Työnantajan vihjailu että mulla on paljon sairauspoissaoloja...
..kun olen ollut tänä vuonna 3 kertaa sairaana! Minusta se ei ole paljon. Lääkärille kommentoin aamulla ko. pomon sanomisia, niin hän sanoi että ihan normaalia sairastamista on. Meillä on 3 lasta, ja muutkin perheenjäsenet ovat sairastelleet (en ole lasten takia ollut pois, koululaisia ovat)..joten mitä h...elvettiä pomo vihjailee? Tosi outoa..ja kaupan alalla olen siis...
Miten käytännöt voi vaihdella näin paljon?! Mies on insinööri ja laittaa pomolle tekstarin niin kaikki on ok, eikä mitään ihme kyttäämismeininkiä. Lääkärille ei tarvitse mennä heti ekasta päivästä kuten meillä...
Kommentit (124)
Nykyään pomot puhuttelevat työntekijää poissaoloista. Eihän pomot mahda asialle mitään muutoin kuin että turhat poissaolot ehkä jäävät pois. Nuori ihminen sairastaa herkemmin kuin vanhempi väki ainakin flunssa ja kuumeilu ovat sellasia. Pitää sanoa napakasti takaisin. Keskustella pomon kanssa.
Nykyään pomot puhuttelevat työntekijää poissaoloista. Eihän pomot mahda asialle mitään muutoin kuin että turhat poissaolot ehkä jäävät pois. Nuori ihminen sairastaa herkemmin kuin vanhempi väki ainakin flunssa ja kuumeilu ovat sellasia. Pitää sanoa napakasti takaisin. Keskustella pomon kanssa.
Meillä on yksi työntekijä, joka on ollut sairaslomalla 60% koko vuodesta, eri syistä. Käy muutaman päivän töissä ja taas eri syyllä saikulla. Palkka juoksee kumminkin koko ajan.
Voisipa tuon hyödyttömän irtisanoa.
Mutta ei, pitää alkaa järjestämään työterveyden kanssa kolmikantaneuvotteluja ja muuta paskaa, kun ainoa oikea ratkaisu tähän olisi antaa monoa.
Jos OIKEASTI olet ollut noin vähän poissa töistä, tule meille töihin.
Nykyään pomot puhuttelevat työntekijää poissaoloista. Eihän pomot mahda asialle mitään muutoin kuin että turhat poissaolot ehkä jäävät pois.