Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nämä teinimäiset julkkiksiin rakastumiset mene ikinä ohi?!

Vierailija
31.12.2013 |

Ei ole kuulkaas mitään herkkua olla +30v naimisissa oleva kotiäiti ja unelmoida ja hekumoida vain jostain ameriiikan tähdestä!

Voi luoja. Onko mulla jäänyt joku tärkeä kehitysvaihe välistä vai olenko muuten vain epänormaali, kun jaksan olla lääpällään vielä tällä iällä näin? Olisko dr. Philiä linjoilla tai vaikka dear Eki?? 

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:56"]

No niin on jääkiekkoa katseltu ja tulos: Pekka Rinne! Herra siunaa....

[/quote]

Sama. Minulla oli muutaman kuukauden kummallinen tyhjä kausi kaukoihastusten saralla, kun normaalisti kuolaamani fudistähti loukkaantui eikä sitä siksi näkynyt matseissa. Sitten tuli lätkän MM ja Pekka Rinne kolahti oikein kunnolla. Awww <3 On mulle ensimmäinen suomalainen julkkisihastus hän...

Vierailija
142/171 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:56"]

No niin on jääkiekkoa katseltu ja tulos: Pekka Rinne! Herra siunaa....

[/quote]

Sama. Minulla oli muutaman kuukauden kummallinen tyhjä kausi kaukoihastusten saralla, kun normaalisti kuolaamani fudistähti loukkaantui eikä sitä siksi näkynyt matseissa. Sitten tuli lätkän MM ja Pekka Rinne kolahti oikein kunnolla. Awww <3 On mulle ensimmäinen suomalainen julkkisihastus hän...

[/quote]

Minäkin vasta nyt hoksasin Peksin! Käyttäytyykin kuin herrasmies. Aivan unelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos teille naikkoset, Kyllä helpottaa niin paljon kuulla että muutkin on yhtä hulluja ;)

Omia ihastumisen kohteita on Eminem, Cheek, Robert Pattison ja tietysti myös True Blood Eric. Nyt menossa Cheek (jostain kumman syystä on räp-musiikki alkanut kiinnostaan :D). Tää on ehkä kaikkein raskain, koska suomalainen ja mukamas jotekin "tavoiteltavampi"

Vierailija
144/171 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä pahoja, kun ovat muka tavoiteltavissa. Onneksi mä pääsin yhdestä suomalaisesta rakkaudesta eroon! :D

Vierailija
145/171 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eminem täälläkin. Mä en pääse siitä yli. Tää on ihan sairasta, kun mietin jo, että miten pääsisin lähtemään täältä perheen keskeltä Jenkkeihin ja hivuttautumaan Eminemin kainaloon.

Mä olen luullut, että olen suurinpiirtein ainoa aikuinen ihminen, joka on ihan retkussa johonkin julkkikseen. Hävettää ihan älyttömästi nämä kaikki ajatukset ja pelottaa, että joku saa vielä tietää! Hullu kai sitä on... :)

Vierailija
146/171 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju ja loistavaa vertaistukea! :)

Mua ärsyttää ihan hirveästi, että olen aina ihastumassa johonkin - aina jos edellinen on menossa ohi niin uutta pukkaa tilalle. Tätä tapahtuu joskus oikeassa elämässäkin vielä, mikä on aina vähän ikävämpää (näin parisuhteessa kun olen) kun täytyy oikeasti hillitä itsensä, mutta onneksi nekin menevät useimmiten aika nopeasti ohi.

Julkkiksista olen ollut ihan lääpällään mm. Alan Rickmaniin, Big Bang Theoryn Sheldoniin, Ryan Goslingiin, Eric Northmaniin (juuri tähän hahmoon siis), Iwan Rheoniin (tämä kesti pitkään, ja täytyy myöntää että vähän tuossa sydän taas hypähti kun googletin hänen nimensä oikeinkirjoituksen ja hyppäsi kuvia silmille) ja toki Johnny Deppiin, johon palaan aina ns. suvantoaikoina.

Olen ihan varma että kukaan minut tosielämässä tunteva ei uskoisi että olen tällainen haihattelija! :D

Vierailija
147/171 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:50"]Rammstein kitaristi: Richard Kruspe

[/quote] Voi kyllä! Aivan iiiiihana.

Vierailija
148/171 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Hahaha... Luin koko ketjun ja tulin niin hyvälle tuulelle! Jotenkin niin hauska ja positiivinen ketju. Ja pakko kommentoida että ihmettelin suuresti kun joku ilmoitti ihastuksekseen Kumman kaa-Vesan! :D Ihanaa kun on niin laidasta laitaan kaikkea, muskelimiehistä VESAAN!

Vierailija
149/171 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paheeni tällä hetkellä on Michael C Hall. Odotan ku kuuta nousevaa, että hän alkais tähdittää jotain uutta tv-sarjaa. :P

Olis ollu mahtavaa käydä kattoo häntä Broadwayllä nyt kun siellä hän ollut esiintymässä... mutta aina voi fantasioida;)

Vierailija
150/171 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:50"]Rammstein kitaristi: Richard Kruspe

[/quote] Voi kyllä! Aivan iiiiihana.

[/quote]

Aaah, niin tämä <3 Tuntuu että pakahtuu, kun katselee sen soittamista keikkavideoilta! Hnngh, tää menee ihan naurettavaksi :D

Vierailija
151/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Armitageeee!! Miehellä on maailman seksikkäin ääni ja intensiivinen katse....aikanaan telkassa menneen Robin Hoodin katsoin vain Armitagen vuoksi ja nyt katselen pätkiä Youtubesta päiväunelmoinnin merkeissä!! Ikää 40+ ja edelleen vaan tietyt tyypit kolahtaa kovastikin :)

Vierailija
152/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lopu. Taylor Lautner, Ed Sheeran, Robert Sheehan, Rupert Grint... ja ikää mulla oli 33. Pitäisköhän etsiä jotain oman ikäisiäni...

Vierailija
153/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukua -sarjan kuumin näyttelijä: Monica Potter. 

Ai niin, mä olen mies ja pari vuotta nuorempi kuin hän, mut ei kai se haittaa...

Vierailija
154/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaa noita fan fictioneita harrastanu piiitkäään aikaan, täytynee aloittaa uudelleen :)hyvä että muistutitte niiden olemassaolosta! Kiitos mammat! Ikuinen rakkaus (polyamoriaa) Bruce Willis ja Antonio Banderas. Aina tasaisin väliajoin myös Robert Downey Jr. ja Johnny Depp.

-ikää 31v, naimisissa, lapsia :)

Vierailija
155/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein kitaristi: Richard Kruspe

Vierailija
156/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paha. Mulla oli ihastuksena siitä Serranon perheestä se teinipoika Marcos...! Sydän pakahtuen seurasin rakkaussuhdettaan sisarpuoleensa :D siis ihan yli 30 v. olen D

Vierailija
157/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman sarjan hullu minäkin. Ihastunut näyttelijöihin/muusikoihin/urheilijoihin yms pikkutytöstä saakka, nykyään olen jo reilusti yli 40 v eikä loppua näy. Tällä hetkellä kuumana suosikkini ilmeisen suosittu haaveiden kohde Benedict Cumberbatch.. Mikä mies...

Vierailija
158/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kestorakkaus on Jonathan Rhys Meyes! Kolme kertaa katottu kaikki Tudorsin neljä tuotantokautta ja Mach point.

Sit Daryl Dixon, True Blodin Eric ja sit tää on ehkä nolo, mutta Lostin Sayid. En tykkää yleensä ulkomaalaisista tummista miehistä, mut siinä on jotain.

Ja Wentworh Miller... Oisinpa joku 30-vuotias komea nuori poika... Kyl lähtisin Amerikkaan sen perässä.

Kaikista maailman noloin on ehkä se teinisurffaripoika Hayden Australian Masterchefistä. Olin ihan surkeena, kun se putosi kuudentena, meni into koko sarjaan.

Surkeintä tässä on se, että oon 38-vuotias ruma ja lihava ikisinkku, joka asuu korvessa metsän keskellä eikä oo vuosiin ees koskenut miehiä. Oon niin säälittävä näiden haaveideni kanssa. Luulin kyl olevani maailman ainut 40-kymppinen haaveilija.

Vierailija
159/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 20:50"]Mielenkiintoista lukea muiden ihastumisista. Täällä ilmoittautuu yksi joka on jopa aikeissa opetella saksankieltä, koskapa ihastukseni puhuu sitä nykyään ja kaikki  uudet youtube pätkät on lähinnä saksaksi, ainakin haastattelijoiden osalta puhuttuna.  Olisi kuitenkin ihan hauska ymmärtää mitä puhutaan :) 

Ihastus tai itse asiassa ihan fanitus on tosiaan tullut aikuisiällä, nuorena toki normi rokkifanitukset oli.

Kiitos mammat vertaistuesta!

Ja siis olen polvet aivan vetelänä Samu Haberiin, Samun ääntä voisin kuunnella ( jopa saksaksi) tuntikausia putkeen .

[/quote] Till Lindemann on ihana,pitäisköhän munkin opetella saksaa että ymmärtäis haastikset paremmin. Toinen asia on että oppiiko enää 40v kokonaan uutta kieltä?

Vierailija
160/171 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert de Niro ja Al Pacino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä