Miksi kaikki luulevat, että ikäihmisten seksi on loppunut ?
Hei kaikki vauvapalstan lukijat ja seuraajat!
Viime aikoina on paljon keskusteltu ikäihmisten seksistä. Monilla on käsitys, että me päälle 60-vuotiaat harrastamme seksiä todella harvoin, jos sitäkään. Tämä on tosiaan vain pelkkä myytti, joka ei pidä paikkaansa! Minun ja mieheni seksielämä on vielä hyvin aktiivista, ja onhan tässä jo monia kymmeniä vuosia pidetty yhtä, mutta haluja on silti yhtä paljon kuin parikymppisinä ja vastanaineina! Tottakai niitä vanhoja pariskuntia löytyy, joiden halut ovat loppuneet, mutta se ei todellakaan pidää paikkaansa kaikkien kohdalla.
Ottakaa kantaa aiheeseen. Kertokaa omista kokemuksistanne, käsityksistänne ja kaltaiseni ikäihmiset voivat kertoa, että miten asian laita on siellä omassa makuuhuoneessa.
Kiitos, tästä on hyvä jatkaa päivää!
Terveisin Pyllikki 64-v.
Kommentit (63)
Totta, monet vain luulevat, mutta ikäihmisenä tietää monen asian tulleen päätepysäkille: seksi on yks niistä.
Meillä on seksiä kerran päivässä kaksi parhaassa. Mies on viriili ja minäkin kostea kun edes miehen kalua vilkaisen, tosi kivaa kun ei tarvi töihin lähteä, voidaan naida milloinka vain. Ollaan molemmat yli 70 v.
61v. mieheni haluaa liian usein. Meillä on sitä 1-2 kertaa viikossa. Minä en halua useammin. Arkena en jaksa kovan väsymyksen takia. Laukeaa liian nopesti. Minä jään ilman.