Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, miksi en voi muuttaa omakotitaloon vaikka tekee mieli

Vierailija
28.08.2022 |

Taloudellisesti se olisi mahdollista vaikka laina menisikin tappiin, kun pk-seudulla olen. En kuitenkaan kestäisi sitä, että haluan rauhaa naapureilta, mutta he olisivatkin mieluisia. Kaikki se mielenharmi, että rahat olisivat kiinni talossa, jossa en viihtyisi. Nykyinen kerrostalo on hiljaisin paikka naapureitten suhteen koskaan (yli 5000 €/m2 tosin joutui maksamaan). Kerrostalossa on säännöt, joita pitää noudattaa. Omakotitaloalueella on isäntiä ja emäntiä, joilla on vain oikeuksia.

Siksi pysyn kerrostalossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon sijainnin hyvyyden pystyy kyllä katsomaan tarkasti, kun vain käyttää älliään. 

Vierailija
2/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan vittumainen naapuri, niin saat olla kaikessa rauhassa omakotitaloalueella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullu ostaa omakotitalon lähivuosina. Markkinat romahtavat.

Vierailija
4/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelin okt:n ostoa, mutta kyllä sen saa nyt unohtaa keskituloisena sinkkuna. Kerrostalo ok kunhan löytyy rauhallinen ja hyvinhoidettu.

Vierailija
5/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eri asiaa, onko rahat kiinni talossa josta ei tykkää (miksi ostaa epäsopiva talo) ja epämieluisat naapurit.

Vierailija
6/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 eri asiaa, onko rahat kiinni talossa josta ei tykkää (miksi ostaa epäsopiva talo) ja epämieluisat naapurit.

Eipä ole kaksi eri asiaa minulle. Jos ympäristö tökkii, on talokin epämiellyttävä minulle, oli se kuinka hyvä ja moderni muuten.

AP

Vierailija
7/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalot on halpoja, monesta kaupungista omakotitalon saa alle 100 000 eurolla ja jostain kainuusta tai savonlinnasta saattaa saada omakotitalon alle 50 000 eurolla.

Puheet siitä että omakotitalossa asuu vain rikkaat on täyttä hölynpölyä.

Toki jossain helsingissä,turussa ja tampereella omakotitalot maksaa tosi paljon. 

Vierailija
8/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on mieluisissa naapureissa?

Vierailija
9/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit rauhaa mieluisilta naapureilta?

Vierailija
10/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas kun raha puhuu, kerrostalo joka maksaa 5 tonnia neliö, uuuu...

Eli asut jossain yksiössä Myyrmäessä.

Vierailija
11/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:tä.

Vierailija
12/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo on asumisen aatelia. Mikään hallitus tai isännöitsijä tai vittumainen naapuri ei selosta mitä saa tehdä ja mitä ei.

Omalla pihalla saa savustaa ja grillata koska vaan. Aurinkoa voi ottaa riippumatossa ja polskutella porealtaassa just sillon kun huvittaa.

Auto on aina oven vieressä valmiina latauksessa.

En ikinä vaihtais tätä enää kerrostaloon tai rivariin!

Joku höpisee että omakotitalojen hinta laskee... ei ainakaan isoissa kaupungeissa, se on varma!

Mekin asutaan Helsingissä hyvien yhteyksien varrella kauppakeskuksen ja urheilualueiden lähellä, päiväkoti ja koulut vieressä, aika pinkan saa joku latoa mulle käteen että tän möis.

Vierailija
13/14 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo on asumisen aatelia. Mikään hallitus tai isännöitsijä tai vittumainen naapuri ei selosta mitä saa tehdä ja mitä ei.

Omalla pihalla saa savustaa ja grillata koska vaan. Aurinkoa voi ottaa riippumatossa ja polskutella porealtaassa just sillon kun huvittaa.

Auto on aina oven vieressä valmiina latauksessa.

En ikinä vaihtais tätä enää kerrostaloon tai rivariin!

Joku höpisee että omakotitalojen hinta laskee... ei ainakaan isoissa kaupungeissa, se on varma!

Mekin asutaan Helsingissä hyvien yhteyksien varrella kauppakeskuksen ja urheilualueiden lähellä, päiväkoti ja koulut vieressä, aika pinkan saa joku latoa mulle käteen että tän möis.

Noh milloin grillaat? Öisin?

Vierailija
14/14 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi iso tontti, niin ei häiritse meluavat naapurit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi