Joka kerta kun käyn kaupassa ärsyttää
kun ei ole pienille pojille nättejä vaatteita! Tytöille kyllä on vaikka mitä nättiä. Mulla on 3 vuotiaat pojat, ja heidän toive olisi että saisi kivoja housuja joissa olisi kuvioita tai kuvia, vaikka kivoja autoja tai vaikka eläimiä. Raikkaan värisiä! Ei aina niitä iänikuisia mustia, ruskeita, harmaita ja tummansinisiä. Ja ne hemmetin star warssit ja hämähäkkimiehet! Ei pikkupojat sellasista mitään välitä, pikku kakkosta ja disneyn piirrettyjä katsovat, niistä ne aiheet pitäis olla!
Keväthaalareita olen etsinyt jo viikkoja joka paikasta, ja rumia ovat! Pojilla on ollut vaaleansiniset lassien haalarit, mutta enää ei mahdu päälle, missään ei ole enää muita kuin rumia ja synkkiä, tai sitten kaksiosaisia.
Kommentit (21)
että ostan meiän pojille suurimman osan vaatteista nettikaupoista.
että ostan meiän pojille suurimman osan vaatteista nettikaupoista.
Lindexillä näyttäis olevan ainakin värikkäitä puseroita. http://www.lindex.com/fi/lapset/pojat-86-122-cm/
Täällä muuten on värikkäitäkin haalareita. Hinta on tosin aika suolainen. http://www.ratkiriemu.fi/index.php?page=4&act=viewCat&catId=36
se, kun missään ei ole tytöille muita kuin liian prinsessamaisia tai röyhelöisiä vaatteita. Mistä löytäisin "normaaleja" mutta hienoja tytön vaatteita? Kokoa 86cm.. Tietäisittekö? :)
Kauppojen valikoima on kyllä tyttöjenkin haalareiden osalta aika tylsä. Aina puolet puvusta on sitä tumman harmaata, ruskeaa tai mustaa. Kai noita sitten suurin osa haluaa tuollaisia tylsiä. Niinhän ne on aikuistenkin vaatteet Suomessa tosi värittömiä, beigeä ja mustaa.
kalliita vaatteita, jäävät niin nopeasti pieneksi.
Mistä nettikaupoista ostatte pojille? Elloksella ei ainakaan ole.
Gymboree.com
mallistot vaihtuu parin päivän välein,joten jos nyt ei löydy kivoja, palaa myöhemmin uudelleen.
Mitään ei kannata ostaa normaalihintan, aina tulee aleja.
Mallisto siis vaihtuu parin VIIKON välein.
ja ruotsalaisia merkkejä, joilla värikkäitä vaatteita pojille ja toisaalta pirteitä vaatteita myös tytöille esim. Liandllo, Maxomorra, Småfolk, moonkids, JNYdesign jne. Suosikkikauppoja mulla Niiloilo ja Taikamaa. Nettikauppoja kun selailee säännöllisesti ja on postiuslistalla saa usein tarjouksia ja poistokoreista tekee löytöjä puoleen hintaan. Ja POP tietysti myös myy värikkäitä unisex vaatteita.
Lisäksi Metsola, Me Too, Villervalla, IdaT, sit on ihania pieniä kotimaisia esim. hannan pipot on ihania, muru, ekoihana jne.
Eilen kattelin, että henkkamaukalla oli kans kivoja, värikkäitä kevätvaatteita.
Tyttöjen hyllyt on täynnä ihania, värikkäitä ja kuviollisia paitoja sun muita vaatteita. Pojilla mustia ja sinisiä vaatteita, joissa on ihmekuvioita, jotka muistuttaa milloin pääkalloa, miiloin jotain elokuvan hahmoa tai muuta sekavaa. Mä haluaisin pukea mun 3-vuotiasta poikaa värikkäisiin paitoihin, joissa olisi esim. traktoreiden, autojen tai eläinten kuvia. Siis perinteisen lapsellisia vaatteita, jotka sopivat lapselle. Mä en tuu ikinä ostamaan ainoatakaan pääkallopaitaa, en ikinä!!
Enkä tajua niitä pääkallovaatteita alkuunkaan! Tyttöjen vaaterekeissä ärsyttää ne "pienet aikuisten vaatteet". Paljon on vaatteita, jotka on kuin aikuisten vaatteita pienessä koossa tai sitten ne loput jotka ei näytä aikuisten vaatteilta, on prinsessahörhelöä tai tosi epäkäytännöllisiä. Lindexille ja KappAhliin näytti tulleen kevääksi kivoja tyttöjen vaatteita. Jotain värikästä näytti olevan ainakin Lindexillä pojillekin!!
niihin naurettavan näköisiin rätteihin, joita saa mm. me&i:lta, småfolkilta yms "trendimerkeiltä", Oksennus. Onko mitään niin hirveää kuin ne "iloisen" väriset riemunkirjavat rääsyt.. Puistattaa.. hyh...
niihin naurettavan näköisiin rätteihin, joita saa mm. me&i:lta, småfolkilta yms "trendimerkeiltä", Oksennus. Onko mitään niin hirveää kuin ne "iloisen" väriset riemunkirjavat rääsyt.. Puistattaa.. hyh...
että mun puolesta muut saa pukea poikansa/lapsensa miten haluavat, se ei mua haittaa. En ymmärrä miks ketään haittais se, että mun pojilla on oransseja ja keltaisia ja punaisia paitoja. Ei muitten vaatteet mussa tunteita herätä, kummallisen voimakasta suhtaumista, jos oikeen puistattaa.
Metsola, Po.p ja Meandi.
Siinä ne parhaat!
että mun puolesta muut saa pukea poikansa/lapsensa miten haluavat, se ei mua haittaa. En ymmärrä miks ketään haittais se, että mun pojilla on oransseja ja keltaisia ja punaisia paitoja. Ei muitten vaatteet mussa tunteita herätä, kummallisen voimakasta suhtaumista, jos oikeen puistattaa.
mun mielestä vaan ne räikeät/voimakkaasti kuvioidut nimenomaan lapselliset (niin kuin joku tuolla jo sanoi) on hirveitä. Lapset, oli ne sitten tyttöjä tai poikia, näyttää hölmöiltä niissä räteissä.
Saat tismalleen sitä, mitä haluat. Kankaita voi tilata vaikka Saksasta.
ei voi käyttää lapsellisia vaatteita?!
Raivostuttavaa, mutta siinäpä riittääkin sitten markkinarakoa jollekulle älykkäälle lastenvaatevalmistajalle :)