Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko avautua, "parinvaihto" pilasi elämäni

Vierailija
22.02.2014 |

Olen aina miettinyt että mitä olisi sutina naisen tai toisen pariskunnan kanssa, mutta se on ollut vain ajatuksen tasolla.. Kerran kuitenkin "avautui" mahdollisuus kokeilla asiaa tuttavapariskunnan kanssa ja suostuin tähän. Säännöt tehtiin selväksi ja ne olivat kaikille sopivia, kuitenkin jätin leikin kahteen otteeseen kesken ja kummallakin kertaa minut haettiin tuttavapariskunnan toimesta takaisin ja houkuteltiin jatkamaan josta syytän itseäni todella paljon, miksi en uskaltanut pysyä päätöksessäni vaikka jokainen solu minussa huuti ei.

Lopputulos oli se että mieheni harrasti seksiä toisen naisen kanssa, minä en, sain muutaman mustelman ja kasan traumoja aiheesta sekä hemmetin ison rypyn omaan parisuhteeseeni, mm. seksiin, en voi harrastaa seksiä enää itkemättä koska minua ällöttää ajatuskin miehestäni toisen naisen kanssa.

Olen myös toivottoman mustasukkainen miehestäni..

Tarinan opetus, jos tekee mieli kokeilla, pidä huoli että teitä kaikkia kuunnellaan ja että jos ei tunnu hyvältä, sano ei ja pysy siinä mielipiteessä.

Minä olen ihan rikki, enkä tiedä korjaantuuko tämä enää koskaan.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Several studies show that couples in open marriages tend to be happier and more satisfied with their marriages and with life in general than couples in monogamous marriages."

It was also found that compared to the general population non-monogamous couples have a more positive and trustful attitude toward other people.

http://www.moderndirections.com/49.htm

Vierailija
62/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap pääset asiasta tunnetasolla jonakin päivänä eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin mahtavaa katsella miehesi jyystävän toista naista? Oleks ihan pimee. Ja mustis luonne - järkevää! Miehesi pettää sinua tulevaisuudessa,helposti.

Vierailija
64/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi sait mustelman?

Vierailija
65/169 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin fantasioin usein ryhmäseksistä, sm-seksistä ja vaikka mistä. Ne ovat fantasioita, jotka kiihottavat. Tunnen itseni kuitenkin sen verran hyvin, että en ikinä toteuttaisi näitä fantasioita. Minulle kävisi silloin juuri niin kuin ap:lle. En siis ihmettele, että niin voi käydä. 

Ihmisellä on rikas mielikuvitus ja seksihän on pitkälti aivoissa. Käytännössä monet jutut voi satuttaa. Toivottavasti saatte asianne kuntoon!

Vierailija
66/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi fiksua alapeukuttaa tutkimusta, jolle on lähteetkin laitettu. Ei ole minun tekemäni tutkimus.
Osoittaa sen että edellä kirjoittava joka hölisee rakkaudettomuudesta avoimessa suhteessa on väärässä.

Vierailija
67/169 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:27"]

Joskus oli joku dokumentti missä todettiin parinvaihdon ykkösmotiivin olevan miehen halu saada jotain toista "luvallisesti"....

[/quote]

Ja naiset on niin moderneja ja itsevarmoja carriebradshaweja että siihen suostutaan, kun "estyneisyys" ei sovi omaan minäkuvaan.

Niinpä, apinaa koijataan.

Vierailija
68/169 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:54"]

Olenko sanonut, että mielipiteeni perustui kristinuskoon? Puhuin Jumalasta, jota kukaan ei voi omia itselleen. Aika moni uskonto on tästä aiheesta samaa mieltä. Huorinteko ei ole minun keksimäni termi. Huorintekemisen syntisyyskään ei ole minun henkilökohtainen keksintö, vaan Jumalan mielipide useimpien uskontojen mukaan. Se alistuu Jumalan tahtoon ken haluaa ja muut seuraavat omia ajatuksiaan. Kutonen

[/quote]

Hyviä termejä käytät. Alistumisesta. Mutta onhan se kivaa, pelon jumala. 

Pelossa on pakko uskoa, ettei joudu kuvitteelliseen helvettiin. 

Vierailija
69/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh nyt kun luin tämän niin tulii yksi tapaus mieleen..Kerran me oltiin mun mieheni kanssa Turkissa lomalla siis oltiin häämatkalla. Olen itse venäläinen ja mies on suomalainen,niin oltiin pienessä hotellissa Antaliassa. Niin tämän hotellin omistaja..60 mies jolla on jo ollu 5-6 naista itselleen otettuja no siinä ne pyörivät lastensa kanssa söivät ja joivät ja kaikki näyttii niin hyvältä..niin se tumpelo puhui venäjä ja suomea aika hyvin niin pitii meille seura ja hauska oli ..no kyllä se vähän mua kyllä mulkkasi mutta en minä mitään epäilly kun me sille mainettiin että ollaan häämatkalla! Minä kun en oo tehny siell mitään kun uinut söin ja käyttiin tietenkiin kaupungissa..enkä oo ees mitään laittautunut..eikä mun mies tykkä et meikkaan..enkä ite tykkää olen ihan ok joten en koe tarvitseni laittamaan sota maalausta. Niin no kerran syöttiin siinä sitten iltapala,höpötettiin siinä ravintolassa ihmisiin kaa ja tulii myöhään ja mä sanon munmiehelleen että mua väsytä niin meen nukku..no ok se sanoi että sekiin tuu kohta..No mä menin nukku jasitten yöllä jo oli myöhään niin mies herättii mua aivan kauhistunena ja vähän humalassa se kyllä oli ja kertoi,ETTÄ se hotellin tollo ehdotii mun miehelle naiset vaihtoon!!!!! Että mun mies saisi hänen vaimot ja se mulkku-mua-niin siis yhdeksi yöksi!!!!! Mieheni sanoi kyllä henelle,että haista paska,tää on loukkava todella.Herras jestas!!!! Siis en siinä yöllä meinenut uskoa asiaa todeksi,kyllä mua oksettii!!! Mieheni kysyi että pitääkö vaihtaa hotelli???!!! Että sillei!!! No emme hotellia vaihdettiin,mutta ei me siinä ravintolassa paljon oltu vaan syötiin sit muualla siis nukuttiin vaan. Kyllä loma oli pilattu ja tuntuu että lokaan meitä on heitetty!!! Ei oo meidän juttu.Ei mulla sen jälkeen mitään vihaa muslimeja kohtaan tullut vaan lähinnä halveksinta just sellaisia tyyppeja joka niin käyttäytyivät. Tunnen hyviä musliimia ja kunnollisia-sivistyneita ja hienotunteisia-vaan tää urpo oli vaan jotenkiin oksettava.

Vierailija
70/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

130, ei siinä ole mielestäni mitään vikaa että ateisti käyttää ateistin lähteitä. En ole itse valikoinut lähteitäni tutkijoiden uskonnollisuuden mukaan, vaan olen selannut aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ihan otsikkojen ja tiivistelmien perusteella.

En pyydä sinua luettelemaan uudestaan kirjoituksiasi, vaan poimimaan olennaisia kohtia lainauksistasi, jotta voisin niitä sitten kommentoida. Näin myös vältän omien johtopäätöksieni vetämisen mielipiteistäsi, joita en siis ole kuullut.

Ateistin tutkimukset ei ole mulle yhtään vähemmän tärkeitä kuin muidenkaan. Joku linkkasi Cristopher Ryanin sanoja (en tiedä olitko se sinä kun mie olen meistä ainoa joka käyttää nimimerkkejä - Kutosen ym keskustelu on omansa vaikka samassa ketjussa onkin). Toistan siis, että Ryanin teos on epäpätevä lähteenä siksi, että se on vertaisarvioinnissa (eli toisten tutkijoiden arvioinnissa) asetettu painavista syistä kyseenalaiseksi. Lisäksi siitä miten asiat ovat apinoiden yhteisöissä tai ihmisen biologiassa ei voi vetää johtopäätöksiä siitä, miten ihmisten tulisi 2000-luvulla käyttäytyä elääkseen onnellista ja antoisaa elämää.

Tässä on lainaus sun ateistista lähdettä kohtaan suunnatusta kritiikistä. Jetha on toinen Sex at Dawn -kirjan kirjoittajista, Ryan on toinen, ja Lynn Saxon on kritiikin kirjoittaja: 

“Again they (Ryan and Jetha) mention the Siriono who, they say, rarely if ever lack for sexual partners and where sex anxiety seems to be remarkably low. Recall that the Siriono live in small inbreeding groups under one roof and in a constant state of hunger, which makes food anxiety their main experience. Men use food to get sex, women are subservient, marriage is monogamous or polygynous, and women receive the blame for all adultery which is hidden as much as possible. A man alone with a woman in the forest may throw her to the ground and have sex with her without so much as a word. Sex is generally a violent and rapid affair, and while kissing is unknown, biting occurs.

How would it feel to live in such a world, Ryan and Jethá ask. Hungry, probably, and not that great for women.”

- Lynn Saxon, Sex at Dusk quotes

http://www.goodreads.com/work/quotes/21642774-sex-at-dusk-lifting-the-shiny-wrapping-from-sex-at-dawn

130, sanot että tekstissä on hyviä pointteja. No, niin on minustakin. Haluaisitko keskustella jostain niistä? Kommentoin mielelläni. 

Vierailija
71/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, tahtoisin lopettaa tämän hedelmättömän vääntämisen.

Kantamme on selvästi aivan liian erilaiset jotta tästä tulisi mitään järkevää.

Vierailija
72/169 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vastanut niistä mustelmista? Tsemppiä hänelle vielä.

Vierailija
73/169 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä on nyt toteutettu mihesi tarpeita haluta vierasta naista, ilmeisesti oikeita tunteita ei ole pelissä, kun sinutkin valmis jakamaan....

Vierailija
74/169 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Meillä kävi läheisten ystävien kanssa niin, että eräs hauska ilta päättyi siihen että 3 muuta ois halunneet kimppaa. Minä lähdin kävelemään tilanteesta, mutta jätin valinnanvapauden miehelle jäädä tai lähteä. Oletin lähtevän mukaani. Eipä lähtenyt. Tästä tuli sellainen haava suhteeseemme, että sitä on paikattu vuosia. Mutta yli on päästy. Ystävyyssuhde kyseiseen pariskuntaan päättyi. Hekin kuuluvat olevan yhdessä, mutta kovasti on ongelmia. Vapaasta suhteesta kai luovuttu, mutta silti pettämistä toisen taholta jne. Vapaa suhde ja kokeilut sopii tosi harvoille. Yleensä jossain vaiheessa tunteet ja mustasukkaisuus tulevat mukaan.

Vierailija
75/169 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:57"]

Voimia ap. Meillä kävi läheisten ystävien kanssa niin, että eräs hauska ilta päättyi siihen että 3 muuta ois halunneet kimppaa. Minä lähdin kävelemään tilanteesta, mutta jätin valinnanvapauden miehelle jäädä tai lähteä. Oletin lähtevän mukaani. Eipä lähtenyt. Tästä tuli sellainen haava suhteeseemme, että sitä on paikattu vuosia. Mutta yli on päästy. Ystävyyssuhde kyseiseen pariskuntaan päättyi. Hekin kuuluvat olevan yhdessä, mutta kovasti on ongelmia. Vapaasta suhteesta kai luovuttu, mutta silti pettämistä toisen taholta jne. Vapaa suhde ja kokeilut sopii tosi harvoille. Yleensä jossain vaiheessa tunteet ja mustasukkaisuus tulevat mukaan.

[/quote]

Kauhea tilanne. Olen itse vaan niin sitä mieltä, että tuollaiset monen ihmisen kokeilut eivät kuulu parisuhteeseen, vaan sinkkuna niitä voi sitten kokeilla. Perimmäinen tarkoitus näissä kuitenkin on se, että pääsee kokeilemaan vierasta ns. luvan kanssa. Itse en edes haluaisi harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa, enkä todellakaan kestäisi nähdä mieheni harrastavan seksiä toisen naisen kanssa. Siitä ei pääsisi enää yli millään tavalla.

Vierailija
76/169 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika drmaattista parinvaihto ollu. Emännän kanssa ollu vasta muutamat seikkailut mukava rentoutua arjesta ja jännitystä. Moni jotka on naimisissa käy vähän irrottelelmassa vaikka on tenavat. Minä ainanki ymmärrän näitä henkilöitä. Jopa vanhemmat konkarit käyny harrastelemassa 20vuottakin. Jos sitä ei halua niin ei ole pakko tehä. Eihän se ole kun sexiä jonku kanssa ja hassuttelu nautinto. Rakastaminen uhrautuminen tukeminen ja luottaminen menee meillä paljon syvemmällä näin me ollaan tampattu 8 vuotta. Vuosien saatossa kasvatettu toisiamme kummallakaan ei ole hääppöinen nuoruus paljon kärsimyksiä. Jos riitelyä tulee sehän puhistaa ilmaa ja voi oppia ja kasvaa jutella asiat läpi. Elämä ihan liian lyhyt muutenki 15vuotta sairaalassa letkuissa kiinni aika ajoin opetti jotakin näkemystä asiasta. Hienoja puolia on emätä on uskonnollinen tyttö ja Bi puoleinen sexuaalisuus ja 7 vuoden ikä erokaan tunnu missän (26-33). Monasti se erehys tapahtuu pitäs enempi auttaa aina puolisio tämä ei mikään helppo paikka ole elää. kummallakin voi olla esim omat työpaineet kovat silloin puolison apu on kaikkein parasta evästä.                                                                                     Mustis ei jätä kun ...... käteen (Free will) elin joskun exän kanssa se meni miten sattui elämässä. Olin kauheen mustasukkainen, joka oli yksi syy suhteen karille ajoksi. Suhtessa oleminen tarvitsee yhteisen halun ja kultaisen keskitien.

Vierailija
77/169 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisessa tapauksessa olisi pitänyt ihmisten kuunella!. Koskaan ei saa pakottaa toista sen takia on vapaa valita kukaan täällä ei voi omistaa ketään!. Pahoja asiota kyllä tapahtuu kaiken aikaa toisen hyväksi käytön. Varsinki ne jotka olivat nuoria lapsia mediassa vähän aikaa sitten. Oikea toimintaa ne vanhemmat nousi oikeus järjestelmäämme vastaan. Sekä pistivät mediaan hyväksi käyttäjien kuvat. Silti suurin osa pääsee koira veräjästä eivät istu edes päivääkää vankilassa. Näin toimii Suomalainen sivistynyt yhteiskunta.

Vierailija
78/169 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä otettiin nainen mukaan leikkeihin. Sen seurauksena en luota yhtään mieheeni. Huudan hänelle lähes päivittäin. Saan raivareita. Ennen elämämme oli onnellista ja rakastin ja luotin mieheen.

Nyt tuntuu, että en pysty kunnolla katsomaan miestä. Minusta hän on likainen. Rakastan vieläkin miestä, mutta minua oksettaa ja itkettää läheisyys hänen kanssaan.

Vierailija
79/169 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha juttu, ei oo kauaa kun viimeks luin.

Vierailija
80/169 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:53"]Meille ei tule sänkyyn toista miestä. Sääntö koskee myös Jeesusta.

Painu satuinesi muualle, kutonen.
[/quote]

Olipas törkeetä tekstiä, tuollaista voi kyllä odottaa ateistilta. Ja kyllä itse olen kokenut seksuaalisesti ihan kaiken mahdollisen, nimimerkki "kutonen" varmasti järkyttyisi syvästi.
Toisten ihmisten loukkaamiseen tai uskonnonpilkkaan en kuitenkaan ryhtyisi.
Kannattaa muistaa että se on myös laissa kielletty.
Kutonen ei huoritellut yhtään ketään, "huorintekemisellä" hän viittasi siihen että petetään puolisoa (luvatta/luvan kanssa, sama asia) Raamatun ohjeiden ja lupausten varjossa.
Kaikilla on täällä oikeus mielipiteeseensä, miksi sinä ateisti puhut huonossa yhteydessä Jeesuksesta ja viittaat Pyhään kirjaan "satukirjana"? Mikä sisäinen pakko ajoi tuohon?
Hyvää ja iloisempaa mieltä.

Aloittajalle: miksi sinulla oli mustelmia ? Kuulostaa niin oudolle että voitko kertoa , kun asiasta mainitsitkin... Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi