Eikö nämä teinimäiset julkkiksiin rakastumiset mene ikinä ohi?!
Ei ole kuulkaas mitään herkkua olla +30v naimisissa oleva kotiäiti ja unelmoida ja hekumoida vain jostain ameriiikan tähdestä!
Voi luoja. Onko mulla jäänyt joku tärkeä kehitysvaihe välistä vai olenko muuten vain epänormaali, kun jaksan olla lääpällään vielä tällä iällä näin? Olisko dr. Philiä linjoilla tai vaikka dear Eki??
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:55"]Eero Ritala <3
[/quote]
Niin ihana! <3 varsinkin Klikkaa mua -sarjassa. Toivottavasti on tokallakin kaudella!
Mun ihastus on Kumman kaa Vesa <3 nimen omaan Vesa, ei se näyttelijä. :)
Angelina Jolie.... se on niin hot...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:55"]Eero Ritala <3
[/quote]
Niin ihana! <3 varsinkin Klikkaa mua -sarjassa. Toivottavasti on tokallakin kaudella!
[/quote]
Siitä vain sitten lähdet kaverikseni teatteriin. ;)
Hei RA-fani!! North & South on tullut katsottua telkasta ja YouTubesta..veivaan sarjan pätkiä usein juuri tuolta 'tuubista' ja loppukohtaus on kaikkien aikojen ihanin ja romanttisin!! Myös 'Spooks'- sarjassa RA on hyvä ja oli 'Strike Backin' ensimmäisellä tuotantokaudella uskomattoman hot esittäessään agentti John Porteria, huhhuh. Eli suosittelen näitä hyvinkin lämpimästi :))
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:32"]
Voi, mulla noita tulee ja menee! Viimeisin on ollut varmaan True Bloodin Eric Northman, siis se hahmo, ei niinkään näyttelijä. Sekopäistä, tiedän. Niin, ja olen 35- vuotias.
[/quote]
No niin, taas mennään. Pakko oli kaivaa tämä ketju esiin. Nimittäin just kun olin toipunut tuosta Eric Northman-vaiheesta, löytyikin uusi ihastus, nimittäin Norman Reedus a.k.a Daryl Dixon. Se on IHANA.
Mun ihastus on hyvin vähän mediassa, youtubestakin löytyy vain kaksi pätkää jossa ei ole missään roolissa, vaikka kyseessä on tunnettu ja hyvin arvostettu näyttelijä. Netistä ei löydy juuri mitään ja synnyinmaakin on merkitty aina väärin. Eli pitää tähän nälkään tilata kalliita dvd:itä ja katsoa elokuvat ja sarjat puhki. :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:27"]
Mun ihastus on hyvin vähän mediassa,
[/quote]
Ai kamala. Tämä olisi ihan hirveää! Toisaalta taas, ehkä mäkin pääsisin sitten iltaisin ajoissa nukkumaan, jos netistä ei löytyisi haastatteluja, videoita, kuvia jne. jne...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:38"]
[/quote]
Ai kamala. Tämä olisi ihan hirveää! Toisaalta taas, ehkä mäkin pääsisin sitten iltaisin ajoissa nukkumaan, jos netistä ei löytyisi haastatteluja, videoita, kuvia jne. jne...
[/quote]
Onhan se kauheaa kun en tiedä edes pituutta, tai aluksi edes statusta.
Hölmöintä oli kai se että kun vuosien ihastumisen jälkeen löysin vihdoin uutta tietoa, kävi ilmi että mies on naimisissa ja siitä tuli ihan oikea sydänsuru. :D Kyllä voi aikuinen ihminen...
Niin ja tuuletin kun luin uudemmasta haastattelusta että on nykyään sinkku. Huoh, nämä on näitä.
Mun ihastus on hyvin vähän mediassa, youtubestakin löytyy vain kaksi pätkää jossa ei ole missään roolissa, vaikka kyseessä on tunnettu ja hyvin arvostettu näyttelijä. Netistä ei löydy juuri mitään ja synnyinmaakin on merkitty aina väärin. Eli pitää tähän nälkään tilata kalliita dvd:itä ja katsoa elokuvat ja sarjat puhki. :D
[/quote]
Kuka on kyseessä :) ? Onneksi youtubesta ei ihan heti lopu Daryl Dixon fanivideot!
121
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:51"]
[/quote]
Kuka on kyseessä :) ? Onneksi youtubesta ei ihan heti lopu Daryl Dixon fanivideot!
121
[/quote]
Aikauheeta, mut kyllä nyt tunnistaa ainakin kaverit, mutta ykkössija menee hänelle aina vaan:
https://www.google.fi/search?q=john+lynch+actor&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tashU5zhHYGa4wTb6YCIDQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1600&bih=775
Mullakin tällä hetkellä aivan uskomaton ihastuminen meneillään. Ei muuten, mutta kun kyseessä on naispuolinen ja mielestäni en ole lesbo. Tosin ihan mielelläni olisin hänen kanssaan lesbo, aivan varmasti! Huh huh kuuntelen tälläkin hetkellä youtubesta kun hän laulaa. Olen yli kolmekymppinen ja on mullakin ollut aina julkkisihastuksia. Suomesta vaan ei löydy tarpeeksi karismaattisia ja mielenkiintoisia ihmisiä, ei voi mitään!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:38"]
[/quote]
[/quote]
Onhan se kauheaa kun en tiedä edes pituutta, tai aluksi edes statusta.
Hölmöintä oli kai se että kun vuosien ihastumisen jälkeen löysin vihdoin uutta tietoa, kävi ilmi että mies on naimisissa ja siitä tuli ihan oikea sydänsuru. :D Kyllä voi aikuinen ihminen...
Niin ja tuuletin kun luin uudemmasta haastattelusta että on nykyään sinkku. Huoh, nämä on näitä.
[/quote]
:D ihana
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 19:10"]
Mikä se ap:n ihastus sitten oli?
[/quote]
Ap:n himotuskohde löytyy sivulta neljä.
Vois kyllä jo pikkuhiljaa hellittää!
T: ap.
Mä olen niin monesti kiittänyt nettiä ja googlea. Nuorena oli työn ja tuskan takana löytää ihastuksestaan tietoja ja kuvia. Varsinkin niin ettei kukaan saa tietää. Nykyään vaan googleen nimi ja johan alkaa löytyä, tietoa, kuvia, videoita. Netti on niiiiiiiin helpottanut tätä ihastumista :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 15:44"]
Mä olen niin monesti kiittänyt nettiä ja googlea. Nuorena oli työn ja tuskan takana löytää ihastuksestaan tietoja ja kuvia. Varsinkin niin ettei kukaan saa tietää. Nykyään vaan googleen nimi ja johan alkaa löytyä, tietoa, kuvia, videoita. Netti on niiiiiiiin helpottanut tätä ihastumista :)
[/quote]
No niinpä! Teininä piti selata Suosikkeja ja muistaakseni ostin jotain brittiläisiä ja jopa saksalaisia (jota en siis osaa puhua, mutta kuvien takia :D) nuortenlehtiä. Ja laitoin kansioon muovitaskuihin talteen kaikki kuvat ja artikkelit.
Nytkin kipeänä ollessani olen koko päivän surffaillut netissä ja haaveillut Darylista :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:55"]
Eero Ritala <3
[/quote]
Eero on mun vanha koulukaveri. Ei ole jotenkin tullut mieleen, että jollain voi olla teini-ihastus häneen.
Eero olisi varmasti itsekin otettu. Mukava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:13"]Mun kestorakkaus on Jonathan Rhys Meyes! Kolme kertaa katottu kaikki Tudorsin neljä tuotantokautta ja Mach point.
[/quote]
Velvet Goldmine -leffassa myös androgyynisen uuh.
Mutta joo, Benedict Cumberbatchiin hurahtanut olen minäkin. Hei vaan ketjun muut cumberbitchit! :)
[/quote]
Cumberbitcheys on saapunut Suomeenkin - täällä löytyy kans yks. Benedict oli muuten Suomessa tos hetki sitten - ajamassa Jaggea lumikeleillä. Niin ne tähdet, lentävät Sesame Streetin kuvauksista LA:sta Suomeen Jaguarin koeajoihin ja sieltä Englantiin Sherlock-fanien kokoontumisiin ja sieltä Nykkiin Fashion Weekille Hugo Bossin mannekiiniksi ja sieltä sit huomisiin Lontoon Bafta-kemuihin.