Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hotelli Marski, minkälaisia kokemuksia?
01.05.2012 |
Kesällä Suomeen lomalle ja ajattelin majoittua Marskiin pariksi yöksi.
Minkälaisia kokemuksia teillä on? Siisteys, aamupala yms. Onko hotellissa myös baari, joka on myös heinäkuun alussa auki?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Enpä kehuisi, aikansa elähtänyt hotelli. Tilattiin aamupala huoneeseen ja listalla 3 vaihtoehtoa: mokkapaloja, lettuja, pekonia ym. ällöttävää! Kuka tuommoista syö aamulla??? Todella surkea aamupala ja kylmää kahvia! Pimeä huone ja muutenkin kulahtaneet ja likaiset huonekalut. Ei ikinä enää tuohon mestaan.