Joillain naisilla käsittämättömät kriteerit miesten suhteen, oletko huomannut saman?
En yleistä, mutta oletteko te huomanneet, kuinka monella naisella älyttömät kriteerit miesten suhteen. Pitää olla komea, lihaksikas, hyvässä työssä, hauska ja pitkä. Ei siinä vielä mitään, mutta kun usein naiset hakevat kumppania, joka ei vastaa 'omaa tasoa'. Makuja on monia, mutta onhan se vähän utopistista jos ylipainoinen lähiö yh kuvittelee nappaavansa Mikko Koivun. Vai mitä mieltä?
Kommentit (97)
Ja kappas..aivan yllättäen löytyi kriteereihin sopiva mies!!! Voi jee, tätä tosiaan kannatti odotella. Minulla ikää 36 ja mies on 41, häitä suunnitellessa ;D
mikä ongelma tämä muka on? Miksi pitäisi seurustella jonkun kanssa, joka ei kiinnosta, jos ei kerran kiinnosta? Miksi ei saisi olla mieluummin ilman?
joku vaatimustaso se sullakin lie ollut? Jokaisella omansa, ja hyvä niin.
Ihan jokaisella on joku vaatimustaso, minulla nämä:
- ei saa olla ongelmia alkoholin kanssa
- täytyy selvitä arjestaan itsekseenkin, siis osata huolehtia itsestään
- ei saa olla persoonallisuushäiriöinen
- täytyy olla edes kahden kesken keskustelutaitoinen
- pitää olla valmis suhteeseen, jossa nauretaan paljon yhdessä
- ulkomuodon täytyy olla sellainen, ettei se herätä vastenmielisyyttä (on eri asia haaveilla Brad Pittistä ja todeta rehellisesti, että ulkonäöllisesti jokainen vastaantulija ei ole sellainen, että "sisäisen kauneuden" vuoksi antaisi pesää joka peikolle)
Kun on kerran sellaisen saanut, niin ei ole mitään tarvetta tyytyä huonompaan. Lapsi on jo tehty, joten voi olla ilman miestäkin jos ei sitä pitkää, komeaa ja hyvännäköistä löydy.
Ps. Mikko Koivua en halua. En halua julkisuuden henkilöä, sen verran kunnioitan yksityisyyttäni.
Ekoilla teffeillä voi myös sattua helposti väärinkäsityksiä. Jännittää, vaikka yleensä olisikin rento ja supliikki tapaus. Voi olla ne vääränväriset sukat koska pesukone on rikki.
Oma mieheni kertoi, että oli meinannut jättää toiset treffit väliin, koska olin ensimmäisillä treffeillä kertonut etten harrasta mitään. Olin juuri lopettanut pari säännöllistä harrastusta (kuoro, orkesteri) koska halusin keskittyä ylioppilaskirjoituksiin. Mutta kyllähän minä musiikkia yhä harrastin, samoin kävin esim pyöräilemässä, uimassa ja laskettelemassa mutta en missään seurassa. Mies taas kertoi harrastavansa laskettelua, koripalloa ja jalkapalloa, kun kävi kavereidensa kanssa pelailemassa eikä missään seurassa. Me siis ajattelimme eri tavalla sanan 'harrastus' merkityksen ja onneksi näistä asioista saatiin sitten puhuttua enemmän toisilla treffeillä, kun kumpaakaan ei niin paljon jännittänyt enää. Miehelle oli tärkeää, että en makaa joka ilta tv:n ääressä tekemättä mitään.
Ekoilla teffeillä voi myös sattua helposti väärinkäsityksiä. Jännittää, vaikka yleensä olisikin rento ja supliikki tapaus. Voi olla ne vääränväriset sukat koska pesukone on rikki.
Oma mieheni kertoi, että oli meinannut jättää toiset treffit väliin, koska olin ensimmäisillä treffeillä kertonut etten harrasta mitään. Olin juuri lopettanut pari säännöllistä harrastusta (kuoro, orkesteri) koska halusin keskittyä ylioppilaskirjoituksiin. Mutta kyllähän minä musiikkia yhä harrastin, samoin kävin esim pyöräilemässä, uimassa ja laskettelemassa mutta en missään seurassa. Mies taas kertoi harrastavansa laskettelua, koripalloa ja jalkapalloa, kun kävi kavereidensa kanssa pelailemassa eikä missään seurassa. Me siis ajattelimme eri tavalla sanan 'harrastus' merkityksen ja onneksi näistä asioista saatiin sitten puhuttua enemmän toisilla treffeillä, kun kumpaakaan ei niin paljon jännittänyt enää. Miehelle oli tärkeää, että en makaa joka ilta tv:n ääressä tekemättä mitään.
Jos naisella on ufovaatimukset puolison suhteen niin kyllähän se ufoilu jatkuu myös parisuhteessa.
Miehet säästyvät paljolta, kun ei tarvitse muutaman vuoden kuluttua huomata,että vaimo onkin puolineuroottinen kontrollifriikki, joka ei ole tyytyväinen mihinkään.
...joka oli hänen mielestään vähän ylipainoinen.
Muuten asia olisi varmaan ihan ok, mutta tämä kyseinen neiti oli itse huomattavan lihava, eli painoa varmaan toista sataa kiloa, mutta miehen olisi pitänyt olla hoikka.
* Pituus väh. 170cm, ruumiinrakenne mitä tahansa hoikasta tukevaan
* Omat hiukset tallella tai sitten kokonaan kalju
* Perushygienia, käytöstavat jne. kunnossa
* Ikä 25-45 vuotta
* Luonteeltaan päättäväinen, miehekäs, hyvätapainen ihmisten ilmoilla mutta sängyssä minua kurittava, estoton renttu
Jostain syystä ei ole vielä löytynyt ketään. Osaan sopii vaikkapa kolme ekaa kriteeriä, mutta siihen jääkin.
Saa olla yksin, mutta ei kannata haikailla sitten perhe-elämästä-
mikä ongelma tämä muka on? Miksi pitäisi seurustella jonkun kanssa, joka ei kiinnosta, jos ei kerran kiinnosta? Miksi ei saisi olla mieluummin ilman?
Ihminen saa ihan itse sekä asettaa kriteerit, pitää niistä kiinni ja myös haikailla jos ei löydä sopivaa. Ja mikä sinä kuvittelet olevasi arvostelemaan muiden toiveita ja unelmia?
Jos deittailen jotain tyyppiä ja sitten lopetetaan tapailu, niin en todellakaan kerro joka juoruämmälle miksi ei enää napannut. Saatan tekosyyksi vetästä just jotain vihreitä sukkia, koska oletan, että se ämmä siitä tajuaa, että ASIA EI KUULU HÄNELLE! ;)
tiedän, että turhanpäiväiseen suhteeseen ei kannata lähteä. Ne päättyy eroon joka tapauksessa.
Suomalaisten ongelma on se, että ne ei tapaa tarpeeksi ihmisiä. Pitäisi käydä ylkona ja tavata paljon miehiä, jotta löytyisi niitä vastakappaleita.
Pahin virhe, jonka tiedän on hyvä ystäväni, jolla on 20 vuotta ikäeroa suhteessa. On päivän selvää, että se ei ole pitkäikäinen ratkaisu.
* Pituus väh. 170cm, ruumiinrakenne mitä tahansa hoikasta tukevaan * Omat hiukset tallella tai sitten kokonaan kalju * Perushygienia, käytöstavat jne. kunnossa * Ikä 25-45 vuotta * Luonteeltaan päättäväinen, miehekäs, hyvätapainen ihmisten ilmoilla mutta sängyssä minua kurittava, estoton renttu Jostain syystä ei ole vielä löytynyt ketään. Osaan sopii vaikkapa kolme ekaa kriteeriä, mutta siihen jääkin.
Mun paras kaveri on tuollainen!?
Pahin virhe, jonka tiedän on hyvä ystäväni, jolla on 20 vuotta ikäeroa suhteessa. On päivän selvää, että se ei ole pitkäikäinen ratkaisu.
Meillä 24 vuotta ikäeroa ja onnellisesti yhdessä 18 vuotta oltu jo :)
että mitä sitten ap:n ja muiden samoin ajattelevien mielestä pitäisi haluta ja kelpuuttaa? Toivottavasti ette kuitenkaan ajattele, että pitäisi huolia "kuka tahansa", tai että ainoat kriteerit saisivat olla, ettei juo tai lyö tai että on töissä. Koska eihän tuo vielä riitä IHMISSUHTEESEEN!
Itse olen kyllä parisuhteessa, mutta jos en olisi, niin tiedän todellakin, että en kelpuuttaisi ketään, joka ei aidosti kiinnosta. Tottakai haluan sellaisen, joka on minusta myös fyysisestä puoleensa vetävän näköinen - miten muuten voisi edes aloittaa parisuhdetta? Ja tottakai täytyy olla samalla aaltopituudella, kiinnostava ihminen, sellainen jonka kanssa on ihana viettää aikaa ja olla yhdessä. Älykäs, persoonallinen, syvällinen, samat elämän arvot... Tässä jotain tärkeitä. Se "oma taso" tulee aika lailla sitäkin kautta, että ollaan ihmisinä saman tyyppisiä. Esim. minä en hyväksyisi hyväkroppaista ja periaatteessa ihan hyvännäköistä, joka esimerkiksi olisi elämän arvoiltaan tai muuten ihan vääränlainen.
että isompi ongelma on pariutuminen liian alhaisin kriteerein! Kaiken maailman alkoholisoituneiden urpojen kanssa pusketaan iso liuta kakroita ja sitten itketään.
Se, että ei huoli ketä tahansa ja arvostaa itseään on minusta kunnioitettavaa ja järkevää!
Se, että ei huoli ketä tahansa ja arvostaa itseään on minusta kunnioitettavaa ja järkevää!
Onko sun mielestäsi liian korkeat kriteerit = ei huoli ketä tahansa? :D
hernettä nenään ja ymmärretään tahallaan väärin. Totta kai normaalit kriteerit miehelle pitääkin olla olemassa. Mutta jotkut tuntuu antavan saman tien pakit miehille jonkin todella omituisen syyn vuoksi, vaivautumatta edes tutustumaan mieheen paremmin (sama pätee muutamaan mieheenkin, jonka tunnen). On kaikenlaisia vaatimuksia hiusten pituudesta muutaman sentin tarkkuudella, joku voi hymyillä vähän enemmän toisella suupielellään, pinkki paita, ei-pinkki paita, pitää kissoista, tms.
Tietenkin kaikilla on oikeus odottaa sitä ainoaa oikeaa vaikka kasikymppiseksi tai hautaan asti, se on aikuisen ihmisen oikeus. Mua vain muutaman kaverin listauksia kuunnellessa on hämmentävää kuinka he typistävät jotkut kivat tyypit muutamaan piirteeseen, vähän surullistakin sinänsä.
Voisin sanoa esimerkkinä kaverini kriteerit:
- miehen on oltava japanilainen tai korealainen
- miehellä on oltava äärimmäisen treenattu kroppa, pyykkilautavatsa ja lihaksikkaat kädet, ei melkein lainkaan rasvaa
- luova, harrastaisi soittoa tai laulua, mieluiten jossain bändissä
- ei karvoja kropassa, korkeintaan sänki leuassa, ja pitää käyttää miesten hajuvesiä
- miehen pitää palvoa naista, naisen tekemättä vastapalveluksia, sama pätee seksiin
Äkkiseltään ei tule muuta mieleen, mutta varmaan ymmärrätte pointin. Kyseessä aikuinen ihminen joka ei ole koskaan seurustellut. Koska kukaan ei kelpaa :D hänellä itsellään on naama täynnä aknea, ja pitää itseään huippu-urheilijana kun käy kerran viikossa lenkillä. Hieman hassu tapaus mutta ystäväni silti. Aina haukkuu suomalaisia miehiä :D
Ja kappas..aivan yllättäen löytyi kriteereihin sopiva mies!!! Voi jee, tätä tosiaan kannatti odotella. Minulla ikää 36 ja mies on 41, häitä suunnitellessa ;D