Köyhä, mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo?
ja saa itse määritellä tunteeko itsensä köyhäksi vai ei.
Kommentit (80)
Maisterin tutkinto löytyy. Viime vuoden vuositulot 17 0000. Asumistukea saan. Pidän itseäni pienituloisena.
peruskoulun jälkeen en ole opiskellut mitään
Maisterin tutkinto löytyy. Viime vuoden vuositulot 17 0000. Asumistukea saan. Pidän itseäni pienituloisena.
oletko koskaan katunut, ettei tullut valitta rahakkaampaa alaa?
olemme köyhiä.
Elämä ei vaan mennyt niin kuin suunnitteli.
Tulikin pätkätöitä, hanttihommia, lapsen vaikeaa sairautta ja talon rakennuskulut painoivat päälle.
Eipä tässä elämässä pääse työllä rikastumaan, ehkä seuraavasssa.
Onko pieleen menemistä se, jos valitsee itselleen taiteilijan ammatin, jolla ei yleensä rikastu.
Sisareni päättötodistuksen k,a oli 7,5 ja omani 9,0, sisko opiskeli merkonomiksi, laskee palkkoja ja sillä on kaksi kertaa paremmat tulot kuin mulla.
No, minä olen kuuluisa kyllä.
Sotkeuduin 19v päihteisiin ja myöhemmin sairastuin psyykkisesti.
kaikki meni niinkuin suunnittelin, ei ole minun vikani että maailmassa arvostetaan koneita, laiteitta ja tyhjän myymistä enemmän kuin ihmistä, taidetta ja kultuuria.
Ja onko onnen korkein aste iso tilipussi ja suuri varallisuus, mielenkiintoinen nallemainen ajatus.
Onko pieleen menemistä se, jos valitsee itselleen taiteilijan ammatin, jolla ei yleensä rikastu.
Sisareni päättötodistuksen k,a oli 7,5 ja omani 9,0, sisko opiskeli merkonomiksi, laskee palkkoja ja sillä on kaksi kertaa paremmat tulot kuin mulla.
Mikset käytä kuuluisuttasi hyväksi?
ja omasta mielestäni mitään ei mennyt pieleen, mä olen elämääni erittäin tyytyväinen köyhyydestä huolimatta. Tosin köyhyys voidaan tosiaan määritellä aika monella lailla - en minä tai perheeni nälkään kuolemassa ole, ja kun järkevästi ja säästäväisesti elää, sen voi tehdä suhteellisen mukavastikin.
Ja onko onnen korkein aste iso tilipussi ja suuri varallisuus, mielenkiintoinen nallemainen ajatus.
Varmasti ihminen on onnellisempi, kun ei tarvi miettttiä miten 25e riittää perheelle viikoksi tuokaan.
Millä olet varallisuutesi tienannut? Älyllä?
vähintään keskituloisesti.
Ainakaan yhtään ei ole ilmoittautunut
Ilmeisesti sinä olet rikas?
Millä olet varallisuutesi tienannut? Älyllä?
VOihan sitä olla pienituloinen, keskituloinen, hyvätuloinen jne., pointti oli KÖYHYYS
Itse olen kouluni käynyt, parikin tutkintoa, mitä tahanansa työtä ottanut vastaan, nyt oman alan töissä ja olen keskituloinen. Sanoisin että olen tiennnut tuloni ahkeruudella.
Älyllä, lahjakkuudella, todella kovalla työllä jne joku voi tulla ihan rikkakksikin. Mutta siihe ei paljon vaadita, että ylittää köyhyystason.
ka 7,6, nettopalkka jotain 1500e kuussa. Tosin ei olla köyhiä kun mies tienaa paljon enemmän ja rahat yhteisiä.
Inhosin opiskelua, eikä mulla ole minkäänlaista kunnianhimoa, olen oikein tyytyväinen elämääni.
Annapa muutama vinkki, ihan mikä vaan... En ole tuo kirjoittaja, mutta ehkäpä samanlaisessa tilanteessa, ja tuota noin; itsensä, talonsa, sukulaisensa ja ongelmansa julkisuuteen tyrkyytävät harvoin tekevät luovaa työtä- luovassa työssä pääpaino on sisällössä ja siitähän ei tosiaan haluta tänä päivänä maksaa. Itsensä tyrkyttämiselläkään ei rikastu, jos sitä tarkoitit julkisuuen hyäksikäytöllä.
Mutta koen silti olevani melko köyhä. Kaikki kun on näet velaksi hommattava köyhän- talot, autot, tavarat. Rikkaasta voidaan puhua vasta sitten kun lainoja ei ole ja kiinteätäkin omaisuutta kuten velaton talo ja auto alkaa löytymään. Ei se ole vielä rikkautta se suurien lainojen ottokyky. Tämähän se on hämärtynyt käsitys monilla "rutiköyhillä".