Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää tehdä, jos tuntee palavaa himoa ja halua toiseen mieheen?

Vierailija
03.05.2012 |

Jatkunut jo monta kuukautta :-( Ei lähde pois mielestä millään. Olen naimisissa ja lapsiakin on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan ollut naimisissa?

Vierailija
2/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan ollut naimisissa?

ap

Vierailija
4/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiahan se on että haluaako jättää nykyisen ja kokeilla uutta vai päättää jäädä entiseen suhteeseen. Pääasia kuitenkin on että se päätös on tehtävä ja sen jälkeen aktiivisesti toimittava niin että se pysyy. Eli jos päättää lähteä tavoittelemaan uutta onnea niin sitten reilusti eroaa vanhasta, tai jos päättää jäädä, niin päättäväisesti torjuu HETI ajatukset ja haaveet toisesta miehestä kun niitä nousee mieleen (ei siis jatka niiden pyörittelyä ajatuksissa ja fantasioissa vaikka mieli tekisi), ei tapaa tätä henkilöä jne.

Kyllä tuollaisen ihastuksen voi unohtaa ja varmasti unohtaakin ajan kanssa, mutta tosiaan se vaatii sen että tekee sen päätöksen että en lähde tätä suhdetta tavoittelemaan.

Vierailija
5/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen tietyt sanansa minulle, hänen katseensa. Jotain siinä miehessä on, koska jos tiedän hänen olevan lähistöllä, koko kroppa on kuin tulessa. Vielä seuraavanakin päivänä saatan käydä ihan ylikierroksilla.

ap

Vierailija
6/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää, että ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen eläin.

Sitten, pitää tajuta että varsinkin jos sulla on lapsia,

et voi toimia pelkästään hormooniesi ja biologian mukaan. Nykyihmisellä on älykin, siihen että on älyä ja kyky ajatella, liitty vastuutakin.

Vierailija
7/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen tietyt sanansa minulle, hänen katseensa. Jotain siinä miehessä on, koska jos tiedän hänen olevan lähistöllä, koko kroppa on kuin tulessa. Vielä seuraavanakin päivänä saatan käydä ihan ylikierroksilla.

ap

t. ap

Vierailija
8/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis panna miestä? Mitä jos sillä onkin pieni muna, seksi olisi kamalaa nylkyttämistä, miltä tuntuisi muutenkin jälkeenpäin tulla kotiin oman miehen luo ja pelätä tauteja, raskautta (kortsuilla on ikävä tapa hajoilla väärään aikaan) miettiä mitä jos mies saa tietää ja haluaa erota?

Vierailija
9/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ollut pari kertaa palavan ihastunut toiseen mieheen, pitkäkestoisesti, jopa usean vuoden ajan. En ole silti tehnyt asialle mitään, koska en halua rikkoa perhettäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän