Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomien kierto työpaikoillanne

Vierailija
02.05.2012 |

Tuohon toiseen ketjuun viitaten eikö teillä ole työpaikoillanne kiertävää systeemiä lomien suhteen?

Pitääkö teidän joka vuosin riidellä lomien ajankohdista?

Meillä on kiertävä systeemi ja se on tasapuolinen kaikille ja ei tarvitse riidellä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putiikki kiinni heinäkuun ja joulun välipäivät, koska asiakkaita ei silloin ole. Loma-ajat selvillä siis siinä vaiheessa, kun tulee meille töihin. Lyhyempiä lomia saa joskus sumplittua toki muulloinkin, mutta harvoin ne enää menee päällekkäin.

Vierailija
22/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiertävää systeemiä, aikamoinen sumpliminen tuntuu muilla olevan, mä taas olen aina heinäkuun töissä niin ei tule siitä riitaa. Yleensä oon pitänyt touko- ja kesäkuun lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkien on pidettävä lomansa silloin.

Vierailija
24/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pannaan koko pulju heinakuuksi kiinni ja kaikkien on pidettävä lomansa silloin.

Toi olis mulle ihan kaikista kauhein vaihtoehto. En ole kai ikinä pitänyt lomaa heinäkuussa, silloin on "kaikki paikat täynnä". Paljon mielekkäämpää reissata vaikka toukokuussa, edullisemmat hinnat ja väljempää.

Vierailija
25/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firma on aina kiinni heinäkuussa eli kaikki lomaillaan silloin!! :)

Vierailija
26/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei riitojakaan. Onneksi on eri-ikäisiä ihmisiä, ja erilaisia lomatoiveita.

Nyt tilanne muuttuu siten, että joka toinen vuosi loma on ennen heinäkuun puoliväliä ja toisena heinäkuun puolivälin jälkeen. Näiden välillä voivat sitten vastaparit (eli samaa työtä tekevät) vaihdelle vapaasti viikkoja.

Vierailija
27/27 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomat laitetaan, kun itselle sopii. Periaatteessa jonkun pitää ryhmästä "päivystää" töissä, mutta ei se maailma kaadu, jos on ihan koko porukka lomalla vaikka viikonkin joskus heinäkuulla. Kertaakaan 12 vuoden aikana ei ole ollut ongelmia lomien sijoittelussa. Aloitan yleensä juhannuksesta tai viikko sen jälkeen ja olen putkeen sen, mitä olen.

Tiedän, olen onnekas. Miehellä taas homma on selvä. Virasto suljetaan aina heinäkuuksi, joten silloin lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä