Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain naisilla käsittämättömät kriteerit miesten suhteen, oletko huomannut saman?

Vierailija
03.05.2012 |

En yleistä, mutta oletteko te huomanneet, kuinka monella naisella älyttömät kriteerit miesten suhteen. Pitää olla komea, lihaksikas, hyvässä työssä, hauska ja pitkä. Ei siinä vielä mitään, mutta kun usein naiset hakevat kumppania, joka ei vastaa 'omaa tasoa'. Makuja on monia, mutta onhan se vähän utopistista jos ylipainoinen lähiö yh kuvittelee nappaavansa Mikko Koivun. Vai mitä mieltä?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernettä nenään ja ymmärretään tahallaan väärin. Totta kai normaalit kriteerit miehelle pitääkin olla olemassa. Mutta jotkut tuntuu antavan saman tien pakit miehille jonkin todella omituisen syyn vuoksi, vaivautumatta edes tutustumaan mieheen paremmin (sama pätee muutamaan mieheenkin, jonka tunnen). On kaikenlaisia vaatimuksia hiusten pituudesta muutaman sentin tarkkuudella, joku voi hymyillä vähän enemmän toisella suupielellään, pinkki paita, ei-pinkki paita, pitää kissoista, tms.

Tietenkin kaikilla on oikeus odottaa sitä ainoaa oikeaa vaikka kasikymppiseksi tai hautaan asti, se on aikuisen ihmisen oikeus. Mua vain muutaman kaverin listauksia kuunnellessa on hämmentävää kuinka he typistävät jotkut kivat tyypit muutamaan piirteeseen, vähän surullistakin sinänsä.

Ehkä kyse olikin siitä, että ne olivat kyllä "ihan kivoja tyyppejä", mutta eivät sytyttäneet miehenä. Ja sitten kun ei vaan kiinnosta, niin ihminen konkretisoi sen "ei kiinnosta, ei sytytä, ei synkkaa kemiat" johonkin hiusten pituuteen, kissoihin tai pinkkiin paitaan. Koska jos joku tyyppi OIKEASTI kiinnostaa, niin yksittäiset pienet "kauneusvirheet" kuten väärän värinen paita eivät edes erotu muuten ihanasta kokonaisuudesta. Eli oikea syy on ollut joku ihan muu.

Ihminen ei vaan aina osaa sanoa, miksi joku ei kelpaa, jos ei hänessä ole mitään varsinaista vikaakaan. Mutta kun SE EI VAAN RIITÄ, että on "ihan kiva" tai että "ei siinä mitään vikaa ole". Sellaisista tyypeistä tulee mukavia työkavereita tai vaikka kivoja tuttavuuksia, mutta ei niiden kanssa parisuhdetta halua. Parisuhteeseen kun tarvitaan niin paljon enemmän.

Vierailija
82/97 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko ihan oikeasti yhden tai kahden lauseen perusteella päätellä onko kaveri itselle sopiva vai ei. Jos tosiaan ei kelpaa se vääränvärinen paita ja kääntyy jo sen takia koroillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin tuossa match.comin sivustolla, mitä miehet etsivät. Hyvin suurella osalla oli ensiinäkin toiveena nuorempi nainen, ja varsin hoikka, joillakin oli jopa suosituspainot mukana (tyyliin 40-50kg ja 170-175cm). Aika "täydellisiä" naisia nämä tyypit vaikuttivat etisvän, siitä huolimatta, että kuvassa näytti olevan aika perushemmoja...

Vierailija
84/97 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän parempaa voisi ollakaan kuin oma joku mukava nörttivaimo!

Allekirjoitan 110 -prosenttisesti, nörttinaiset ovat ehdottomasti naisista parhaimpia!

T. nörttivaimon mies.

Vierailija
85/97 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se mies löytyisikin niin se ei riittäisi, sillä se on mies eikä nainen. Moni näistä vaativista naisista ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa. Pyytävät mahdottomia, koska eivät uskalla elää luontonsa mukaista elämää. Se on hyvä syy sitten pysyä sinkkuna ja kukaan ei ihmettele...

T: 11cm mies

Vierailija
86/97 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa esimerkkinä kaverini kriteerit:

- miehen on oltava japanilainen tai korealainen

- miehellä on oltava äärimmäisen treenattu kroppa, pyykkilautavatsa ja lihaksikkaat kädet, ei melkein lainkaan rasvaa

- luova, harrastaisi soittoa tai laulua, mieluiten jossain bändissä

- ei karvoja kropassa, korkeintaan sänki leuassa, ja pitää käyttää miesten hajuvesiä

- miehen pitää palvoa naista, naisen tekemättä vastapalveluksia, sama pätee seksiin

Äkkiseltään ei tule muuta mieleen, mutta varmaan ymmärrätte pointin. Kyseessä aikuinen ihminen joka ei ole koskaan seurustellut. Koska kukaan ei kelpaa :D hänellä itsellään on naama täynnä aknea, ja pitää itseään huippu-urheilijana kun käy kerran viikossa lenkillä. Hieman hassu tapaus mutta ystäväni silti. Aina haukkuu suomalaisia miehiä :D

Taidan tunnistaa tämän naistyypin, saanen veikata että animea katseltu aika nuoresta typykästä lähtien?

Japanilainen/korealainen, äärimmäisen treenattu herkän taiteellinen machomies, joka palvoo naistaan... Ystäväsi saa jonkun aikaa tosiaan tuollaista etsiä, ihan jo senkin takia että Kauko-Idän kulttuurit ovat hyvin, hyvin miesvaltaisia ja naiset siellä lähinnä palkattoman piian asemassa.

Anteeksi nyt vaan, mutta en vaan voi lopettaa nauramista kun ajattelen aikuistunutta animetyttöä haaveilemasta tällaisista miehistä!

Vierailija
87/97 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidin riman korkeella, ja sain mitä halusin.

-akateeminen

-ei tupakoi (ehdottomasti tärkein vaatimus)

-ei juopottele

-on komea kuin mikä (jopa muittenkin mielestä kuin minun)

-huumorintajuinen

-suht varakas

-tekee osansa kotihommista

-huolehtii sairaasta isästään

-rakastaa minua

-on uskollinen

-sängyssä huippu

- omistaa ihanan koiran

- söpöt lapset

- hemmottelee minua

tuoksuu hyvälle

Niin en tuhlaisi elämääni tylsään avioliittoon tai perheeseen. Matkustelisin ympäri maailmaa ja seikkailisin erilaisissa seikkailuissa. Ei tulisi mieleenkään kuluttaa elämää kenenkään tylsän naisen ja huutavien kakaroiden kanssa.

Tuollaiset miehet on tarkoitettu seikkailuun maalla, merellä ja ilmassa.

Vierailija
88/97 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itse olen 190cm, lihaksikas, akateeminen ja pukeudut hyvin. Minua yrittää usein köyhähköt AMK-naiset, läskit ja poikatukat. Siinähän ihmettelevät miksei onnistu...

Vierailija
89/97 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen hyvän työn täytyy mahdollistaa myös kotona lasten kanssa olo, ja siihen ei kyllä Mikon työajoilla taivuta...

Mutta eikähän tuo "yli oman tason" tavoittelu koske ihan molempia sukupuolia, kyllä aika moni 50v kaljuuntuva, keskivartalolihava insinööri unelmoi 25v fitness mallista.

Vierailija
90/97 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla jää uupumaan tuo pituus (oon 162) mutta muut löytyy, mitä haluat jutella antiikin Roomasta? Jutellaanko latinaksi saman tien kun hommaan ryhdytään? Ja ikävä se Miro Aaltosen loukkantuminen, niin hyvässä vauhdissa kisat oli pojalla.

Vierailija
91/97 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvistä miehistä. Valitettavasti naisissa on enemmän itsestään huolehtivia, siistejä, koulutettuja jne. kuin miehissä. Kuinka moni nätti, fiksu/koulutettu ja hauska kolmekymppinen nainen etsii miestä, kun miehissä tarjonta on juntti-autorassari -linjalla? Parhaat on jo viety.

Mun veli on hyvä esimerkki. Parikymppisenä oli vähän nörtähtävä ja ei tosiaan naiset pyörinyt ympärillä. Seurusteli toki tytön kanssa, mutta ei ollut mikään joka tytön unelma. Erosi pitkästä parisuhteesta 32-vuotiaana ja nyt olisi vientiä. Ulkonäkö on parantunut, urheilee paljon, on hyvin puettu ja silmälasitkin vei laser mennessään. Akateeminen koulutus, kuukausitulot yli 5000, omistusasunto hyvällä paikalla, auto pihassa ja lapsetonkin vielä, mutta haluaa lapsia. Ja luonteeltaan edelleen kiltti, vaikka muuttunut nuoruudesta puheliaaksi. Ja kyllä tarjontaa on... Tuntuu, että tuollainen koulutettu, lapseton ja muutenkin fiksunoloinen mies on kuumaa kamaa yli kolmekymppisten maailmassa.

Vierailija
92/97 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä mielessä, että kuinka alhaiset kriteerit monilla naisilla on miehille. Annetaan miesten pettää, ryypätä, hakata, alistaa, mennä miten huvittaa, anntetaan vielä pillua päälle. Ihmetellään sitten av:lla, onko muilla sellaista, että mies haukkuu vitun lehmäksi ja heittelee pitkin seiniä.

93/97 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä noita naisia. Itse olen 24 ja keskivertoa komeampi ja nykyään hyvässä kunnossa ja itsevarmempi. En myöskään epäröi sanoa mielipiteitä miehekkääseen ääneen (ei huutaen kuitenkaan) julkisilla paikoilla. Tämä näkyy vetävän naisten kiinnostuksen heti puoleensa. Jopa vanhempien. Nuoremmat saa ujostumaan

Mutta asiaan. Erään kerran ollessani baarissa serkkuni kanssa, eräs nelikymppinen naine joka kuitenkin oli vielä hyvin säilynyt iski silmänsä minuun. Hän oli toisen oman ikäisen miehen kanssa ja kuitenkin tuli saman tien ehdottelemaan. Vastasin, että mikä tuossa kaverissasi on vikana? Ilmeisesti kolahti itsetunnolle, että antoi tämän jälkeen tälle oman ikäiselleen miehelle mahkut ja alkoi tätä halimaan.

Tässä sen taas näkee naisista kuinka kuvittelevat itsestään liikoja ja jättävät oman tasoiset miehet havitellakseen aina parempaa. Tuokin tapaus vaikutti siltä, että nainen tahallaan kiusasi oman ikäistään seuralaista. Sen vuoksi oli pakko näpäyttää tätiä.

Ggggg

94/97 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto. Naiset saisivat katsoa peiliin ja miettiä voivatko tarjota siinä suhteessa missä vaativat ja en nyt tarkoita pesää, sillä niin yllättävältä kun se kuulostaakin se ei kaikille miehille ole se päätavoite. Omasta mielestäni onnistuneessa parisuhteessa bonus.

Ggggg

Vierailija
95/97 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut itse vain naisia joilla on ihan normaaliit kriteerit täyttävä mies hakusessa.

Harmi vaan kun itse en täytä edes niitä kriteerejä.

M36

Vierailija
96/97 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivusta en tiedä, mutta noin keskimäärin jääkiekkoilijat eivät kyllä ole mitään penaalin terävimpiä kyniä...

Nainen

Vierailija
97/97 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyourself kirjoitti:

Yhteenveto. Naiset saisivat katsoa peiliin ja miettiä voivatko tarjota siinä suhteessa missä vaativat ja en nyt tarkoita pesää, sillä niin yllättävältä kun se kuulostaakin se ei kaikille miehille ole se päätavoite. Omasta mielestäni onnistuneessa parisuhteessa bonus.

Onko se sinulta pois, jos nainen kurkottaa korkeammalle kuin sinun mielestäsi olisi soveliasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä