Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki luulevat, että ikäihmisten seksi on loppunut ?

Vierailija
05.05.2012 |

Hei kaikki vauvapalstan lukijat ja seuraajat!

Viime aikoina on paljon keskusteltu ikäihmisten seksistä. Monilla on käsitys, että me päälle 60-vuotiaat harrastamme seksiä todella harvoin, jos sitäkään. Tämä on tosiaan vain pelkkä myytti, joka ei pidä paikkaansa! Minun ja mieheni seksielämä on vielä hyvin aktiivista, ja onhan tässä jo monia kymmeniä vuosia pidetty yhtä, mutta haluja on silti yhtä paljon kuin parikymppisinä ja vastanaineina! Tottakai niitä vanhoja pariskuntia löytyy, joiden halut ovat loppuneet, mutta se ei todellakaan pidää paikkaansa kaikkien kohdalla.

Ottakaa kantaa aiheeseen. Kertokaa omista kokemuksistanne, käsityksistänne ja kaltaiseni ikäihmiset voivat kertoa, että miten asian laita on siellä omassa makuuhuoneessa.

Kiitos, tästä on hyvä jatkaa päivää!

Terveisin Pyllikki 64-v.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yli 60v sinkut eivät vosi harrastaa seksiä ? Kyllä meistäkin sen villi puoli löytyy! Minulla on ollu elämässäni parisuhteita, mutta naimsiin en ole ennättänyt, koska asetin uran perheen edelle aikoinaan. Aina olen seksiä tarpeeksi saanut, ja olen aika nuorekkaan oloinen ja näköinen ikäisekseni! Miehiä tulee ovista ja ikkunoista, erityisesti niitä nuorempia kolleja!

Vierailija
22/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nopeasti alkaa 70 v rapistuminen, sairaudet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yli 60v sinkut eivät vosi harrastaa seksiä ? Kyllä meistäkin sen villi puoli löytyy! Minulla on ollu elämässäni parisuhteita, mutta naimsiin en ole ennättänyt, koska asetin uran perheen edelle aikoinaan. Aina olen seksiä tarpeeksi saanut, ja olen aika nuorekkaan oloinen ja näköinen ikäisekseni! Miehiä tulee ovista ja ikkunoista, erityisesti niitä nuorempia kolleja!

Hei Sinkkupuuma!

Tämä uran etusijalle laittaminen on yleisä nykyään mutta vähän harvinaisempaa ennen. Mutta kaikkien oma valinta on että haluaako perustaa perheen vai ei! On todella hienoa, että olet silti saanut seksiä tarpeeksi halujesi tyydyttämiseen. Nuorempia kolleja riittää! No nuoria miehiä varmaankin kiinnostaa kokeilla tosi toimia kokeneen vanhemman naisen kanssa! Tässä ei mielestäni ole mitään häväettävää tai erikoista! Tälläistä tapahtuu aika usein. Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti miehiä riittää jatkossakin!

Vierailija
24/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nopeasti alkaa 70 v rapistuminen, sairaudet jne.

Se riippuu niin paljon ihmisestä milloin alkaa se ns. "rapistuminen"! Ja en olekkaan väittänyt että me eläkkeelle pian jäävät olisimmekaan vanhoja, mutta emme me enää niin nuoria ja vetreitä ole kuin esimerkiksi 40-50 vuotiaat ihmiset!

Vierailija
25/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pyllikki! Minä olen 68-vuotias mummu täältä Hämeenlinnasta. Olen ollu avio mieheni kanssa yhdessä jo 46 vuotta, mutta emme ole harrastaneet seksuaalista kanssakäymistä 22 vuoteen. Tietäisitkö, kokeneena naisena, mikä voisi olla avuksi?

Vierailija
26/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v. Mua ei vaan kiinnosta. Olen ollut ilman jo 5 v, eikä kiinnosta yhtään.

Olen varmaan aseksuaali.

Vierailija
27/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pyllikki! Minä olen 68-vuotias mummu täältä Hämeenlinnasta. Olen ollu avio mieheni kanssa yhdessä jo 46 vuotta, mutta emme ole harrastaneet seksuaalista kanssakäymistä 22 vuoteen. Tietäisitkö, kokeneena naisena, mikä voisi olla avuksi?

Hei, Mummo68!

46 vuotta on mahtava määrä avioliittovuosia! Onnittelut ensiksi siitä. Mutta ongelmanne ilmeisesti on seksin puute. Sinä ilmeisesti haluaisit vielä harrastaa sitä, mutta miehesi luultavasti vaikuttaa sitten haluttomalta siihen. Ohjeena pitäisin aluksi ehkä juttelemista miehesi kanssa. Ja pientä hyväilyä, suukkoa hyvässä tilanteessa tai jotain muuta tämänkaltaista. Juttele avoimesti aviomiehesi kanssa asiasta ja kysy hänen halukkuuttaan seksiin. Kyllä se siitä! Hyvää jatkoa, ja toivottavasti saatte seksielämäänne vauhtia pitkän tauon jälkeen!

Vierailija
28/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta lastenlapset voi tulla joka viikonloppu kylään ja nukkua mummin vieressä. Jos ei ole yökyläilyä, ei ole toimivaa suhdetta.

Lapsia inhottaa ajatus, että siinä samassa sängyssä on naitu, siksi he haluavat uskoa, että vanhemmillä ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin lastenlapset.

Vierailija
29/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v. Mua ei vaan kiinnosta. Olen ollut ilman jo 5 v, eikä kiinnosta yhtään.

Olen varmaan aseksuaali.

Eihän siinä mitään pahaa ole! Elämässä on toki paljon muutakin kuin seksi! Joillekin seksi on todella tärkeä asia, toisia taas ei kiinnosta yhtään, eivätkä se saa siitä nautintoa!

Vierailija
30/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia todella paljon avusta Pyllikki, toivottavasti mieheni ilahtuu tästä. Alkaa olla jo melko myöhä, joten voisinhan mennä heti testaamaan keinojasi. ;)

Kiitos Pyllikki!

Vierailija
31/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta lastenlapset voi tulla joka viikonloppu kylään ja nukkua mummin vieressä. Jos ei ole yökyläilyä, ei ole toimivaa suhdetta.

Lapsia inhottaa ajatus, että siinä samassa sängyssä on naitu, siksi he haluavat uskoa, että vanhemmillä ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin lastenlapset.

Hei!

Sen ei todellakaan ole pakko loppua! Ei omat lapsenlapsenikaan jätä tulematta sen takia että isovanhempien sängyssä on harrastettu seksiä! Se on normaali asia ja kaikki nuoret tietävät että seksi kuuluu yhdessäeloon! No mutta kaikilla on sanottavana omat mielipiteensä!

Vierailija
32/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia todella paljon avusta Pyllikki, toivottavasti mieheni ilahtuu tästä. Alkaa olla jo melko myöhä, joten voisinhan mennä heti testaamaan keinojasi. ;)

Kiitos Pyllikki!

Hei vielä!

Hyvä jos minusta "kokeneesta" naisesta oli jotain hyötyä teille! Hyviä keskusteluja!

Vierailija
33/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolestaan on pieniä kuivuus ongelmia... olen 67v ja haluja löytyy! Mutta epämiellyttäväähän se on kun ei kostu! miehellä seisoo kyllä ´hyvin.

Vierailija
34/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolestaan on pieniä kuivuus ongelmia... olen 67v ja haluja löytyy! Mutta epämiellyttäväähän se on kun ei kostu! miehellä seisoo kyllä ´hyvin.

Hei sinä 67-vuotias nainen!

Onpas ärsyttävä ongelma sinulla! Mutta siihen löytyy monia helpotuksia! Voisit pyytää miestäsi hyväilemään sinua sellaisista paikoista mistä tunnut kiihoittuvan eniten! Usein se auttaa kostumaan edes vähäsen. Jos tiedät mistä kiihotut eniten ei muutakun hyväilyä sieltä niin kyllä siitä hyvä tulee! Toinenkin helpotus asiaan on: Jos käyttäisitte liukuvoidetta! Se auttaa siitintä liukumaan sisään ilman kunnon kostumista. Toivottavasti näistä neuvoista on jotain apua! Toivottavasti ongelmanne on näiden asioiden myötä historiaa!

Vierailija
35/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 67-vuotias nainen!

Onpas ärsyttävä ongelma sinulla! Mutta siihen löytyy monia helpotuksia! Voisit pyytää miestäsi hyväilemään sinua sellaisista paikoista mistä tunnut kiihoittuvan eniten! Usein se auttaa kostumaan edes vähäsen. Jos tiedät mistä kiihotut eniten ei muutakun hyväilyä sieltä niin kyllä siitä hyvä tulee! Toinenkin helpotus asiaan on: Jos käyttäisitte liukuvoidetta! Se auttaa siitintä liukumaan sisään ilman kunnon kostumista. Toivottavasti näistä neuvoista on jotain apua! Toivottavasti ongelmanne on näiden asioiden myötä historiaa!

Kiitos vinkeistä! heti huomenna menen ostamaan liukuvoidetta cittarista....! toivotaan, että seksi sujuu taas!

Vierailija
36/63 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peniksen ei todellakaan tarvitse olla erektiossa, että se saataisiin vaginaan.

Vierailija
37/63 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä asioista tietoinen!

Olet kyllä oikeassa, peniksen ei tarvitse olla erektiossa päästäkseen vaginaan. Se kuitenkin auttaa, jos sekä mies että nainen ovat kiihottuneita. Kun miehen penis on kova ja naisen vagina ns. "liukkaana" on helpompi aloittaa intiimi työskentely. Varsinkin näin vanhemmalla iällä seksuaalisen kanssakäymisen aloittaminen on helpompaa kun molemmat ovat asiassa mukana. Se tietysti riippuu itsestään, haluaako käydä suoraan puuhiin vai onko valmis uhraamaan aikaansa esileikkeihin ym. kiihottaviin tekemisiin ennen varsinaista aktia. Itse kyllä varaan aina kyseiselle toiminnalle rutkasti aikaa, jotta nautinto olisi mahdollisimman mittava molemmille. Jokainen ihminen tietysti on erilainen ja tykkää eri asioista! Hyvät jatkot sinulle ja toivottavasti kommentistasi oli apua muille!

Vierailija
38/63 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä pyllikin neuvot on hyviä! oon ite 20v parturikampaaja tyttö espoosta ja ongelmana se et ei mahu sisään.... ollaan poikaystävän kaa iha tuskissamme jo! mikä avuksi?

Vierailija
39/63 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä pyllikin neuvot on hyviä! oon ite 20v parturikampaaja tyttö espoosta ja ongelmana se et ei mahu sisään.... ollaan poikaystävän kaa iha tuskissamme jo! mikä avuksi?

Hei, sinä asiaa kyselevä!

Hyvä että näistä vinkeistäni on jotain hyötyä ihmisille! Se on tarkoituksenikin auttaa ihmisiä! Sinullapa on kiusallinen, mutta niin tavallinen vaiva. Asiaan vaikuttaa mitä luultavimmin se, että et ole tarpeeksi kiihottunut yhdyntää varten! Neuvoni olisi se, että pitäisitte paremmat ja pidemmät esileikit ennen yhdyntää! Saisit paikat kosteiksi. Se tekisi asiasta helpompaa! Toisena vaihtoehtona ehdottaisin kanssa liukuvoiteen käyttöä! Se auttaa penistä mahtumaan sisään. Toivottavasti neuvoistani on jotain hyötyä! Tsemppiä tuleviin seksiyrityksiin!

Vierailija
40/63 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja aviomiehellö on samankaltaisia ongelmia, kuin muillakin kysyjillä. Olemme viisikymppisiä... Nyt sain edes vähän apua ongelmiimme.