Kesä on ohi
Kommentit (13)
Parin viikon päästä alkaa valitus pimenevistä illoista.
Ai jaa, tänne ennustettu aurinkoa ja yli 20 keskiviikosta alkaen. Aika kesäistä.
Vehreys on kadonnut ja pääskyset eivät enää kirsku.
Kesää ei edes tullut tänä vuonna. Oli kevät ja sitten tuli syksy. Huononakin kesänä on sentään ylleensä sen verran lämmin, että vähän pääsee kesävaatteita käyttämään. Mä kuljen yhä kevätvaatteissa. Ei ole ollut tarvetta hellemekolle, topeille eikä sortseille. Täytyy nyt vaan toivoa, että ensi kesä on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kesää ei edes tullut tänä vuonna. Oli kevät ja sitten tuli syksy. Huononakin kesänä on sentään ylleensä sen verran lämmin, että vähän pääsee kesävaatteita käyttämään. Mä kuljen yhä kevätvaatteissa. Ei ole ollut tarvetta hellemekolle, topeille eikä sortseille. Täytyy nyt vaan toivoa, että ensi kesä on parempi.
Kadehditko ranskalaisia ja espanjalaisia jotka kärvistelevät helvetillisissä helteissä ja maastopaloissa?
No panic, olin 7 viikkoa Mallorcalla. Ihana loma, aurinkoa, shoppailua ja illalla hyvää ruokaa ja muutama drinksu, nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadehditko ranskalaisia ja espanjalaisia jotka kärvistelevät helvetillisissä helteissä ja maastopaloissa?
Ei sielläkään joka paikassa pala. Kyllä mä vähän mannereuroppalaisia kadehdin. Niillä on pidempi ja lämpimämpi kesä kuin meillä joka vuosi. Meillä vaan kärvistellään kylmyydessä.
Vielä on helteitä jäljellä vielä tulee kuumia päiviä.
Sellainen mikä ei koskaan alkanut, ei voi olla ohi.