Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Marski, minkälaisia kokemuksia?

Vierailija
01.05.2012 |

Kesällä Suomeen lomalle ja ajattelin majoittua Marskiin pariksi yöksi.

Minkälaisia kokemuksia teillä on? Siisteys, aamupala yms. Onko hotellissa myös baari, joka on myös heinäkuun alussa auki?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa varmaan ihan kaikissa hotelleissa on baari, joka on auki, kun hotellissa on ihmisiä.

Viime kesänä olimme Seurahuoneella heinäkuun alussa. Muuten hotelli oli hyvä, mutta tosiaan se baari oli kiinni juuri silloin. Ulkomaalainen mieheni olisi halunnut mennä illalla parille lasilliselle, kun itse olisin ollut lapsen kanssa hotellihuoneessa. En halunnut "päästää" häntä kaupungille, kun siellä keskustassa ei koskaan tiedä, mitä tummempi, selvästi ulkomaalainen mies saa vastaansa...

poikkeuksia on, esim Helsingissä on Seurahuone asemaa vastapäätä ja voi olla ettei siellä juuri kukaan käy ikinä baarissa, silloin voivat tehdä tälläisen päätöksen.

Yleensä respa avaa tarvittaessa baarin. Kun hotelli on perustettu, on anottu tietyt luvat ja jos on yhteydessä ravintola, on haettu a-luvat. jos baari on sellainen ettei siellä kukaan ikinä käy, silloin respan tyttö tekee ne drinksut kun joku niitä joskus haluaa.

Veikkaanpa että ko tilanteessa respalla ei ole ollut oikeuksia.

Viinasta ne katteet saadaan, eli hyvin harvalla on varaa myydä ei oota tästä aineesta. Varsinkin kun hotelleissa alkoholilla on se ns kallein listahinta.

Vierailija
2/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siellä ole portaita lainkaan vaan pelkästään hissit. Ainakin siis joihinkin tiloihin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on se alakerran pubi, mutta se oli tosiaan silloin lomien (?) takia kiinni.

Vierailija
4/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri viime viikolla pari yötä. Hyviä kokemuksia. On siisti (mikä hotelli Suomessa ei ole, en ainakaan itse ole törmännyt). Aamupala oli minusta parempi kuin keskivertohotelleissa. Sijainti myös tietenkin paras mahdollinen Helsingin matkaajalle. Huone oli myös tilava ja sekin vähän parempi kuin mitä olen yleensä Helsingissä hotelleissa yöpynyt (kymmeniä ja kymmeniä kertoja). Baarista en tiedä.

Vierailija
5/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus scandic-tasoa. Scandicit on enemmän liikematkustajille suunnattuja, ei minusta niinkään lemmenöitä ja lapsiperheitä varten

Vierailija
6/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitimme häävieraamme Marskiin ja he kehuivat hotellia kovasti. Huoneiden koossa on kuitenkin jonkin verran vaihtelua, ja jotkut huoneista ovat selvästi toisia uudempia. Aamiainen oli erinomainen ja sijainti tietysti täysi 10.

Vierailija
7/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kulman takana on Scandic Simonkenttä ja hotelli on huomattavasti uudempi ja kaikki huoneet hyviä.

Aamiainen on kaikissa hyvä ja kyllä ! Suomessa varmaan ihan kaikissa hotelleissa on baari, joka on auki, kun hotellissa on ihmisiä.

Olen joskus poikennut Marskin baarissa ja siellä voi olla ihmisiä tai sitten ei. Kun olen ollut, on ollut ihan kuollutta.

Vierailija
8/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa varmaan ihan kaikissa hotelleissa on baari, joka on auki, kun hotellissa on ihmisiä.

Viime kesänä olimme Seurahuoneella heinäkuun alussa. Muuten hotelli oli hyvä, mutta tosiaan se baari oli kiinni juuri silloin. Ulkomaalainen mieheni olisi halunnut mennä illalla parille lasilliselle, kun itse olisin ollut lapsen kanssa hotellihuoneessa. En halunnut "päästää" häntä kaupungille, kun siellä keskustassa ei koskaan tiedä, mitä tummempi, selvästi ulkomaalainen mies saa vastaansa...

Vierailija
9/21 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänieristys huoneissa voisi olla jonkin verran parempi, ettei tarvitsisi kuunnella hissin ja raitiovaunujen ääniä.

Ihan samaa tasoa kuin muutkin Helsingin hotellit, joissa olemme yöpyneet (muutama Scandic, Sokos-hotelli ja Radisson yht. noin 10 eri hotellia). Aamupala alkaa tosin jo hieman tökkiä ainakin Scandic-hotelleissa, kun niissä on tullut sen verran monta kertaa yövyttyä eri puolilla Pohjoismaita (olisi kiva tulla yllätetyksi joku kerta).

Baareja löytyy tarvittaessa muitakin ihan lähikulmilta.

Vierailija
10/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhehuoneessa. se oli mukava, sillä ikkuna oli koko seinän kokoinen ja suoraan stockaa vastapäätä. siellä oli kiva istua ja katsella ihmisiä yms. breku hyvä ja monipuolinen, siistiä oli ja baari auki, ainakin loka-marraskuun vaihteessa.

yksin olen yleensä kämpissä, ei se sitä voita.

Vierailija
11/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Marski on ihan perustasoa. En mitenkään ylistä huoneita huippuhyviksi, mutta ihan hyviä kuitenkin. Meidän huoneessa oli kaksi ikkunaa, molemmista näki vastapäisen seinän :(

Ennemmin menisin presidenttiin.

Vierailija
12/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kaikissa hotelleissa ei saa...

Vierailija
13/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Marski on ihan perustasoa. En mitenkään ylistä huoneita huippuhyviksi, mutta ihan hyviä kuitenkin. Meidän huoneessa oli kaksi ikkunaa, molemmista näki vastapäisen seinän :(

Ennemmin menisin presidenttiin.

Mulla oli Marskissa viimeksi koko seinän matkalle ulottuvat ikkunat Stokkalle eli aika paljon näköjään näköaloissa eroa. Minä olen yleensä ollut Presidentissä yötä työreissuilla, mutta minusta Marski oli parempi. Huone oli isompi, oli erikseen vessa ja kylppäri. Sisustus oli laadukkaampi, samoin aamiainen. Oli esim. enemmän luomuvaihtoehtoja. Kahvikin taisi olla parempaa. Presidentin aula on kyllä hienompi, mutta huoneet tosi perustasoa eikä mitenkään erityisen tilavia. Pressa on halvempi ja kyllä se tasossa näkyy. Ei Marskikaan mikään luxus ole, mutta minusta pikkasen keskitason yläpuolella.

Vierailija
14/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vanhalta" laajennuspuolelta, joka on hieman sokkeloinen ja vanhat hissit, mutta huone ihan ok perusliikemiestasoa, ei erikoisuuksia.

Aamiainen oli mun mielestä monipuolinen ja hyvä, tietty vähän ruuhkainen, mutta toimi.

Tero

Vierailija
15/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän muuttaa varausta sen verran, ja laittaa toivomukseksi näköala Manskulle päin...

Ja tosiaan, sijainnin takia mä sinne halusinkin. Se Sociskin oli sen puolesta hyvä kyllä, mutta toi baarijuttu... Ja ihan kiva kokeilla jotain toistakin hotellia.

-ap

Vierailija
16/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentissä olemme yöpyneet kerran ja se kerta riitti!

Näköalat olivat tosin hyvät, mutta huoneessa oli lähemmäs 30 astetta lämmintä (talvella), kylppäri oli aikansa elänyt ja haisi KUSELLE (yök!).

Presidentti hotelli kaipaisi kauttaaltaan kunnon remonttia.

Minun piti jäädä vielä lauantaipäiväksi Hesaan kiertelemään gallerioita ym., mutta tuon saunan jälkeen ei enää riittänyt energiaa.

Vierailija
17/21 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneessa oli kuitenkin näköalana vain jokin pieni sisäpiha ja toisia ikkunoita :(

Huoneessa oli pari epäsiistiä kohtaa, ja muutenkin himpun verran ankeaa, esim. kylppäri. Huoneessa oli ummehtunut, "vanha" haju.

Sijainti oli loistava. Respan väki oli iloista.

Vierailija
18/21 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli kaksi palohälytystä ja emme heränneet kummallakaan kerralla siihen hälyytykseen. Se soi aivan liian hiljaa. Heräsimme paloautojen aiheuttamaan ääneen ja niiden välkkyviin valoihin.

Hälytys oli sellainen, että telkkari meni itsestään yöllä päälle ja siinä soi joku summeri aivan hiljaa. Siinä ruudulla sitten luki palohälytys. Todella typerää, että se summeri soi niin hiljaa.

En tiedä, mikä tilanne siellä kaksi kertaa sinä yönä oli. Ei ollut meidän kerroksessa.

Vierailija
19/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin suosittelen ennemmin Simonkenttää. On uudempi, ja jotenkin raikkaampi kuin Marski.

Vierailija
20/21 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt http://www.booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi