrakastunut ainakin 20 vuotta vanhempiin näyttelijöihin, laulajiin/muusikoihin ja kokkeihinkin. Olen pian vasta 19-vuotias, mutta uskon, että loppua tälle sekoilulle ei tuu koskaan...:D Mulla on paljon idoleita, roolimalleja ja ihastuksia niin miehissä kuin naisissakin, listasta tulis liian pitkä tähän...:)

Vierailija
100/171 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, vienköhän minä tämän..

Sammy Babitzin, joka ei ole elänyt enää 40 vuoteen, jos ei joku tiedä.

Ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi