Mies on demiseksuaali ja haluaa edetä hitaasti
Tarkoittaako tämä, että ei tunne seksuaalista vetoa, tai että noin yleisesti ottaen on matalampi libido, vai onko jotain seksiin liittyviä lukkoja?
Kommentit (17)
Tarkoittaa sitä että hän tarvitsee aikaa. Libido voi olla ihan normaali ja ei välttämättä ole mitään lukkoja. Kaikki ihmiset eivät vain halua hypätä heti sänkyyn, vaan heidän täytyy ensin muodostaa tunneyhteys.
Ei, vaan sitä että tunteet ja halu syttyy vasta sitten kun tuntee toisen hyvin, ei halua seksiä ilman tunteita vieraan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että hän tarvitsee aikaa. Libido voi olla ihan normaali ja ei välttämättä ole mitään lukkoja. Kaikki ihmiset eivät vain halua hypätä heti sänkyyn, vaan heidän täytyy ensin muodostaa tunneyhteys.
Kuinka syvällistä tutustumista se siis tarkoittaa, vai tarkoittaako ihan rakkautta (jonka syntymiseen meneekin sitten hyvin pitkään)? Ja puhutaanko tässä nyt siis viikoista vai kuukausista., mikä ihmisillä yleensä menee ennen kuin seksi on mahdollista?
Jotain tunnelukkoja on oltava, että takertuu päästä keksittyihin epätermeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sitä että tunteet ja halu syttyy vasta sitten kun tuntee toisen hyvin, ei halua seksiä ilman tunteita vieraan ihmisen kanssa.
Ilmeisesti ei siis ihastu myöskään ennen tuntemista...? Tai ainakin itselläni ihastuminen ja seksuaalinen halu tulevat aina pakettina (ei siis ole ihastumista ilman halua, itselläni siis).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka syvällistä tutustumista se siis tarkoittaa, vai tarkoittaako ihan rakkautta (jonka syntymiseen meneekin sitten hyvin pitkään)? Ja puhutaanko tässä nyt siis viikoista vai kuukausista., mikä ihmisillä yleensä menee ennen kuin seksi on mahdollista?
Sinun pitää kysyä asiaa tältä mieheltä. Tarkkaa aikaa on muiden mahdotonta tietää.
Miltä se noin yleiseti ottaen tuntuu jos vauhdilla runttaa sisään. Hitaasti etenen ja odotan kun nainen tulee vastaan työnnöllä.
Ikävä kyllä se tarkoittaa että joudut pitämään kulissia yllä pitkään ennen kun mies lämpenee ja saat olla oma itsesi sekä saat paljastaa todellisen luonteesi. Suositteluni on juosta, itse en ole koskaan onnistunut ylläpitämään noita tarpeeksi pitkää että mies olisi lämmennyt kunnolla ennen kun olen alkanut vaatimaan ja nalkuttamaan mikä on todellinen luonteeni ja mies on jättänyt. Onneksi on helpompia ja nopeammin koukutettavia miehiä että ei tarvi kauaa ylläpitää sitä kulissia
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää käyttää muodin mukaisesti erilaisia seksuaalimääreitä. Olen se ja tämä seksuaali. Nytkin deitti jäi miettimään ja kyselemään täällä. Eikä sitä heti tarvii kertoa. Jos asia tulee puheeksi niin kertoo niinkuin asia on. Semmosia me suurin osa ollaankin, että ei heti ekoilla treffeillä mennä sänkyyn vaan tutustutaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei siis ihastu myöskään ennen tuntemista...? Tai ainakin itselläni ihastuminen ja seksuaalinen halu tulevat aina pakettina (ei siis ole ihastumista ilman halua, itselläni siis).
No minä en ainakaan koskaan ihastu ennen kuin olen tutustunut. Jonkinlaista kiinnostusta voi olla heti esim. ulkonäön tai muun olemuksen takia, mutta se on vain pinnallista enkä silti halua seksiä vain siksi että joku näyttää komealta. Ja minulla seksuaalinen kiinnostus tulee vasta ihastumisen myötä, mutta voin toki vastata vain omasta puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan koskaan ihastu ennen kuin olen tutustunut. Jonkinlaista kiinnostusta voi olla heti esim. ulkonäön tai muun olemuksen takia, mutta se on vain pinnallista enkä silti halua seksiä vain siksi että joku näyttää komealta. Ja minulla seksuaalinen kiinnostus tulee vasta ihastumisen myötä, mutta voin toki vastata vain omasta puolestani.
En minäkään halua seksiä pelkän ulkonäön perusteella, mutta ei minulla tarvitse siihen mitään kuukausien tutustumista ja tunteitakaan olla.
Tarkoittaa vain sitä että on normaali ihminen (koko demiseksuaalisuus sanana on typerä minusta), haluaa tuntea toisen ihmisen ja saada tunnesiteen ennen sänkyyn hyppäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun selitit. Luulin taas että on näyttelijä Demi M kyseessä.
Oma kokemukseni demi-miehestä oli valitettavasti se, että piilotteli tuon termin takana erinäisiä seksiin liittyviä ongelmia - en edes tiedä, mitä kaikkea se pohjimmiltaan oli, mutta sekoituksessa oli ilmeisesti ainakin huonoa itsetuntoa, idealisoitua naiskuvaa, suorituspaineita, vakavaa erektiohäiriötä, traumaattinen ero eksästä, kyvyttömyys/pelko kiinnostua... Näin ollen jarruttelee ja sabotoi kaikki uudet suhteet pitämällä demipuheilla jutun etäisenä, ja lopulta kukaan ei kelpaa (eli riittävä tunneside ei synny) eikä kukaan ilmeisesti ole ihannenaisen veroinen. Niin, varmasti ei olekaan eikä viisari värähdä.
Miesystävä ei käyttänyt tuota termiä mutta toimi just noin. Neljä kuukautta tutustuttiin ennen ekaa yhteistä yötä. Ei todellakaan mitään viisariongelmia, päinvastoin, erittäin taitava rakastaja. Ei vaan käytä taitojaan ihan kehen tahansa. Aluksi odottaminen tuntui oudolta, olin itse tottunut ihan toisenlaiseen toimintatapaan. Mutta nyt voi todeta että kyllä kannatti. Parempi suhde kuin mikään aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä ei käyttänyt tuota termiä mutta toimi just noin. Neljä kuukautta tutustuttiin ennen ekaa yhteistä yötä. Ei todellakaan mitään viisariongelmia, päinvastoin, erittäin taitava rakastaja. Ei vaan käytä taitojaan ihan kehen tahansa. Aluksi odottaminen tuntui oudolta, olin itse tottunut ihan toisenlaiseen toimintatapaan. Mutta nyt voi todeta että kyllä kannatti. Parempi suhde kuin mikään aiemmin.
Olitko siis aluksi hänelle "kuka tahansa" vai eikö hän ollut muuten vain varma, onko kiinnostunut?
?